loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 91 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
فال روزانه متولدین فروردین
شاید امروز کمی نگران مسایل مالی باشید. خیلی دوست دارید بدانید به چه کسانی بدهکار و از چه افرادی طلب کار هستید. اما نگران نباشید، شرایط مالیتان تغییر خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: نامزد یا همسر شما امروز خیلی سرحال نیست و نمی تواند نیازهای روحی شما را برآورده کند. از این فرصت استفاده کنید و کمی با خود خلوت کنید و به نیازهای شخصیتان برسید.

پیش بینی شغل شما: سعی کنید در کار خود قدرت ریسک پذیری داشته باشید. با این روحیه می توانید سریع تر پله های ترقی را طی کنید و به موفقیت بیشتر برسید. 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز با همسر یا دوست خود بحث خواهید کرد. خوشبختانه، این بحث به خوبی و خوشی به پایان خواهد رسید و نتیجه مفیدی خواهد داشت. امروز دوست دارید بدانید دیگران از شما چه انتظارهایی دارند و در مقابل شما نیز انتظارهای خود را بگویید.

پیش بینی روابط شما: امروز بسیار آرام هستید و از خشم و غضب خبری نیست. همان قدر که خوبی ها و کارهای مثبت طرف مقابل خود را می بینید، خطاهای او را نیز زیر ذره بین دارید. شاید بهتر باشد کمی از او فاصله بگیرید تا اوضاع بهتر شود.



پیش بینی شغل شما: سراسیمگی و آشفتگی شما باعث شده نتوانید کارهای خود را با آن سرعت که باید انجام دهید. از اینکه سرعت پایینی دارید ناراحت نباشید و بیشتر فکر خود را بر کیفیت کارتان متمرکز کنید. 
 
فال روزانه متولدین خرداد

امروز حجم زیادی از کارهایتان را انجام خواهید داد. انرژی، تمرکز و سرعت العمل خوبی دارید. آستین ها را بالا بزنید و کارهایی انجام دهید که از آنها قدردانی شود. امروز همچنین بهترین فرصت برای رسیدگی به سلامت خود نیز هست.
پیش بینی روابط شما: قبل از اینکه بخواهید رابطه خود با نامزدتان را عمیق تر از چیزی که هست بکنید، بهتر است ببینید آیا این رابطه درست است یا خیر. البته موقع تصمیم گیری بهتر است ذهنیت منفی را کنار بگذارید و مسایل را خیلی برای خود بزرگ نکنید.

پیش بینی شغل شما: شما با انرژی و سرسختی زیادی کار می کنید اما آیا هدفی برای خود تعیین کرده اید؟ بهتر است به جای سخت کار کردن، بیشتر فکر کنید و تصمیمات درست بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز بحث های جدی در مورد مسایل عاطفی، ورزشی، کودکان و حتی شاید تعطیلات خواهید داشت. سعی کنید بفهمید که چه می خواهید و از چه چیزهایی لذت نمی برید. به این ترتیب می توانید برنامه ریزی درستی در مورد کارهایتان داشته باشید.
پیش بینی روابط شما: امروز بیشتر دوست دارید برای خودتان باشید و تمایلی به مشارکت و همراهی با دیگران حتی نامزد یا همسر خود ندارید. بنابراین همین کار را بکنید و سعی کنید درک درستی از نیازها، آرزوها و احساسات خود پیدا کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز روز تولد دوباره در کار است. شرایط کاری برایتان تغییر می کند و وارد فاز جدیدی می شوید. مشکلات پیش رو را از بین ببرید و با زمان حرکت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید امروز در خانواده بحث و گفت و گوهایی وجود داشته باشند اما نتیجه آنها خوب است و ختم به خیر می شوند. این بحث ها می تواند در مورد امنیت آینده خانواده، نوسازی یا بهبود شرایط موجود باشد. آنها منظور بدی ندارند اما ممکن است نظراتشان کمی خسته کننده و گاهی ترسناک باشد که خیلی خوب نیست.

پیش بینی روابط شما: شاید امروز نگران رابطه عاطفی خود باشید. بیشتر ذهنتان درگیر مشکلات موجود است. اما فکر کردن به این مسایل دردی را دوا نمی کند بهتر است واقع گرا باشید. شاید بهتر باشد چند روزی را جدا از هم سپری کنید شاید بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

پیش بینی شغل شما: امروز توانایی های خوبی از خود نشان می دهید. البته این توانایی ها صرفا در جهت رسیدن به اهداف شخصی شما نیستند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز فکرتان خیلی مشغول است. به همه چیز از مسایل مهم گرفته تا اهداف آینده تان فکر می کنید. دوست دارید با همه مسایل خیلی واقع بینانه برخورد کنید و در این راه موفق خواهید بود. روی اهدافتان متمرکز شوید و در این راه همه تلاش خود را بکنید.
پیش بینی روابط شما: کائنات بین شما و فرد مورد علاقه تان فاصله ای ایجاد کرده است. البته اگر حقیقتش را بخواهید این دوری چندان هم بد نیست. بعد از یک دوره نزدیکی زیاد، چند روز تنها بودن می تواند بسیار هم مفید باشد.

پیش بینی شغل شما: شما دید درستی در مورد اینکه چه چیزی خوب و چه چیزی بد است، دارید. به همین دلیل از اینکه دیدگاه خود را با همکارتان در میان بگذارید، نترسید. حوالی صبح کارایی شما بهتر و ذهنتان بازتر است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز بیشتر ذهن شما در گیر مسایل مالی است زیرا می خواهید همه چیز به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. اما بهتر است زمانی را نیز برای افرادی که دوستشان دارید اختصاص دهید.
پیش بینی روابط شما: امروز احساس می کنید تلاش برای پیدا کردن فردی که احساسات شما را به خوبی درک کند، بی نتیجه است. شما بدترین دشمن خودتان هستید اما خوشبختانه در چند روز آینده می توانید دید خوش بینانه تری نسبت به این مسایل پیدا کنید.

پیش بینی شغل شما: اوایل صبح امروز کمی احساس گیجی و حواس پرتی خواهید داشت اما با گذشت زمان و نزدیک شدن به غروب، این احساس از بین می رود و دید بهتری به اطراف خود خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آبان

قدرت اراده قوی ای دارید. خودسر هستید اما یک خودسر خوب! این اراده خودسرانه شما امروز به شما کمک می کند تا در زندگی، ظاهر و رابطه خود تغییرات مهمی ایجاد کنید.
پیش بینی روابط شما: امروز برای خود تاسف می خورید که چرا کسی را ندارید تا وقت خود را با او بگذرانید. شرایط به گونه ای است که شما حتی یک دوست ساده برای تلفنی صحبت کردن با او هم ندارید. گویا امروز همه دوستان و آشنایانتان سرشان شلوغ است و وقتی ندارند که به شما اختصاص دهند. اما نگران نباشید. این تا ابد ادامه ندارد.

پیش بینی شغل شما: در طول صبح امروز انرژی زیادی دارید. امروز دیگران زیاد به سراغ شما خواهند آمد زیرا می دانند که می توانند روی شما حساب کنند و از طرف شما پشتیبانی شوند. البته خوب است که کمی هم به فکر خود باشید و همه وقتتان را به دیگران اختصاص ندهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز به خوبی می توانید از عهده کارها بربیایید و راه حل های کاربردی برای مشکلاتتان پیدا کنید. حتی در مواقعی که با مشکلات پشت پرده دست و پنجه نرم می کنید نیز می توانید روی کارهای خود به خوبی تمرکز کنید. شما همیشه به نتایج کارهایتان فکر می کنید.
پیش بینی روابط شما: خودتان هم در قلبتان می دانید که کمی در رابطه عاطفی خود خشن هستید اما در حال حاضر خیلی به آن اهمیت نمی دهید. اما سعی کنید زودتر از این حالت خارج شوید زیرا ممکن است بعدها از آن پشیمان شوید.

پیش بینی شغل شما: در طول روز انرژی زیادی برای انجام کارهای خود دارید. امروز سرانجام متوجه می شوید که باید چه کارهایی را انجام دهید. 

فال روزانه متولدین دی

امروز از فردی که از شما بزرگ تر است و قدرت بیشتری دارد خبری دریافت خواهید کرد. برای اینکه بتوانید چیزهای جدیدی از این فرد یاد بگیرید بهتر است به حرف های او خوب گوش کنید. توصیه های او می تواند تاثیر مستقیم بر اهداف آینده شما داشته باشد.

پیش بینی روابط شما: امروز دوست دارید خود را از همه افکارتان در مورد رابطه تان رها کنید. نامزد یا همسر شما امروز کمی سرد به نظر می رسد و همین باعث می شود که حس خوبی به رابطه خود نداشته باشید. اما این شرایط موقت است و به زودی برطرف خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: برای رسیدن به اهداف و برنامه ریزی های خود باید نظم کاری داشته باشید. برنامه ریزی کنید و بر اساس آن پیش بروید. هر چه ثابت قدم تر باشید، نتایج بهتری به دست خواهید آورد.

فال روزانه متولدین بهمن
شما استعداد و خلاقیت بالایی دارید آیا از آن استفاده هم می کنید؟ این خلاقیت حتی تا ماه آینده نیز ادامه دارد پس بدون اینکه استفاده مفیدی از آن برده باشید، آن را رها نکنید. سعی کنید از طرف دیگر مغز خود هم استفاده کنید. مثلا می توانید نقاشی کنید یا شعر و داستانی بنویسید.

پیش بینی روابط شما: به نظر می رسد رابطه کنونی شما کمرنگ و سرد شده است اما خیلی به آن اهمیت ندهید زیرا این فکر، موقتی است و در طول روزهای آینده دوباره به حالت ادی برخواهید گشت.

پیش بینی شغل شما: بیشتر اوقات از دیگران کمک می خواهید تا شما را در اجرای اهدافتان کمک برسانند. اما امروز باید به تنهایی از عهده همه کارهای خود بر بیایید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روی همه چیز تمرکز زیادی دارید و به واسطه آن چیزهای زیادی خواهید آموخت. امروز با فردی توانا ملاقات خواهید کرد و در مورد مسایل مهمی با هم صحبت می کنید. در محل کار خود نقش یک مدیر را بازی خواهید کرد. در کل، روز خوبی پیش رو دارید و همه چیز در راستای خواسته های شما خواهد بود.
پیش بینی روابط شما: اگر امروز قرار ملاقاتی با فرد خاصی دارید، بهتر است اگر می توانید آن را کنسل کنید و سرگرمی دیگری برای خود ایجاد کنید.

پیش بینی شغل شما: سعی کنید همچون یک کودک ساده . بی آلایش باشید. با همکاران خود شوخی کنید و به شخصیت انتقام جو و خسته خود اجازه جولان ندهید. بخشش و فراموش کردن بهترین کاری است که امروز می توانید انجام دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 1,160
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,160
  • بازدید ماه : 5,424
  • بازدید سال : 40,278
  • بازدید کلی : 15,345,625