loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 119 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)
فال روزانه متولدین فروردین
امروز انرژی زیادی به سمت شما جاری می شود. شاید افراد کمی در رویاهایشان گم شوند. آگاه باشید که آنچه امروز عملی به نظر می رسد فردا می تواند برعکس شود. احساساتتان شاید کمی گیج کننده باشد. ولی اگر بر آزاد کردن آنها تمرکز کنید، بدون هیچ مشکلی روزتان را تمام می کنید. 

پیش بینی روابط شما: تغییرات بلندمدت در رویکرد شما درباره مهمترین رابطه تان و در کل رابطه ها، اتفاق خواهند افتاد. شاید افکار خاصی در این باره داشته باشید که چرا به نظر می رسد شما با آدم های یکسانی رابطه پیدا می کنید. ولی به تدریج الگویی می بینید که آنقدر درست است که می تواند الهام بخش شود. 

پیش بینی شغل شما: امروز واقعیت به شما می فهماند که باید در مورد ایده های خود بیشتر اهل عمل باشید. امروز این ایده بدی نیست. شاید تعجب کنید ببینید که وقتی واقع گراتر هستید و در مورد نتیجه کار فکر می کنید، چه می شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

سنگینی امروز روی دوش شما افتاده است. بر روی پروژه ها وقت بگذارید و آنها را به دقت ارزیابی کنید قبل از آنکه تصمیمی بگیرید. شاید وارد دوره ای از زندگی شوید که درباره اموال و مادیات کمتر فکر کنید و بیشتر به چیزهای معنوی اهمیت بدهید. 

پیش بینی روابط شما: اگر می خواهید خوشبختی واقعی را در روابط شخصی و نزدیک خود بیابید باید تغییر کنید. امروز این فرصت را دارید. شاید پروسه ای تدریجی باشد، ولی می توانید با تعهد مثبت و صادق بودن با خودتان درباره رفتارتان و با طرفتان شروع کنید. تغییرات را کم کم انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز در مورد کار گام های بلندی برمی دارید. پس قبل از آنکه خانه را ترک کنید، تسلیم نشوید. اگر به دنبال شغل جدیدی هستید، شانس اینکه کار پیدا کنید زیاد است. حداقل همه مصاحبه ها با کارفرمایان احتمالی خوب پیش خواهند رفت. 


فال روزانه متولدین خرداد

دنیای تخیلی شما امروز در اوج است. نیاز دارید که از دنیای واقعی دور شوید. پس درباره آن احتیاط کنید. شاید رویاها شما را به آنجا ببرند ولی شما باید معقول باشید. انرژی خود را پاک و تازه نگه دارید. دیگران شما را بخاطر ذات حساس و مهربانتان می شناسند. پس به خودتان اعتماد داشته باشید. 

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز باعث می شود که شما کاملاً بر روی چیزهایی که بر سطح رابطه تان اتفاق می افتد تمرکز نکنید. شما عاقلتر عمل کرده و به جنبه های عمیق تر رابطه می نگرید. کمی تحلیل می تواند بینش های جالبی به بار آورد. 

پیش بینی شغل شما: امروز اگر مثل همکارانتان قابل اعتماد و اهل عمل نباشید، شکست می خورید. ضمناً سعی کنید شغلی پیدا کنید که در آن بتوانید برنامه خود را تنظیم کنید و آزادی بیشتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز اگر می توانید در خانه بمانید. اگر نمی توانید باید به دنبال راه هایی باشید که خود را از دنیای کار و تجارت کمی دورتر کنید. گفتگو با اعضای خانواده به خصوص با مادر یا خانم های دیگر، می تواند مهم باشد.

پیش بینی روابط شما: شما ذاتاً بسیار با جزر و مد زندگی سازگار هستید. فقط با نگاه عمیق به رویاها و نگاه به درون یافت ها و واکنش های حس ششم است که می توانید در روابط شخصی خود پیشرفت حاصل کنید.

پیش بینی شغل شما: پاسخ مثبت دیگران تأثیر بسیار زیادی بر شما در محل کار شما می گذارد. یک لبخند، یک نظر دوستانه و یک تعریف از کار یک فرد می تواند فضا و جو خوبی درست کند و همه از آن لذت برده و از شما تشکر کنند. 

فال روزانه متولدین مرداد
امروز باید با دیگران حرف بزنید. بیرون بروید و کمی غیبت کنید. به خصوص با خواهر و برادرها، همسایه ها و اقوام صحبت کنید. دوست ندارید درباره چیزهای سطحی حرف بزنید. 

پیش بینی روابط شما: امروز متوجه می شوید که همیشه همه چیز بر وفق مراد شما نیست. اغلب رابطه ها مسئله بده بستان هستند. و شما متوجه می شوید که نمی توانید همیشه انتظار داشته باشید که دیگران فقط به شما گوش دهند و از شما اطاعت کنند.

پیش بینی شغل شما: شور و سرزندگی چند روز گذشته افول می کند زیرا شما عقب نشینی کرده اید. بدانید که این چیز بدی نیست. آهسته تر پیش بروید و حرکت بعدی خود را برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بیشتر با داشته هایتان شناسایی می شوید و هویت می یابید. به همین خاطر دوست ندارید چیزی به کسی قرض بدهید و در حال تمیز کردن و حفظ وسایلتان هستید. همه ما گاهی درباره وسایلمان زیادی تعصب به خرج می دهیم. 

پیش بینی روابط شما: امروز لطفاً آرام باشید و با تمام دیدگاه هایی که می توانید تصور کنید، رابطه خود را تحلیل نمایید. امروز می فهمید که با اصرار بر ربط دادن مشکلات به دیگران در اشتباه بوده اید. 

پیش بینی شغل شما: صبر شما نتیجه داده است و شما پاداش سخت کوشی در کارهایی که تابحال انجام میداده اید را می گیرید. توقف نکنید. امروز روز خوبی برای بذر افشانی برای آینده است. به خودتان جایزه بدهید. 

فال روزانه متولدین مهر

امروز کمی بیش از همیشه احساساتی و حساس هستید. همین موضوع می تواند برای شما شانس بیاورد. ولی در عین حال سعی نکنید از این خوش شانسی سوء استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز کمی عمیق تر درباره رابطه خود با دیگران فکر می کنید. اینها تغییرات نیرومندی در زندگی شما ایجاد می کنند. فقط مسئله در اینجاست که شما در کجا خودتان را محدود کرده اید. با پرسیدن این سوالات از خود قطعاً به جواب خواهید رسید.

پیش بینی شغل شما: داده هایی که بدست آورده اید را سازماندهی کنید و سعی نکنید فقط به جمع آوری مشغول باشید. به جای انباشته کردن اطلاعات، آنها را مرتب، برچسب گذاری و طبقه بندی کنید. اینکار باعث می شود که برای رویدادها و فرصت های پیش رو آماده شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ترجیح می دهید پشت پرده ها پنهان شوید یا جایی بروید که بیشتر با خودتان تنها باشید. افسرده نیستید ولی کمی نیاز به آرامش و سکوت دارید. همچنین به کمی زمان برای برنامه ریزی نیاز دارید. 

پیش بینی روابط شما: عموماً شما یا همه چیز را می خواهید یا هیچ چیز. شما باید یک تعادل بین خواسته های خود ایجاد کنید. به تدریج می فهمید که چنین دیدگاه شدیدی نمی تواند به شما در رویدادها و مسائلی که در رابطه شما وجود دارد کمک کند. 

پیش بینی شغل شما: کسی را در محل کار برای صحبت کردن بیابید که بتوانید با او رک و صریح صحبت کنید. نیازی به پنهان کردن عصبانیت تان نیست. رویکرد آرام، حساس و دلسوزانه شما مسائل موجود در رابطه تان را حل می کند. 

فال روزانه متولدین آذر

صحبت با یکی از بزرگان فامیل امروز می تواند مفید باشد. در واقع شاید نسبت به کسی احساس حمایت یا محافظت کنید. اگر این فرد با کس دیگری دوست باشد شما حسادت می کنید. روز خوبی برای آزمودن اهداف برای آینده است. 

پیش بینی روابط شما: امروز شما عشق را در سطح واقع گرایانه تری می پذیرید. رابطه های شما اغلب ماجراهایی در میان ناشناخته ها هستند و وقتی که رابطه شما دچار روزمرگی می شود سریعاً می خواهید که فرار کنید. به تدریج متوجه می شوید که باید رفتار درستی در پیش بگیرید. 

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار کمی در موضع دفاع از خود خواهید بود. شما به دنبال هدف هستید ولی داور اعلام خطا کرده است! بجای بحث و دعوا به آرامی قوانین را دنبال کرده و به آنها پایبند بمانید. 

فال روزانه متولدین دی

به احتمال زیاد بعضی از جزئیات زندگی خصوصی شما امروز رو می شود، به خصوص در چشم والدین، رئیس، پلیس و افراد بسیار مهم. شاید دعوا کنید. شاید به کسی در کار کمک کنید. امروز روز خوبی برای شماست.  

پیش بینی روابط شما: شما دوست دارید که در موقعیت های مختلفی از رابطه قرار بگیرید. خیلی زود می فهمید که چقدر سخت و آزاردهنده است که بخواهید بمانید وقتی که تمام وجودتان می گوید باید همه چیز را بگذارید و بروید. باید کمی برای خودتان دلسوزی کنید. 

پیش بینی شغل شما: امروز در کارتان پیشرفت بزرگی می کنید. به احتمال زیاد، این از طریق پیگیری روش های سنتی اتفاق می افتد. امروز روزی نیست که فنون جدید را امتحان کنید. 

فال روزانه متولدین بهمن
امروز کار متفاوتی انجام دهید زیرا امروز تشنه ماجرا هستید و می خواهید چیز جدیدی یاد بگیرید. حداقل مسیر رفتن به محل کار را عوض کنید. چیز متفاوتی بخوانید. به رستورانی محلی بروید. کمی تغییر ایجاد کنید.  

پیش بینی روابط شما: امروز شما به اعماق روح خود نظری می اندازید تا نگرش های خود نسبت به رابطه تان را درک کنید. این فرصت نادری برای دیدن بعضی از الگوهای رفتاری از دیدگاهی جدید و شروع تحلیل انگیزه ها برای اتخاذ آنها در وهله اول است. 

پیش بینی شغل شما: ایده های خود را روی کاغذ بیاورید و نگذارید که از ذهنتان بیرون بروند. مطمئن شوید که این تکه کاغذ روزی در سطل آشغال نمی افتد بدون آنکه به آن نگاهی کرده باشید. ایده های شما خوب هستند. از امروز برای سازماندهی آنها استفاده کنید. 

فال روزانه متولدین اسفند
امروز به جزئیات و خرده کارها بپردازید. کارهایی مثل میراث، بدهی، وام، مالیات و اموال مشترک. آستین هایتان را بالا بزنید و یک ساعت برای کارهایی بگذارید که دیگر اوقات فراغت شما را اذیت نکنند. 

پیش بینی روابط شما: شاید متوجه شوید که یک رویداد خاص یا حتی الهام از درون شما را کاتالیز می کند تا تصمیم بگیرید کاری درباره رابطه کنونی خود انجام دهید. باید متوجه شوید که چرا مشکل خاصی مدام اتفاق می افتد و باید بالاخره کاری در مورد آن بکنید.

پیش بینی شغل شما: موقعیت ها در محل کار امروز مطابق میل شما نیستند و هر چه شما سعی می کنید چیزها را تحت کنترل خود درآورید، با مقاومت بیشتری روبرو می شوید. آرام و صبور باشید. به یاد داشته باشید که تنها کمسی که می توانید کنترل کنید خودتان هستید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 474
  • بازدید ماه : 2,418
  • بازدید سال : 37,272
  • بازدید کلی : 15,342,619