loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 257 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)
فال روزانه متولدین فروردین

با اعضای خانواده مهربان باشید به خصوص با مادرتان. فردا ماه کامل است، بنابر این امروز استرستان زیاد است؛ ولی بعد از ماه کامل، همه رنجش ها از بین می روند پس خیلی سخت نگیرید.

پیش بینی روابط شما: بسیاری از اشارات شما غیرعمدی هستند ولی دیگران را ناراحت می کنند. شاید لازم باشد بیشتر به صحبت های خود دقت کنید. با ناراحت کردن دیگران چیزی عاید شما نمی شود!

پیش بینی شغل شما: امروز روز خوبی برای تفکر و تعمق است. اخیراً نگران مسائل مالی بوده اید. ولی دیگران نگران نباشید. نشانه های موفقیت های مالی در حال تغییر هستند. کمی وقت برای خودتان بگذارید و از تنهایی لذت ببرید. 


فال روزانه متولدین اردیبهشت

قطعاً از امروز لذت خواهید برد. فرصت ها و موقعیت های زیادی برایتان اتفاق می افتد. منتظر سرنخ ها باشید. ماجرا همه جا هست. مهم این است که چه انتخابی می کنید. برنامه ریزی کنید و به آن پایبند بمانید. زود عصبانی نشوید.

پیش بینی روابط شما: کمی صبور باشید. به کاری که انجام می دهید یا چیزی که می گویید دقت کنید. شما خیلی خوب می دانید که زندگی مشترک مسائل مختلفی در بر دارد و باید متوجه خطاها باشید. شاید بهتر باشد کمی از هم دور باشید و به هم فرصت فکر کردن بدهید.

پیش بینی شغل شما: مشورت با افراد با تجربه درهای تازه ای را به روی شما می گشاید و شما را متوجه بعضی اشتباهاتتان می کند. همین طور بعضی تردیدها پس از مشورت با افراد مورد اعتماد برطرف خواهند شد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است کمی نگرانی در مورد وجه نقد داشته باشید. امروز کار را فراموش کنید و روی روابط تان تمرکز کنید. همیشه فرصت برای کار کردن و پول بدست آوردن هست، کمی زندگی کنید!
پیش بینی روابط شما: شاید باید یک بازنگری در رابطه خود داشته باشید قبل از آنکه عمیق تر شود. تنها مشکل اینجاست که شما در ذهنتان به جنبه های بد به صورت بدبینانه ای می نگرید. باید دیدگاه متعادل تری داشته باشید، با شخص مناسبی در ارتباط هستید.

پیش بینی شغل شما: روز به روز در کار خود موفق تر خواهید شد، چراکه با تمام وجود به هدف خود ایمان دارید. این هدف تنها به خود شما مربوط نیست و بر دیگران نیز تاثیر خواهد داشت و موجب بهبود جایگاه شما در افکار عمومی می شود.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز را با انرژی آغاز می کنید و اعتماد به نفستان بخاطر وقایع اخیر خیلی بالا است. حق دارید به خاطر چیزهایی که بدست آورده اید به خود ببالید، به خصوص در محل کار. ولی در رابطه هم می توانید همین میزان تعهد را داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: یک یا دو دوست دارید که برایتان مثل عضوی از خانواده هستند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا آرامش کسب کنید. گاهی بودن در کنار کسانی که شما را خوب می شناسند می تواند اعصابتان را راحت کند و به شما انگیزه بدهد.

پیش بینی شغل شما: ایده های خلاقانه و تکنیک های نو به محل کارتان وارد خواهند شد و در کمال تعجب خواهید دید که دیگران با وجود مشغله زیاد به سخنان شما گوش می دهند. از این به بعد به محتوای حرف هایتان بیشتر فکر کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

به دلیل مبهمی امروز شما اضطراب دارید. نگران نباشید این نگرانی گذرا است. امروز به همنوعانتان بیشتر فکر می کنید، همچنین امروز می توانید چند کار را به انجام برسانید، تقویم اجتماعی خود را کامل کنید و برنامه ریزی کاری انجام دهید و به آن وفادار بمانید و خیالتان راحت باشد. این توانایی می تواند به کمکتان بیاید. فقط یادتان باشد که برای خودتان هم وقت بگذارید.

پیش بینی روابط شما: در رابطه تان هم باید کمی واقع گرا باشید یا شاید کمی باید تنها باشید و بدین ترتیب چند روز احساس خوبی داشته باشید. امروز در کنار همه احساسات ضد و نقیضی که دارید، نوعی اشتیاق و علاقه نسبت به شخصی خاص احساس می کنید.

پیش بینی شغل شما: در مشکلات کاری بعضی افراد در مقابل آن تسلیم می شوند و بعضی دیگر ایستادگی می کنند. فقط از خدا کمک بخواهید و به اراده او اعتماد کنید. در عین حال هرگز دست از تلاش و کوشش برندارید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز زیاد جدی نباشید و کمی وقت برای خودتان بگذارید. سال پرکار و فرصت های زیادی پیش رو دارید. در رابطه شما جدایی موقتی پیش می آید، اگر بخواهید با خودتان صادق باشید، این جدایی چیز بدی نیست. شاید حتی بتوانید از این زمان کمی بهره ببرید.
پیش بینی روابط شما: از هر روشی برای اثبات عشق و ارادت خود به همسرتان استفاده کنید. تنها پول و رفاه باعث رضایتمندی همسرتان نمی شود، بیشتر از هروقت دیگری احساس تنهایی می کند.

پیش بینی شغل شما: در پایان روز خسته و کوفته تر از آن هستید که به تفریح و فعالیت های مهیج بپردازید. مراقب باشید زندگیتان تنها به کار محدود نشود و حالت روزمرگی و یکنواختی پیدا نکند.

فال روزانه متولدین مهر

شاید امروز با والدینتان (به خصوص مادرتان) یا رئیس خانواده مشکل پیدا کنید. بهترین راه حل این است که چیزی نگویید و ساکت بمانید. کاری کنید که از محیط خانه برای کار بیرون انرژی بگیرید.
پیش بینی روابط شما: شاید فکر کنید که به هر کسی که بر می خورید احتمالاً نمی تواند شریک زندگی خوبی باشد. در چند روز آینده شاید دیدگاه بهتری پیدا کنید. کمی از نگاه صرفا رمانتیک خود دست بردارید.

پیش بینی شغل شما: روزهای پرفشاری را تحمل می کنید اما کسب و کار همیشه در مسیر منفی تحول پیدا نمی کند، و تغییرات مثبت زیادی در انتظار شما هستند. خودتان را برای یک سورپرایز واقعی آماده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است در برنامه هایتان یا امور پزشکی یا حقوقی به مشکل بخورید. صبور باشید و از مکالماتی درباره سیاست و مذهب دوری کنید. از خانه بیرون نروید شاید سرمای سختی بخورید!

پیش بینی روابط شما: همسر یا کسی که دوستش دارید این روزها از لحاظ روحی تحت فشار است و به کمک و همدئی شما نیاز دارد. حتی اگر قبلا بین شما و او اختلافی بوده، فعلا ذهنتان را خالی کنید و با تمام وجود کنار او باشید، او قدر محبت های شما را می داند.

پیش بینی شغل شما: افراد معمولاً وقت مکالمه تلفنی و گپ یا همکاری با شما در کارها را ندارند. در ارتباط با دیگران زمان بندی بسیار مهم است. اگر ناگهانی کاری انجام دهید، ممکن است پاداش بزرگی را از دست دهید. همه اطلاعاتی که دارید را نگه دارید و صبر کنید که اطلاعات محکمتری بدست آورید، این بهترین انتخاب است.

فال روزانه متولدین آذر

احساس افسردگی دارید اما این قضیه به درون شما باز نمی گردد. زمستان خیلی ها را افسرده و کسل می کند. اتفاقا اگر خودتان باشید روز خوب و پرباری در انتظار دارید. به والدین تان حتما سر بزنید.
پیش بینی روابط شما: امروز در مواجهه با کسی که ارزش هایش با شما فرق می کند کمی دچار مشکل می شوید. شاید متوجه شوید که شما کمی زیاده روی کرده اید، ولی الان به این موضوع اهمیتی نمی دهید. حداقل مشخص کرده اید که موضع شما چیست. ولی اگر هیچ احساسی به این قضیه ندارید، نگذارید زیاد ادامه یابد که بعداً تأسف نخورید.

پیش بینی شغل شما: در کارتان پیشرفت زیادی می کنید. اگر می خواهید این پیشرفت ادامه یابد، باید انرژی بیشتری بگذارید و خلاق تر باشید. روابط بیشتر و عمیق تری در محیط کاری برقرار کنید.

فال روزانه متولدین دی

گاهی چیزی یا کسی مدام روی اعصاب شما راه می رود تا وقتیکه واکنش متفاوتی نشان دهید. اگر می خواهید نتیجه متفاوتی بگیرید باید رویکرد متفاوتی انتخاب کنید و نظم داشته باشید. صبر و تحمل راز موفقیت آدم های بزرگ است.

پیش بینی روابط شما: شاید فکر کنید در رابطه ای که دارید، طرفتان کمی سرد و بی احساس شده است. این یک فاز موقتی است. هر دوی شما خوب می دانید که باز هم عشق پیروز خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: به پروژه هایی که دارید فکر کنید. به برنامه ریزی خود پایبند باشید. هرچه ثابت قدم تر باشید، موفق تر خواهید بود ، البته با مدیران و مشاوران درباره جزئیات حتما صحبت کنید.

فال روزانه متولدین بهمن
دیگران می گویند زیاد تلویزیون نگاه می کنید و به آن معتاد شده اید، به جای لم دادن روی کاناپه ، کمی هم ورزش کنید، حداقل به پیاده روی بروید. دوستانتان همراه شما خواهند بود.

پیش بینی روابط شما: در رابطه ها همیشه فراز و نشیب وجود دارد. نشیب امروز را زیاد جدی نگیرید، زیرا در عرض چند روز همه چیز دوباره تغییر خواهد کرد. پس با نامزدتان مهربان باشید و از زیبایی های زمستان لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: هر چیزی که مربوط به کار باشد، چه همکاران و چه مشتریان امروز برای شما تنش و استرس ایجاد خواهد کرد. این استرس ابر کوچکی در افق بیکران شماست و خیلی زود می گذرد. صحبت از ابداع که باشد، شما سرآمد همه هستید. با آنکه کسب حمایت از سوی دیگران به پیشرفت کمک می کند، ولی امروز سعی کنید فقط روی خودتان حساب کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز والدین باید در رابطه با فرزندانشان صبر بیشتری داشته باشند. همسران امروز ممکن است نسبت به هم احساس رنجش بکنند. خبرهای خوبی در حوزه مالی در راه است، شاید بتوانید وامی را که در انتظار آن بوده ایثد دریافت کنید.
پیش بینی روابط شما: اگر می خواهید امشب سر قرار بروید، سعی کنید کمی آن را عقب بیندازید. بهتر است کار دیگری انجام دهید. عادات سالم خود را نادیده نگیرید. اگر به استرس و اضطراب خود فائق نشوید، بدنتان اثرات آن را حس می کند.

پیش بینی شغل شما: انرژی مثبت اطرافتان را گرفته است و برای حفظ آن باید تلاش کنید و به خودتان برسید. با همکارانتان مهربان باشید. به رئیس تان بیشتر احترام بگذارید، او علاقه قلبی خاصی به شما دارد پس امکان پیشرفت مهیا است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 1,951
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,951
  • بازدید ماه : 6,215
  • بازدید سال : 41,069
  • بازدید کلی : 15,346,416