loading...
مجله خبری زن فارس
لایف نیوز بازدید : 121 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)
فال روزانه متولدین فروردین

شما در ماه آینده در پشت پرده یا به تنهایی کار می کنید. از آنجائیکه سالروز تولدتان نزدیک است، سال شخصی شما رو به پایان است. می خواهید سال نو چطور باشد؟ به این فکر کنید. هدف تعیین کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز حالتان آنقدر خوب است و احساس سرزندگی می کنید که می خواهید به او بگویید چه احساسی دارید. اگر شما دو نفر بخواهید زندگی جدیدی با هم آغاز کنید باید برای اولین قرار، به جای متفاوت و هیجان انگیزی بروید.

پیش بینی شغل شما: پیشروی کار شما اخیراً چنان سریع و آتشی بوده است که شاید بعضی از جزئیات را فراموش کرده باشید. فقط چون دیروز گذشته و تمام شده است دلیل نمی شود که بعضی از افراد و ایده های ارزشمند گذشته را مرور نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

چون شش هفته آینده برایتان جذاب است، باید بیرون بروید و گپ و گفتگو کنید. از مصاحبت دیگران لذت ببرید. به خصوص باید امیدها و آرزوهایتان را برای آینده با دیگران در میان بگذارید. بازخورد این کار به شما کمک می کند.

پیش بینی روابط شما: با آنکه اخیراً تلاش فراوانی برای تغییر بعضی از جنبه های زندگی خود کرده اید، به خصوص در مورد شراکت ها و روابط شخصی، ولی امروز فرصت دیگری برای افزایش دامنه اهداف و آرزوهایتان دارید. اگر می خواهید فرد خاصی را پیدا کنید، باید ویژگی های موردنظرتان را مرور کنید.

پیش بینی شغل شما: سریع بر روی هیچ ایده ای قضاوت نکنید و آن را در پوشه ای نگذارید که دیگر هیچ وقت آن را نبینید. شاید این کار به دسته بندی ایده ها کمک کند، ولی باعث می شود که در بلندمدت آسیب زیادی ببیند. نسبت به ایده های جدید گشاده رو باشید. 

فال روزانه متولدین خرداد

در ماه آینده، شما در چشم خواهید بود. امروز متوجه می شوید که دیگران از شما کارهایی می خواهند که مسئولیت زیادی دارد. از این موضوع بهره ببرید، ارزشش را دارد!
پیش بینی روابط شما: امروز می توانید فرد خاصی را متقاعد کنید، ولی از همه زوایای معمول برای حمله استفاده نکنید. اگر آن فرد به موضوعی غیرعادی علاقه دارد، شاید بهتر باشد که تحقیقاتی انجام دهید تا حداقل در مورد آنچه توجهش را جلب می کند اطلاعاتی بدست آورید.

پیش بینی شغل شما: شخصیت آزاداندیش شما امروز بسیار موردحمایت قرار می گیرد. هر کاری که به شما استقلال می دهد انجام بدهید. به دنبال فرصت هایی باشید که در آنها بتوانید خودتان باشید نه اینکه شخصیت دیگری را تقلید کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز دوست دارید کار متفاوتی انجام دهید و تغییر منظره داشته باشید. به همین دلیل است که در شش هفته آینده فرصت هایی برای سفر یا تحصیل برایتان پیش می آید زیرا چیزهای بیشتری از زندگی می خواهید. شما ماجرا می خواهید و می خواهید چیزهای تازه ای یاد بگیرید.
پیش بینی روابط شما: امروز شما ترکیب جادویی موفقیت را در دست دارید. به همین دلیل باید بیرون بروید و دعوت ها را رد نکنید. شاید جلسه یا مهمانی خاصی پیش بیاید که در آن فردی با ویژگی های موردنظرتان بیابید. شما اغلب به حس درونی تان گوش می دهید و در ارزیابی شخصیت انسان ها به ندرت اشتباه می کنید.

پیش بینی شغل شما: تاریخ برای شما تکرار می شود. با توجه به این موضوع، باید قدمی به عقب بردارید. این کار موجب می شود که شما قدمی عظیم به جلو بردارید و آنچه امیدش را داشتید انجام دهید. بدین نحو به موفقیت عظیمی می رسید.


فال روزانه متولدین مرداد

در ماه جاری احساسات شما شدیدتر می شود و می خواهید از هیاهوی مسائل کنونی بیرون بیایید. شور و حرارت زیادی دارید. نمی خواهید گپ و گفتگوی سطحی شما را مشغول کند. بحث هایی درباره اموال مشترک هم متحمل هستند.
پیش بینی روابط شما: امروز شما شانس این را دارید که با شریک زندگی تان لحظات خوب و خوشی را داشته باشید. نوعی هامونی بین شما وجود دارد و باید از آن بهره ببرید، به خصوص اگر اخیراً شانس دیدن یکدیگر را کمتر داشته اید. سعی خود را بکنید و به همدیگر فرصت بدهید.

پیش بینی شغل شما: ایده های شما در جایگاه درستی هستند، ولی عدم تمرکز و دقت شما باعث عدم شکوفایی آنها شده است. دقت کردن شاید سخت باشد، ولی کلید انجام کارهاست. شما از آنچه فکر می کنید به موفقیت نزدیکتر هستید.


فال روزانه متولدین شهریور

در ماه آینده باید بیشتر استراحت کنید و بخوابید. این نیاز را شناسایی کنید و به آن احترام بگذارید. به خودتان برسید.
پیش بینی روابط شما: امروز باید به زندگی خود چاشنی بدهید. اگر امروز عزیزترین خود را مهمان کنید و از او پذیرایی کنید، جای دوری نمی رود. او را به سینما ببرید یا برایش غذا درست کنید یا اینکه فقط از کنار هم بودن لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: حالا زمان به عقب برگشتن و مرور نقشه هایی است که قبلاً کشیده بودید. از این زمان برای فکر کردن به قبل و برداشتن قدمی دیگر استفاده کنید. این کار موجب می شود که زمان، انرژی و منابع شما در بلندمدت هدر نروند.


فال روزانه متولدین مهر

انرژی امروز شما را شارژ کرده است زیرا می خواهید نظم بیشتری بیابید. با خلاص شدن از چیزهایی که دیگر نیاز ندارید شروع کنید.
پیش بینی روابط شما: امروز فرصت خوبی برای اولین قرار با آن فرد خاص است. ولی برای آن که قرارتان کامل شود، باید لباس های چشمگیری بپوشید و درباره خودتان اظهارات دقیقی ارائه دهید. هر چه او می گوید تأیید نکنید، با خودتان رک باشید و اگر حرف باارزشی دارید آن را بیان کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز مسابقه ادامه دارد، ولی احتمالاً فردی هست که سر راهتان سنگ بیندازد. شریکی که فکر می کردید می توانید روی او حساب کنید قدم بزرگی به عقب برمی دارد. ناگهان این حمایت بزرگی که به آن امیدوار بودید دیگر برایتان فراهم نیست.


فال روزانه متولدین آبان

امروز شانس با شماست. شش هفته آینده پر از فرصت های طلایی است. شانس های زیادی برای لذت بردن از عشق، امور رمانتیک، مهمانی ها، هنر، ورزش و انواع و اقسام سرگرمی برایتان پیش می آید.
پیش بینی روابط شما: زمان خوبی برای پذیرفتن دعوت به مهمانی یا جمع ها است. امروز ملاقات با دیگران بسیار نویدبخش است و اگر فرد خاصی را بیابید، او قطعاً کاملاً منحصر بفرد و جالب است. شاید کمی زمان ببرد که او را بشناسید.

پیش بینی شغل شما: امروز به لطف کسی که در موقعیت کنونی تفکر امروزی ندارد ممکن است شما را متوقف کند. به نظر می رسد که نظام باور و ایمان کسی به نحوی منفی در کارها اختلال ایجاد می کند. درها را به سوی گفتمان بگشایید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز کاملاً بر خانه و خانواده متمرکز هستید و در خانه خود بازسازی و تعمیرات انجام می دهید یا اینکه اسباب کشی دارید. با یکی از والدین خود بیش از همیشه سر و کار دارید. این تا شش هفته آینده ادامه دارد.
پیش بینی روابط شما: امروز بهترین زمان برای برآورده شدن یک آرزو برایتان وجود دارد. اگر تابحال منتظر نشانه هایی مبنی بر این بودید که آیا طرفتان همانطور که شما او را دوست دارید دوست دارد یا خیر، این نشانه ها امروز برایتان آشکار می شوند. متوجه می شوید که امیدهای شما برای رابطه ای عمیق به واقعیت می پیوندند.

پیش بینی شغل شما: امروز امتحان می شوید. اطرافیان شما که به شما شک دارند، امروز دز زمینه هایی که شما خلق کرده بودید، برایتان زلزله هایی ایجاد می کنند. نتایج این آزمون به این بستگی دارد که شما تکلیف خود را خوب انجام داده اید یا خیر. 

فال روزانه متولدین دی

سرعت روزهای شما در شش هفته آینده افزایش می یابد زیرا مکان هایی هست که باید بروید و کارهایی هست که باید انجام دهید و افرادی هستند که باید ببینید. بسیاری از شما سفرهای کوتاهی خواهید داشت و کارهای زیادی را به انجام می رسانید.

پیش بینی روابط شما: امروز باید از روتین های همیشگی کناره بگیرید و کار خاصی برای فرد مورد علاقه خود انجام دهید. باید ابتکار به خرج دهید و تصمیم بگیرید که کجا بروید و وقتی آنجا رسیدید چکار کنید. اگر می خواهید تأثیر بیشتری بر روی او بگذارید، تیپ خود را عوض کنید. به سبکی کاملاً متفاوت تر از همیشه لباس بپوشید.

پیش بینی شغل شما: شاید حس کنید که کسی بطور غیرمنتظره دنده های خودروی شما را عوض کرده و ناگهان کاری که انجام می دهید بجای آنکه شما را جلو پیش براند، شما را به عقب می برد. در نگاه اول به نظر می آید که چیز منفی و بدی باشد، ولی بعداً متوجه می شوید که لازم و ضروری بوده است. 

فال روزانه متولدین بهمن
اکثر شما در شش هفته آینده بر روی مسائل مالی، گردش وجه نقد، درآمدها و هزینه های عمده متمرکز هستید. همه چیز در مورد پول است.
پیش بینی روابط شما: امروز نباید برای آن قرار مهمی که با آن فرد خاص داشتید تسلیم شوید و امید خود را از دست بدهید. باید سخت کوش و صبور باشید. اگر در رابطه ای دائمی هستید، باید از با هم بودن لذت ببرید و همه کارهایی که از آنها لذت می برید را با هم انجام دهید. حال و هوا جادویی و سحرانگیز است.

پیش بینی شغل شما: شاید دیگران دوست به نظر بیایند ولی باید مراقب بود. شاید آنها از شما سوءاستفاده می کنند تا به خواسته های خود برسند. در روزی مثل امروز درک انگیزه های افراد سخت می شود. مراقب باشید و اسرارتان را برای افراد غیرقابل اعتماد فاش نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز انرژی زیادی دارید، به خصوص از لحاظ جسمی، به همین دلیل به شدت دنبال آن چه می خواهید می روید. باید باتری هایتان را برای بقیه سال شارژ کنید.
پیش بینی روابط شما: شما فقط باید آنچه می خواهید بیان کنید. زمان خوبی برای گفتن آنچه لازم است گفته شود در اختیار دارید و تمایل به همکاری دارید. فقط باید شروع کنید و همه چیز خود به خود حل می شود.

پیش بینی شغل شما: گاهی دنیای اطرافمان ما را بر آن می دارد که کاری که درست انجام نداده بودیم را دوباره انجام دهیم. امروز یکی از آن روزهاست که شما احساس پسروی می کنید. بجای پیشروی باید عقب بروید و همه چیز را بررسی و مرور کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 1,614
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,614
  • بازدید ماه : 5,878
  • بازدید سال : 40,732
  • بازدید کلی : 15,346,079