loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 123 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)
فال روزانه متولدین فروردین


امروز ممکن است فردی غیرعادی با شخصیتی واقعی را ملاقات کنید. یا شاید در محیط گروهی و دسته جمعی (در کافی شاپ، کلاس یا کنفرانس) چیزی غیرعادی رخ دهد که شما را غافلگیر کند. هر چه باشد ایده های جدیدی به شما می دهد تا به اهداف جدیدتری فکر کنید.

پیش بینی روابط شما: اکنون زمان خوبی برای درک مرزهای روابط کنونی تان است. این لزوماً پروسه ای منفی نیست و می تواند کاملاً مثبت باشد. شما اخیراً خود را محدود کرده اید. شناخت بهتر یکدیگر برای یافتن تعادلی بهتر و لذت بردن از رابطه ای هماهنگ تر می تواند به شما کمک کند.

پیش بینی شغل شما: امروز کار کردن با دیگران بسیار سودآور است. به کسانی بپیوندید که تفکری بی پروا و مترقی دارند و از بیان ایده های رادیکال خود نمی ترسند. بدین ترتیب می توانید تغییر مثبتی ایجاد کنید. شما پتانسیل پیشرفت های بزرگ را دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت



روابط با افراد بانفوذ امروز برایتان سورپرایزهای کمی خواهد داشت. شاید کسی از تلاش های شما خشنود باشد و به شما ترفیع یا افزایش حقوق دهد. یا شاید فرصت و شانسی برای کار آزاد برایتان فراهم شود. به نظر می رسد که به دلایلی آزادی بیشتری خواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: اگر از خودتان می پرسیدید که چگونه می توانید فرصتی برای تثبیت رابطه کنونی خود استفاده کنید، انرژی امروز به شما کمک می کند که این کار را بکنید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که احساساتتان را بهم بگویید و راهی برای جهت دادن به فعالیت های مثبت تان پیدا کنید.

پیش بینی شغل شما: از کار روزمره کمی جدا شوید. در حال حاضر از قافله جا مانده اید، زیرا نمی خواهید به جلو نگاه کنید و ایده های جدیدی در نظام کاری خود اعمال کنید. از فن آوری های جدید و پیشرفت های فنی نترسید. 

فال روزانه متولدین خرداد

فرصت های ناگهانی برای مسافرت یا تحصیل امروز برایتان پیش می آید. مطمئناً چیز متفاوت و غیرمنتظره ای باعث می شود که امروز روز متفاوت و هیجان انگیزی برایتان باشد. رسانه ها برایتان خبرهای غافلگیر کننده ای خواهند داشت.
پیش بینی روابط شما: شاید متوجه شوید که قراری که امروز دارید آنطور که امیدوار بودید به شما انگیزه نمی دهد و اعصاب شما را بهم می ریزد. علت آن این است که شما وقتتان را صرف گپ زدن می کنید. شاید خودتان هم متوجه شوید که چرا درباره بعضی مسائل چنین احساسی دارید.

پیش بینی شغل شما: تفکر شما امروز روی هدف است. بجای آنکه بگذارید ایده هایتان از ذهنتان فرار کنند، آنها را یادداشت کنید. ذهن شما پتانسیل فراوانی دارد. از منابع غنی که در مغزتان ذخیره شده استفاده کنید. ایده هایتان را سرکوب نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

هدیه ها و سورپریزهای غیرمنتظره ای از سوی دیگران امروز به سمتتان می آید. شاید اخبار خوشایندی درباره درآمد شریکتان بشنوید که بدان معناست که به خاطر ثروت زیاد او بطور غیرمستقیم منتفع می شوید. و همچنین راه هایی برای تبدیل شدن به انسانی بهتر می یابید.

پیش بینی روابط شما: شما از امروز لذت می برید زیرا امروز شانس شکل دادن به احساسات خود و انجام کاری برای بهبود کیفیت رابطه کنونی خود را دارید. چه به شکل هدیه باشد چه کاری باشد که از انجام دونفره آن لذت می برید. سعی کنید کار نو و هیجان انگیزی باشد.

پیش بینی شغل شما: اخبار مهمی امروز از طریق کامپیوتر به شما می رسد. اگر به دنبال شغل جدیدی هستید، در اینترنت آن را جستجو کنید. فرصتی که منتظرش بودید را در وبسایتی پیدا می کنید. فقط باید برای یافتنش وقت بگذارید. فن آوری جدید شما را به اهدافتان می رساند.

فال روزانه متولدین مرداد

شرکا و دوستان نزدیک امروز شما را غافلگیر می کنند. شاید امروز به روش عجیبی خود را عضوی از عموم بیابید. امروز آنطور که فکر می کردید نخواهد بود و به احتمال زیاد، آنچه شما را غافلگیر می کند، برایتان مطلوب و خوشایند خواهد بود و احساس آزادی بیشتری خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: شما فرصت تقویت رابطه خود را امروز می یابید. ولی باید احساسات خود را به صورت کاملاً اصیلی بیان کنید. اگر این رابطه واقعاً معنادار است، پس نباید وانمود کنید. پس طوری شروع کنید که گویی می خواهید ادامه دهید.

پیش بینی شغل شما: کلمات شما امروز قدرت بیشتری دارند و شما با اطلاعاتی که در اختیار دیگران می گذارید، توانایی تأثیرگذاری بر افراد بسیاری را دارید. هیچ رازی را از مردم پنهان نگه ندارید. اطلاعات شما ارزشمند است، پس آنچه می دانید را به اشتراک بگذارید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روز مثبتی در محل کار است زیرا در موارد فن آوری و الکترونیک، پیشرفت زیادی خواهید کرد. کامپیوتر نو یا اسباب بازی های جدید ممکن است ناگهان وارد صحنه شوند. شاید استعفا دهید و کار آزاد را شروع کنید یا پروژه تازه ای را آغاز کنید. ممکن است هر کاری باشد.

پیش بینی روابط شما: شما رغبت زیادی به همراه شدن با فرد مورد علاقه خود و حمایت از او را دارید. روابط وقتی زنده می مانند که بتوانند در دوره های تغییر و تبدیل حرکت کنند. رابطه شما به سطح کاملاً جدیدی می رسد اگر به طرفتان کمک کنید که بعضی از نیازها و احساسات خود را بیان کند. هر دوی شما بیش از آنچه فکر می کنید از این کار سود می برید.

پیش بینی شغل شما: نسبت به ایده های نو رویی گشاده داشته باشید. آخرین مفاهیم به اهداف شغلی شما نیروی زیادی می دهند. خطوط ارتباطی را باز نگه دارید و مطمئن شوید که همه چیزهای مربوط به کاری که انجام می دهید را می دانید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روزی پر از سورپرایزهای خوشایند است. شاید حوادثی برای کودکان رخ دهد، بنابر این چشم هایتان را باز نگه دارید. روابط ناگهانی می توانند جذاب باشند. فرصت وارد شدن یا شرکت کردن در رویدادهای ورزشی هم وجود دارد. هر چیزی مربوط به هنر هم می تواند اتفاق بیفتد. امروز روز کسل کننده ای نیست.
پیش بینی روابط شما: امروز کمی از نگرش و رفتار فرد مورد علاقه خود احساس محدودیت می کنید. این چیز بدی نیست، شاید خود شما هم یکی دو انتظار غیر واقع گرایانه داشته باشید. درک این موضوع کمی دردناک است، ولی اگر زندگی را آنطور که هست بپذیرید، برایتان راحت تر می شود.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار فردی با استفاده از دانش خود با شما بازی قدرت می کند. او در حال خودنمایی است و سعی می کند با استفاده از کلمات باب روز شما را کنترل کند. مطالبی که نیاز دارید را بردارید و به کار خود ادامه دهید.

فال روزانه متولدین آبان

روال عادی منزل شما امروز بهم می خورد. لوازم خانگی کوچک ممکن است خراب شوند یا خرابی های دیگری رخ دهد. شاید مهمان سرزده بیاید. از طرف دیگر، آنچه روال عادی شما را بهم می زند ممکن است سرگرم کننده باشد. شاید یک تلویزیون بزرگ جدید یا کامپیوتر بخرید!
پیش بینی روابط شما: انرژی امروز به شما کمک می کند که احساسات نیرومند خود را در جهت مثبتی قرار دهید. اگر به دنبال فرد خاصی هستید که بتوانید اسرار، امیدها و ترس های خود را با او در میان بگذارید، امروز شانس با شماست.

پیش بینی شغل شما: امروز مهارت های فنی خود را تجدید کنید. از کسی بخواهید که درس سریعی بر روی کامپیوتر به شما بدهد که به شما در درک بهتر برنامه ای جدید کمک کند. دلیل ندارد که وقتی همه این دانش را دارند شما عقب بمانید. 

فال روزانه متولدین آذر

امروز ملاقات های همیشگی شما بسیار جالب می شوند. انتظار ملاقات با افراد جدید و مواجهه با تجربیات جدید را داشته باشید. شما احساس هوشمندی، زیرکی و سرزندگی می کنید. چیزی درست در اطراف شما به روشی غیرعادی تغییر خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: اگر فرد مورد علاقه شما زیاد خونگرم و سرحال نیست و ساکت تر از همیشه است، نگران نشوید. انرژی امروز هر دوی شما را تشویق می کند که در ارزیابی آنچه هر دوی شما از رابطه خود می خواهید، واقع گرا تر شوید.

پیش بینی شغل شما: امروز بین شما و یکی از همکاران، رئیس یا مشتری، بحثی پیش می آید. مطمئن شوید که برنامه شما واضح است. آیا فقط به اهداف خود فکر می کنید یا بیشتر به اهداف جمع می اندیشید؟ جواب شما باید دومی باشد.

فال روزانه متولدین دی

امروز چشمتان را از پول و وسایلتان برندارید، زیرا روز پرحادثه ای است. شاید پول پیدا کنید یا پول از دست بدهید. شاید چیزی را گم کنید، از دست بدهید یا خراب کنید. شاید هم اسباب بازی جدیدی بخرید که شما را مسحور کند.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز به شما حس عمیقی از امنیت می دهد که شما در بیان احساسات ظریفتان نسبت به شریک زندگی تان مشکلی ندارید. شما در نهایت متوجه می شوید که طرف شما کاری نمی کند که حس کنید در این رابطه کامل نیستید، بلکه او واقعاً می خواهد شما را دوست بدارد و از شما حمایت کند.

پیش بینی شغل شما: امروز ذهن شما درگیر یک چیز است که باعث می شود شما به مسیر دیگری منحرف نشوید. مراقب باشید. داشتن نگرشی ثابت شما را به دردسر می اندازد. تمایلتان را به سمت تغییر بر اساس پیشرفت ها جهت دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز احساس زیرکی و شوخ طبعی می کنید. در واقع همینطور هستید. امروز طور دیگری فکر می کنید، به همین دلیل دیگران از حرف های شما خنده شان می گیرد. ولی دوست ندارید کنار گذاشته شوید. استقلال و آزادی می خواهید.

پیش بینی روابط شما: شما اغلب فکر می کنید که برای آنکه روابط شما موفق باشند، باید در دلتان بگردید و درباره احساس خود حرف بزنید. شما اغلب این روند اساسی را به تأخیر می اندازید، ولی امروز نمی توانید این کار را بکنید. اگر شما شجاعت بیان آنچه تجربه می کنید را داشته باشید، مسائل کوچک به سرعت حل می شوند.

پیش بینی شغل شما: شما امروز با قرار دادن تکه های مختلف پازل در کنار هم، فرصت پیشرفت های زیادی در کارتان را دارید. شما توانایی پل زدن روی فاصله های بین مردم را دارید و می توانید کاری کنید که آنها پتانسیل کار دسته جمعی را در خود ببینند.

فال روزانه متولدین اسفند

پژوهش یا کار پشت پرده ممکن است برایتان پاسخ های غافلگیر کننده ای به همراه دارد. شاید حلقه مفقوده آنچه رویش کار می کردید را بیابید. شاید اسرار دیگران را کشف کنید. قاعدتاً باید رازدار باشید. اگر رازدار نیستید، فیسبوک که دارید!

پیش بینی روابط شما: امروز روز خاصی برای شماست. لازم نیست کاری زیادی انجام دهید، فرد مورد علاقه خود را دعوت کنید و کاری کنید که واقعاً برایتان سرگرم کننده باشد. هر کاری که ارتباط شما را عمیق تر کند، تأثیر زیادی دارد.

پیش بینی شغل شما: قبل از آنکه ایده بعیدی را بشنوید، واکنش شما این است که آن را کنار بگذارید و با رویکرد معمولی خود پیش بروید. زود در مقابل این مفهوم جدید رأی ندهید و تصمیم نگیرید. این ایده عالی جدید شاید بیشتر از آنچه فکر می کنید کاربردی باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 4,274
  • بازدید سال : 39,128
  • بازدید کلی : 15,344,475