loading...
مجله خبری زن فارس
لایف نیوز بازدید : 3817 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
متولد فروردین :

 اگرچه شما از برنامه‌های کاری که باید تا آخر هفته انجام بدهید اطلاع دارید، اما زیاد فکر کردن به مسائل کاریتان باعث شده است که نتوانید به استراحت کردن بپردازید. اگر بخواهید فکر کردن در مورد برنامه‌های طولانی مدتتان را کنار بگذارید خودتان را از این فرصت که در آینده روزهای خوشی داشته باشید محروم کرده‌اید.

متولد اردیبهشت :

 کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار با اطمینان نیز احتیاح دارید.
متولد خرداد :

 عصبانی شدن به خاطر دلایل واهی فقط تلف کردن انرژی است، اما شما قادر نیستید با پنهان کردن فشارها و سختی‌های زندگی احساسات خود را بروز ندهید. مخفی کردن احساسات منفی شاید عکس العمل‌های بد را به تاخیر بیندازد، اما این تاخیر در دراز مدت تاثیر بدتری خواهد گذاشت. بهترین کار این است که به تحولات درونی خود اعتراف کنید و تاجایی که امکان دارد با نرمش و مهربانی سفره دلتان را باز کنید.

متولد تیر :

 اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، ‌شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله "همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.

متولد مرداد :

 امروز صدایی در درون شما بهتان می گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت تر می توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

متولد شهریور :

 بسر بردن با دیگران احتمالا امروز بیشتر از همیشه پیچیده و دشوار است چرا که ماه کامل نشان خوش گذران شما برج قوچ را فعال می‌کند. اگر در اطراف تان شخصی با تجربه‌های شگفت انگیز وجود داشته باشد و شما با او همراهی کنید لذت فراوانی خواهید برد. اما ممکن است امروز زیاد صبور نباشید تا روابطی را که ضروری است گسترش دهید. امیدتان را از دست ندهید؛ در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیزی برای تان خواهد افتاد وشما را هیجان زده خواهد کرد!

متولد مهر :

 امروز برایتان کمی‌راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می‌توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

متولد آبان :

شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

متولد آذر :

 ممکن است شما نیاز داشته باشید که از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی که در داخل خانه افتاده دیدگاه‌های جدیدی کسب کنید. اگر شما در رابطه‌ای عاطفی گیج و سردرگم شده‌اید به جای اینکه فکر کنید در اینده چه اتفاقاتی می‌افتد برای مدتی از فکر کردن به آینده اجتناب کنید. از بین بردن محدودیتها مشکلات را حل نمی‌کند اما به شما کمک می‌کند تا بتوانید اتفاقاتی که در پیرامونتان می‌افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

متولد دی :

 اگرچه شما از یک مرحله جدید عبور کرده‌اید، اما اکنون آماده مقداری تفریح و بازی هستید. خوشبختانه، شما ممکن است شیطنت‌هایی را که بدنبالش هستید را پیدا کنید. متاسفانه، این بیش از آن است که شما در جستجویش بودید. به یاد داشته باشید که خیلی راحت می‌شود شادی و خوشی لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشید، اما همچنین یک پای خود را بر روی زمین استوار نگاه دارید.

متولد بهمن :

 شما آن کسی هستید که دیگران حسرت تان را می‌خورند چرا که عملگرا بودن شما آن چیزی است که آنها نیاز دارند. به نظر می‌رسد امروز همکاران شما با شایستگی تلاش کنند و فرصت را از شما بربایند و سپس به چشم یک آماتور به شما نگاه کنند. اگر همواره در پی انجام دادن کارتان بوده اید، اکنون آماده اید که سرعت تان را کند کرده و کمی‌استراحت کنید. با این حال، هنوز اگر دوستان نیاز به کمک شما داشته باشند آنها را یاری می‌دهید. فقط این کار را با بی میلی نکنید. این کار را بکنید چون از ته دل می‌خواهید !

متولد اسفند :

 امروز شما واقعاً نیاز دارید كه به افراد خانواده‌تان و یا به یك دوست صمیمی‌كمك كنید؛ حتی اگر این كار باعث شود از استراحت كردن صرف نظر كنید ولی نمی‌توانید به او جواب منفی بدهید. امروز حس وظیفه شناسی شما خیلی قوی است، بنابراین قبل از دادن جواب مثبت اصلاً وقت نمی‌كنید در مورد جواب خود فكر كنید. اما هنوز هم كار درست این است كه قبل از دست به عمل زدن برای خود برنامه‌ریزی ثابتی دادشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 828
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 828
  • بازدید ماه : 5,092
  • بازدید سال : 39,946
  • بازدید کلی : 15,345,293