loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 264 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

در روز دهم مهر 91 مادر فردي به هويت سعيد . ش ( 40 ساله ) با مراجعه به کلانتري 207 شهر جديد پرديس ـ واقع در جاده دماوند ـ به مأموران اعلام کرد که پسرش، چند روز پيش از خانه خارج شده و از آن زمان به منزل مراجعه نکرده است .


به گزارش مردم سالاری با تشکيل پرونده مقدماتي و ارجاع پرونده به پايگاه چهارم پليس آگاهي، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که فرد گمشده با يک دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ در روز پنجم مهر خارج شده و طبق اظهارات مادر فرد گمشده، در چند روز اوليه و از طريق تماس تلفني با مادرش در ارتباط بوده اما پس از گذشت دو روز از زمان خروج از منزل ديگر پاسخگوي تماس‌هاي تلفني خود نبوده است .در ادامه رسيدگي به اين پرونده و با توجه به قوت گرفتن فرضيه آدم ربايي و وقوع جنايت، پرونده جهت رسيدگي تخصصي از پايگاه چهارم به اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع و رسيدگي به اين پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره يازدهم قرار گرفت .

در ادامه تحقيقات کارآگاهان اداره يازدهم اطلاع پيدا کردند که فقداني به واسطه اعتياد به مصرف موادمخدر از نوع شيشه، با يکي از اراذل و اوباش و فروشندگان موادمخدر در بومهن و پرديس، به هويت آرش . ف (37 ساله ) در ارتباط بوده که با انجام تحقيقات پليسي، کارآگاهان اطمينان پيدا کردند که فرد گمشده در زمان خروج از منزل، قصد خريد موادمخدر از آرش . ف را داشته است . در ادامه، مشخصات خودرو پرايد سفيد رنگ متعلق به فرد گمشده در اختيار کليه مراکز انتظامي قرار گرفت و کارآگاهان نيز در ادامه تحقيقات، ضمن شناسايي مخفيگاه «آرش . ف» در روستاي کمرد ـ واقع در جاده دماوند ـ به تحقيق در خصوص وي پرداخته و همزمان با تحقيقات نامحسوس پليسي، موفق به شناسايي خودرو پرايد متعلق به فرد گمشده در محدوده مخفيگاه آرش شدند . با توجه به اطلاعات بدست آمده و کشف خودرو فرد گمشده در نزديکي مخفيگاه آرش . ف، کارآگاهان اداره يازدهم در روز جمعه 21 مهر مخفيگاه آرش را به محاصره ي خود در آوردند .

با محاصره ي مخفيگاه آرش، وي پس از اطلاع از حضور مأموران در محل ابتدا تلاش داشت تا با استفاده از يک قبضه شمشير از محل متواري شود که با شليک چند تير هوايي از سوي کاراگاهان و با توجه به محاصره محل، موفق به اين کار نشد و به طبقه دوم مخفيگاه خود بازگشت؛ آرش که راه فراري براي خود پيدا نکرده بود، با تهديد يک قبضه چاقو ( خنجر ) کارآگاهان را تهديد کرد که در صورت تلاش آنها براي دستگيري وي، اقدام به خودکشي خواهد کرد و در حاليکه کارآگاهان تلاش داشتند تا از طريق گفتگو او را مجبور به تسليم شدن کنند، اقدام به خودکشي کرد که قبل از حضور اورژانش در محل و به شدت جراحت وارده و خونريزي شديد حاصل آن، در طبقه دوم مخفيگاهش فوت کرد».

همزمان با حضور کارآگاهان در مخفيگاه آرش و اقدام وي به خودکشي، کارآکاهان موفق به دستگيري جوان ديگري به هويت «فرهاد . ن» (17 ساله) در داخل مخفيگاه آرش شدند .

با دستگيري فرهاد، بلافاصله تحقيقات در همان محل دستگيري آغاز شد؛ فرهاد در همان لحظات اوليه آغاز تحقيقات به همدستي با آرش در زمينه خريد و فروش موادمخدر اعتراف کرد و عنوان کرد که از حدود دو ماه پيش با آرش آشنا شده و به پيشنهاد وي شروع به فروش موادمخدر در بومهن و پرديس کرده است . وي در ادامه اعترافات خود به قتل فرد گمشده ( سعيد ) توسط آرش اعتراف کرد و عنوان داشت : « سعيد براي مصرف مواد (شيشه) به خانه آرش آمده بود و آرش نيز او را به انگيزه سرقت وجوهات نقد و خودرو پرايد، با يک شمشير به قتل رساند و هر دو نفر جنازه سعيد را در حوالي بومهن ـ جاده فرعي باغ کميش رها کرديم « .

با توجه به اعترافات صريح «فرهاد . ن»، کارآگاهان اداره يازدهم با مراجعه به محل رها شدن جنازه مقتول، موفق به کشف جسد سعيد شده و ضمن انجام هماهنگي‌هاي لازم با مقام قضايي، جسد به پزشکي قانوني انتقال داده شد . سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «در حال حاضر تحقيقات تکميلي در خصوص اين پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته و با توجه به وقوع جنايت، پرونده در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است» .
برچسب ها خودکشي ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 585
  • بازدید ماه : 3,669
  • بازدید سال : 47,818
  • بازدید کلی : 15,353,165