loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 114 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)
فال روزانه متولدین فروردین


امروز روز خوبی برای پرداختن به مسائل حساس و شخصی است. شما در موقعیت هایی قرار می گیرید که راحت می توانید باورها و اعتقادات خود را بیان کنید. نیازی به عقب نشینی نیست، زیرا امروز اطرافیانتان بیش از هر روز دیگری شما را درک خواهند کرد. 

پیش بینی روابط شما: امروز شما با طرف مقابل تان درباره چیزهایی که هر دوی شما را خوشحال می کنند صحبت می کنید. این باعث می شود که رابطه شما گرمتر شود.    

پیش بینی شغل شما: شما ایده ای منحصر بفرد و مبتکرانه دارید که حرفه شما را به اوج می رساند. از محیط اجتماعی برای گرفتن ایده های جدید استفاده کنید و ببینید که چه بازخوردهایی دریافت می کنید. نظرات و پیشنهادات دیگران را بپذیرید تا افکارتان و نظراتتان ارتقا یابد و استراتژی منعطف تری در کار پیدا کنید. 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز فضای سنگینی اطراف خودتان حس می کنید. اگر کمی ریتم خود را کندتر کنید و درباره کاری که می خواهید انجام دهید بیشتر فکر کنید، همه چیز در مسیر شما مطلوبتر خواهد شد. همه انتخاب ها و اثرات آنها بر دیگران را در نظر بگیرید.

پیش بینی روابط شما: امروز در رابطه خود احساس هماهنگی عاطفی می کنید. این حالت هماهنگی و توافق، به شما فرصت صحبت کردن در مورد بعضی مسائل و حل و فصل آنها را می دهد.  

پیش بینی شغل شما: موفقیت شما کاملاً وابسته به خودتان است. امسال فرصت های زیادی دارید و حداقل یک ایده واضح درباره آینده تان دارید. باید انتخاب هایی انجام دهید که واقعاً به آنها ایمان دارید و نگذارید افراد منفی یا کسانی که به توانایی هایتان شک دارند سر راهتان قرار گیرند.


فال روزانه متولدین خرداد

درست موقعی که فکر می کردید همه چیز خراب شده است، اوضاع رو به بهتر شدن رفت. به این نتیجه می رسید که نیازی به پنهان شدن نیست. هر چه بیشتر سعی کنید آنچه هستید را نشان دهید، طرفداران بیشتری جمع می کنید.


پیش بینی روابط شما: امروز فرصت خوبی برای در میان گذاشتن احساساتتان با همدیگر و شروع مرحله ای جدید از با هم بودن است. با هم بیرون بروید و از کشف فعالیت ها و چیزهای جدیدی که توجه تان را جلب می کنند و پیوندتان را قویتر می کنند، لذت ببرید. 

پیش بینی شغل شما: بر روی نتایجی که دوست دارید به دست آورید تعمق کنید و برای بدست آوردن آنها شعاری برای خود بسازید. در مسائل مالی قطعاً به شعار خود پایبند باشید و روی هدف تمرکز کنید و در مکالمات کلماتتان را به دقت انتخاب کنید.


فال روزانه متولدین تیر

امروز هرچه به من درونی و فانتزی هایتان بیشتر آزادی دهید، با اصطکاک بیشتری روبرو خواهید شد. شاید بهتر است بگذارید کس دیگری زمام کارها را بدست گیرد و شما بر روی انرژی درونی تان تمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما: رضایت از رابطه به انتظارات شما بستگی دارد. شاید توقع شما از خودتان زیاد باشد و این بر روی طرفتان هم تأثیر می گذارد. به یاد داشته باشید که افراد مختلف منش های مختلفی دارند؛ پس باید انتظاراتتان را بر اساس توانایی های فرد مقابل تنظیم کنید. از مسائل عاطفی خجالت نکشید، و نشان دهید که این مسائل برایتان اهمیت دارند.

پیش بینی شغل شما: پاسخ خود را از جایی دریافت می کنید که اصلاً انتظارش را نداشتید. در مسیرهای تاریک، به حس ششم خود اعتماد کنید و امیدتان را از دست ندهید. انرژی زیادی درونتان وجود دارد. از آن به نفع خود استفاده کنید و نگذارید هدر برود. کنترل را بدست بگیرید.


فال روزانه متولدین مرداد

سخت کوشی و برنامه ریزی دقیقی که مدتی است انجام داده اید شروع به نتیجه دادن کرده است. امروز به ندای قلبتان گوش کنید و به احساساتتان احترام بگذارید و تا آنجا که می توانید به دیگران کمک کنید. 

پیش بینی روابط شما: وقتی با کسی رابطه برقرار می کنید بیشتر دوست دارید پیوندی بلندمدت با او داشته باشید. برای جان بخشیدن به رابطه با و راه دادن فردی خاص به زندگی تان باید خلاق باشید تا آن فرد بفهمد که در قلبتان جا دارد. زندگی کوتاه است. وقت را از دست ندهید. 

پیش بینی شغل شما: امروز همه صاحب نظر هستند و باور و ایمان خاصی در حرف های اکثر اطرافیان حس می شود. به ایده های همه گوش دهید. شاید امروز روزی است که باید تصمیم مهمی بگیرید و دیگر منتظر نمانید. 


فال روزانه متولدین شهریور

امروز دوست ندارید بیرون بروید. این فرصتی است برای آنکه کارهایی که در خانه دارید تمام کنید. تابلوهای جدیدی به دیوار آویزان کنید و مقالات روزنامه را بخوانید. یک فیلم کمدی ببینید و از همه اینها لذت ببرید. در حرف ها و اعمالتان نرم و آسانگیر باشید. زیاد سخت نگیرید!
پیش بینی روابط شما: عشق به شیوه ای قوی و پرشور به زندگی تان برمی گردد. اگر کسی هست که شما خیلی او را تحسین می کنید، امروز عقب نشینی نکنید و جلو بروید. بهترین لباس هایتان را بپوشید و بهترین لبخندتان را بزنید. قطعاً کسی نمی تواند در مقابل این لبخند مقاومت کند.

پیش بینی شغل شما: لازم نیست همه روز مشغول فعالیت های کاری باشید. وقتی به ذهنتان فشار و استرس زیادی وارد نکنید، طوری عمل می کند که بهترین و مناسب ترین چیزها را به شما نشان می دهد. شما قاضی خوبی درباره چیزهای خوب و بد هستید و دانش زیادی درباره حقیقت دارید، پس این دانش را با همکارانتان در میان بگذارید.


فال روزانه متولدین مهر

به خودتان شک نداشته باشید. شما قطعاً می توانید به آنچه می خواهید برسید. امروز احساسات شما به کمکتان می آیند. نترسید و بگذارید که صدای قلبتان راهنمای شما باشد و به مسیری که نشان می دهد بروید. 

پیش بینی روابط شما: امروز هیچ فرصتی را برای پخش کردن عشق و شادی در میان اطرافیانتان از دست ندهید. امروز یکی از دوستان نزدیک یا اعضای فامیل را می بینید. اگر منتظر فرد خاصی هستید، شانس بیشتری برای پیدا کردنش دارید. 

پیش بینی شغل شما: به یاد داشته باشید که نقاط قوت شما در لایه های درونی و نهفته شما هستند. همه برای پیدا کردن نقاط قوت خود به ویژگی های ظاهری خود می نگرند، ولی شما به درونتان نظر می افکنید و پاسخ خود را می یابید. 


فال روزانه متولدین آبان

کمی آهسته تر پیش بروید و به موضع و موقعیت خود نظری بیندازید. شما تصمیمات مهمی گرفته اید، باید مکثی کنید و آنها را بررسی کنید. به واکنش های دیگران توجه کنید. دیگران ممکن است چیزهایی در شما ببینند که شما به آنها دقت نکرده اید. آنچه یاد می گیرد را هضم کنید و افق های خود را گسترش دهید.

پیش بینی روابط شما: شما دوست ندارید منتظر آن شخص خاص بمانید تا اقدام کند. برای یکبار هم که شده شما پیش قدم شوید و سعی نکنید که بهر طریقی که شده ولو علنی، توجه او را جلب کنید. کنترل بازی را در دست بگیرد. 

پیش بینی شغل شما: انگیزه و اراده داشته باشید تا بر موانع غلبه کنید. چیزهایی که فکر می کردید قابل حل نیستند، ناگهان راه حلی برایشان پیدا می شود و شما را به سوی موفقیت سوق می دهند. قبل از آنکه به خودتان شک کنید، راهی برای موفقیت و شروع به کار پیدا می کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز انرژی مثبت و چالش هایی در مسیر شما وجود دارد. افکار الهام بخش و جدی به ذهنتان می رسد و تصمیم مهمی می گیرید. به دیدگاه ها و رویکردهای دیگران احترام بگذارید. برای دیگران سخت است که با روش های شما کنار بیایند. روش های دیگران متفاوت است ولی بهتر نیست. 
پیش بینی روابط شما: امروز به شدت و کاملاً با طبیعت احساساتی خود مخالفید، این را کنار بگذارید و از حال و هوای خودتان لذت ببرید. امروز شما همه چیز را فاش می کنید و توضیح می دهید. شما همیشه درباره عواطف و احساسات خود محتاط هستید، و ترجیح می دهید پشت انتقاد یا چیزهای دیگری پنهان شوید، و کسی که دوستش دارید از این رفتار شما متحیر می شود. 

پیش بینی شغل شما: دنیا روش مضحکی برای قرار دادن چالش در مسیرتان دارد، با آنکه در ابتدا ممکن است زیاد ساده به نظر نرسد، ولی بالاخره دلیل آن را می فهمید.  

فال روزانه متولدین دی

امروز زیاد بر روی چیزی پافشاری و لجاجت نکنید. منطقی حرف زدن با کسی که مصمم است دعوا کند، سودی ندارد. انرژی خود را برای چیزهای دیگر نگه دارید. 

پیش بینی روابط شما: امروز بهترین فرصت برای بیرون رفتن و خوش گذراندن و لذت بردن از رابطه ای شیرین است. به دنبال ماجرا بروید و چیزهای جدیدی کشف کنید، حتی اگر کمی خطر داشته باشد! جلو بروید و با یکدیگر از فعالیت های نو لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: درس گرفتن از گذشته یک چیز است و استفاده از آنها در آینده چیز دیگری است. در سالی که پیش روست شما به دانایی و آگاهی ای می رسید که شما را قادر به استفاده از چالش هایی که تجربه کرده اید و درس هایی که گرفته ای می سازد. امسال با افرادی روبرو می شوید که به شما الهام می بخشند و در مسیر هدف به شما کمک می کنند. 

فال روزانه متولدین بهمن
ریتم آهسته ای در پیش بگیرید. ذهنتان را از نگرانی ها پاک کنید. ضمیر ناخودآگاهتان می داند چه باید بکند. همه چیز خوب پیش خواهد رفت. نگران این نباشید که هنوز آماده نیستید. به خودتان استراحت بدهید و آرامش داشته باشید. 

پیش بینی روابط شما: امروز شما برای رابطه رمانتیک خود، کاری مثبت انجام می دهید و با دقت و احتیاط معامله ای انجام می دهید که برای هر دوی شما مناسب است و نشان می دهد کاری که انجام داده اید دقیقاً درست بوده است.  

پیش بینی شغل شما: با مسئولیت و دانش وسیعتر، پاداش بیشتری می گیرید و این استراتژی شما برای سال آینده است. اگر حیات حرفه ای شما نیاز به ترقی دارد، فرصتی می یابید که پایه دانش خود را قویتر کنید و به موقعیت بالاتری برسید. 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روزی نیست که بخواهید به همه ثابت کنید که شما رئیس هستید. مطمئناً آنها با شما رفتاری تهاجمی پیش خواهند گرفت. بهتر است رفتاری نرم تر داشته باشید. انرژی تان را برای پیش بردن کارهایتان بگذارید و برای درگیر شدن با دیگران وقت و انرژی تلف نکنید. 

پیش بینی روابط شما: امروز فرصتی منحصر بفرد برای نزدیک شدن به طرفتان پیدا می کنید، حتی اگر لازم باشد از خودتان بیشتر مایه بگذارید و قلبتان را بیشتر از آنچه لازم است به روی طرفتان بگشایید.

پیش بینی شغل شما: شما دوستانی وفادار و خانواده ای حمایت کننده دارید. این باعث می شود که گاهی آنها به شما فشار بیاورند و باعث شوند که اشتباهات گذشته را تکرار کنید. شما از وقایع امسال درس گرفته اید و باید از تکرار خطاها اجتناب کنید. بگذارید اطرافیانتان هم بفهمند که شما می دانید چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 557
  • باردید دیروز : 322
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,735
  • بازدید ماه : 3,679
  • بازدید سال : 38,533
  • بازدید کلی : 15,343,880