loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 1573 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

این شبکه با ناجی خواندن مراکز فساد برای ورزش فوتبال افزود: این بازی زیبا حالا حامی تازه ای دارد، در وضعیت دشوار کنونی! چه کسانی می توانند باشند به جزء روسپی خانه های محلی، یک حامی غیرمتعارف، اما ولای رویتکا (نام روسپی خانه) این تیم را از لبه پرتگاه نجات داد.

ما ورزش می کنیم تا تن و روانی سالم داشته باشیم، اما اگر قرار باشد همین ورزش راهی باشد برای کشاندن افراد به سوی تباهی، نقض غرض حاصل شده است، با این حال در یک کشور اروپایی این اتفاق افتاده و بی بی سی هم از آن حمایت می کند.

شبکه بی بی سی گزارش داد: بحران اقتصادی یونان لطمه زیادی به این کشور زده و ورزش هم از این قاعده مستثنی نبوده. بودجه تیم های محلی فوتبال قطع شده و حالا این تیم ها به دنبال حامیان مالی عجیب و غیر متعارف رفته اند.

 این شبکه با ناجی خواندن مراکز فساد برای ورزش فوتبال افزود: این بازی زیبا حالا حامی تازه ای دارد، در وضعیت دشوار کنونی! چه کسانی می توانند باشند به جزء روسپی خانه های محلی، یک حامی غیرمتعارف، اما ولای رویتکا (نام روسپی خانه) این تیم را از لبه پرتگاه نجات داد.

 بی بی سی در ادامه با اشاره به پیوند صنعت سکس و فوتبال، به نقل از مربی یک تیم یونانی افزود: دنیای فوتبال از این مدل حامیان مالی زیاد دارد.

 این مربی در توجیه عقد قرارداد نامناسب باشگاه متبوعش به عذری بدتر از گناه متوسل شد و به بی بی سی که همواره به دنبال چنین سوژه هایی است، گفت: من فکر می کنم حامی ما اخلاقی تر از برخی شرکت های تولید الکل باشد، روسپی خانه ها جایی هستند که خیلی از مردها بخصوص جوانان به آن سر می زنیم! و به لحاظ طبیعی به آن نیاز داریم.

 گفتنی است گرچه نیاز جنسی در انسان غریزی و طبیعی است اما تنها راه برآوردن این نیاز نیز از راه های طبیعی باید صورت گیرد، نظیر ازدواج، اینکه ما جوانان را از یک سو برای تندرستی به ورزش دعوت کنیم و از سوی دیگر زمینه فساد در تندرستی آنها را فراهم آوریم تناقضی است که این مربی بدان توجه ندارد.

 اما بی بی سی در ادامه گزارش خود با اشاره به درج آگهی تبلیغی یک روسپی خانه بر روی لباس های ورزشی باشگاه یونانی افزود: یک روسپی خانه خیریه! این روزها تمرکزش را بر طنازی نیست و به مسئولیت های دیگری تمرکز دارد! درآمدهایی که از دکوراسیون عالی و دخترهای گران قیمت اینجا بدست می آید در مسیر دیگری خرج می شود.

گفتنی است اینکه آن مربی فوتبال به چنین رفتاری جنبه اخلاقی می دهد و بی بی سی نیز سعی دارد با خیریه خواندن روسپی خانه همین خط را پیگیری کند به نوع نگاه تازه غربی ها به اخلاق جنسی برمی گردد که بر اساس روابط آزاد بنا شده است، در این روش مفاهیمی مانند عفت، پاکدامنی ضد اخلاقی خوانده شده و بدتر اینکه به نقطه مقابل آنها یعنی ناپاکی، بی حیایی و غیره جنبه اخلاقی می دهند تا باور پذیرتر باشند و وقتی چنین شد با شستشوی مغزی افراد را به این کارها ترغیب می کنند.

 اما در این میانه حرف حساب را انجمن صنفی فوتبالیست های این منطقه زده و به بی بی سی گفت: ورزش باید حسابش را از خریدوفروش سکس جدا کند.

سخنگوی این انجمن با ابراز نگرانی نسبت به فوتبالیست های جوان می گوید: این قابل قبول نیست که روسپی گری را بپذیریم، بسیاری از بازیکنان فوتبال زیر ۱۸ سال هستند، درست است که روسپی گری وجود دارد اما این شیوه زندگی درستی برای ورزشکاران نیست.

 اما روش جالب دیگری که غیر از تیم فوتبال فوق اتخاذ کرده و بسیار شرافتمندانه تر از اولی است، در گزارش بی بی سی هم بدان پرداخته شده است و تبلیغ یک شرکت دفن و کفن اموات است، در این تیم همه سیاه می پوشند و نه صورتی، و صلیبی بر لباس شان نقش بسته و نه آرم روسپی خانه، که البته این هم روشی غیر متعارف برای تبلیغ است.

 اما لب گزارش بی بی سی در این بخش نهفته است، این شبکه در پی جاانداختن این مطلب است که با فساد هم می شود دست به کارهای مناسب زد: وضعیت تیم ملی و تیم های محلی در یونان خیلی مناسب نیست، بودجه ها قطع شده، تیم ها برای بقاء دست و پنجه نرم می کنند، کدام طرف برنده است، هر دو، پولی که در این تیم ها خرج می شود مایه حیات آنهاست و از طرف دیگر شاید تا حدی هم به مشتری های شرکت حامی اش اضافه کند.

 البته می ماند چند نکته دیگر که بی بی سی به عمد از آن چشم پوشی می کند: آن هم اینکه جوان هایی در این میانه درآمد و جوانی شان را صرف فساد و تباهی می کند و دست آخر نصیب شان انواع و اقسام بیماری های مقاربتی می شود.

اما زنان بیچاره ای که در آن خانه های فساد مشغول اند اغلب برای آنکه مشتری پسند، جذاب و روی فرم باشند به مصرف انواع مخدرها مانند شیشه پناه می برند، در چنین وضعیتی و در حالی که بیشتر درآمد حاصل از این شغل ناشایست به جیب صاحبان روسپی خانه ها می رود اندک پول باقیمانده حتی کفاف زندگی رقت بار آنان را نیز نمی کند و دست آخر نیز چون دستمالی کهنه و آغشته به انواع بیماری های مقاربتی دور انداخته می شود.

  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 4,336
  • بازدید سال : 39,190
  • بازدید کلی : 15,344,537