loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 215 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
فال روزانه متولدین فروردین
بسیاری از شما درباره برنامه های سفر یا چیزهایی مربوط به رسانه یا تحصیلات تکمیلی هیجان دارید، زیرا پیش بینی می کنید چیز متفاوتی اتفاق بیفتد. قاعدتاً این باعث خوشحالی شماست زیرا از ماجراجویی خوشتان می آید. به خصوص اینکه آن کار را قبلاً انجام نداده باشید. 

پیش بینی روابط شما: امروز روابط رمانتیک شما بسیار هیجان انگیز هستند. اگر در انتظار دیدار با فرد خاصی بوده اید، شاید امروز لازم نباشد کار دیگری انجام دهید. شاید این فرد همان عشق رویاهای شما باشد. کسی چه می داند.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کارتان در درامی احساسی گیر می کنید و نباید کاری درباره آن بکنید. تلاشتان را بکنید و از این مسئله دور بمانید و تمرکز خود را بر روی کار بگذارید. فقط به خودتان اطمینان داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت
به حساب بانکی خود دقت داشته باشید تا در جریان باشید که چه اتفاقاتی می افتد. شاید هدیه یا جایزه ای ببرید یا چیزی را از دست بدهید. به احتمال زیاد سورپریز خوشایندی در انتظارتان است. شاید در روابط تان هم چیزهای غیرمنتظره ای اتفاق بیفتد. 

پیش بینی روابط شما: اگر در مورد عشق و مسائل رمانتیک انتظار چیزهای معمولی را دارید، پس غافلگیر خواهید شد. یک یا دو اتفاق غیرمنتظره امروز نفس شما را می برند. چه در رابطه بلندمدتی باشید چه برای اولین بار سر قرار بروید، حتماً از آن لذت خواهید برد.

پیش بینی شغل شما: چیزی که به همکارتان گفته بودید امروز بر سر خودتان خراب می شود. حالا این فرد به طریقی دارد با شما تلافی می کنید که هرگز فکر نمی کردید ممکن باشد. فقط باید خودتان را مقصر بدانید. اگر لازم شد معذرت خواهی کنید.


فال روزانه متولدین خرداد
بسیاری از شما زمان خوبی را با دوستان و آشنایان خواهید گذراند. شاید فرد جدیدی را ملاقات کنید یا تجربه ای غیرعادی با اعضای جامعه داشته باشید. ولی مطمئن باشید چیز متفاوت و جالبی را تجربه خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: امروز روز خوبی برای اجتماعی شدن است. از آنجائیکه شما کنجکاوی طبیعی دارید، پس شاید از افراد جذاب بپرسید که درباره خودشان حرف بزنند. همچنین انتظار یک ملاقات ویژه را داشته باشید. 


پیش بینی شغل شما: اگر امروز در محل کار چیزی روی میزتان آمد که آن را نفهمیدید، حتماً از یک نفر مشورت بخواهید. وانمود نکنید که می دانید چگونه باید از پس آن برآئید. از افراد دیگر بخواهید برایتان توضیح دهند.


فال روزانه متولدین تیر
امروز اتفاقی غیرعادی برایتان می افتد. به احتمال زیاد فرد خاصی را ملاقات می کنید. شاید کسی از شما بخواهد برایش کاری متفاوت انجام دهید. فن آوری های کامپیوتری و رادیویی امروز در دسترس شما هستند.

پیش بینی روابط شما: شاید در مورد روابط اخیر خود به فکر افتاده اید. امروز شما متوجه می شوید که چه باید بکنید تا همه چیز برای هر دوی شما بهتر شود. شاید فوراً کاری انجام دهید. ولی بهتر است به تدریج تغییرات را اعمال کنید. 

پیش بینی شغل شما: ذات منعطف شما در محل کار امروز نقش مهمی خواهد داشت. توانایی شما در وارد شدن و خارج شدن از هر موقعیتی کلید موفقیت شماست. شما بطور اتوماتیک موقعیت خود را حس می کنید و نقش خود را درک می کنید. به این غریزه خود اعتماد کنید. 

فال روزانه متولدین مرداد
تعطیلات، ماجراهای سرگرم کننده و ورزش و تفریح با کودکان امروز را تبدیل به روزی غیرعادی و هیجان انگیز برای شما می کنند. شما برای همه چیز آماده هستید. بعضی از شما امروز عشق جدیدی می یابید و از تجربیات رمانتیک لذت می برید. 


پیش بینی روابط شما: حداقل یک ملاقات با فرد خاصی می تواند شما را برای مدتی هیجانزده نگه دارد. احتمال زیادی وجود دارد که کسی که ملاقات می کنید، جذاب باشد و شما را یاد کسی بیندازد که قبلاً می شناختید و خیلی دوستش داشتید. اگر تصمیم بگیرید که جلوتر بروید، قطعاً متأسف نخواهید شد. 

پیش بینی شغل شما: بر کسی از همکاران شما پوشیده نیست که زندگی شخصی و عاطفی شما تأثیر بدی بر دنیای کاری شما می گذارد. با کسی که به او اعتماد دارید، در زمان ناهار، قدم بزنید. و نفس های عمیق بکشید. 


فال روزانه متولدین شهریور
امروز اتفاقی غیرعادی در خانه شما می افتد. شاید چیز متفاوتی برای جایی که زندگی می کنید بخرید یا یکی از اعضای خانواده ممکن است شما را غافلگیر کند. یا شاید شما برای مدتی موقت خانه موقتی داشته باشید. امروز روز پرماجرایی است.

پیش بینی روابط شما: در مورد زندگی عشقی تان، شاید باید کمی شادتر باشید. اگر شما و شریکتان مدتی مشکلات زیادی داشته اید بهتر است دیگر کمی هیجان و شادی به میانتان بیاورید. چرا بیرون نمی روید یا کاری نمی کنید که برای هر دوی شما هیجان انگیز باشد؟

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کارتان روی ابرها شناورید. این عشق و شور را با دیگران هم تقسیم کنید و آن را فقط برای خودتان نگه ندارید. به یاد داشته باشید که تقسیم شادی آن را دوبرابر می کند. همکارانتان به خاطر این کار از شما متشکر خواهند شد. 


فال روزانه متولدین مهر
شما امروز دلتان هیجان و سرگرمی می خواهد، به خصوص در روابط با دیگران. سفرهای کوتاه، افراد غیرعادی و شرایط جدید به شما هیجان می دهند. منعطف باشید تا چیزهای اطرافتان تغییر کند

پیش بینی روابط شما: امروز روزی است که باید کسانی را به خانه دعوت کنید که در معنای واقعی کلمه در مهمانی ها متفاوت هستند. اگر به تغییر نیاز دارید، این می تواند راه حل خوبی باشد. یک یا دو نفر از این افراد ممکن است زندگی شما را زیر و رو کنند.

پیش بینی شغل شما: برای جمع کردن بریز و بپاش هایی که در چند روز گذشته داشته اید، به همکارانتان اعتماد نکنید. کاری که شروع کرده اید را خودتان تمام کنید و فکر نکنید که کس دیگری این کار را برایتان انجام می دهد. مسئولیت کارهای خود را به عهده بگیرید.


فال روزانه متولدین آبان
شاید امروز پول پیدا کنید یا پول از دست بدهید. یا شاید چیزی غیرقابل پیش بینی در مورد اموال شما اتفاق بیفتد. بعضی از شما شاید راه هایی برای پول درآوردن بیابد یا فردی را ملاقات کند که باعث شود شغل جدیدی پیدا کند. چشمتان را باز نگه دارید و مراقب پول و اموالتان باشید تا آنها را از دست ندهید یا دزدیده نشوند.

پیش بینی روابط شما: اگر در اواسط رابطه بسیار پر شوری هستید، امروز روزی است که هر دو از همراهی با یکدیگر هیجانزده می شوید. امروز هیجان و شادی در هوا جریان دارد و شما می توانید ریسک کنید. شاید تصمیم بگیرید جای بروید که تابحال نرفته بودید ولی همیشه دلتان می خواست بروید.

پیش بینی شغل شما: شما مدتی است نمی دانید که کاری که بدان مشغول هستید، رضایتی که به دنبالش بودید را به شما می دهد یا خیر. شما در منگنه گیر کرده اید و هر چه بیشتر در مورد آن فکر می کنید بدتر می شود. به دلتان رجوع کنید نه مغزتان. 


فال روزانه متولدین آذر
امروز در روابط خود با دیگران زود خشمگین نشوید. شما تشنه تجربه های جدید هستید و آماده اید که چیزی متفاوت و غیرعادی را تجربه کنید. اگر امکانش را دارید به مکان های جدیدی سفر کنید. شما در زندگی تان نیاز به ماجراهای بیشتری دارید. 

پیش بینی روابط شما: امروز دوست دارید کمی تنها باشید. نه اینکه بین شما و او مشکلی وجود داشته باشد، شما فقط دوست دارید از تنهایی لذت ببرید. به او بفهمانید که نمی خواهید ترکش کنید، بلکه به زودی با حال بهتری با او ملاقات خواهید کرد.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار پیش خودتان اسنک داشته باشید. وقتی کارها کمی دشوار می شوند و در میان همکاران تنش به وجود می آید، یک آب نبات یا ساندویچ اضافه حال شما را سر جایش می آورد. انکار نکنید که این چیزها برای شما خوشایند است. 

فال روزانه متولدین دی

امروز شما کمی بیتاب هستید، ولی روز خوشایند و هیجان انگیزی است. امروز شما برای ماجرا آماده هستید و دوست دارید تجربه های جدیدی داشته باشید. به خصوص دوست دارید که افراد جدیدی از فرهنگ های دیگر را ملاقات کنید.

پیش بینی روابط شما: نگران نباشید. امروز سورپریزهای بدی در انتظارتان نیست. بعضی اتفاقات ذاتاً آنقدر غیرمنتظره اند که باورتان نمی شود که رخ داده اند. خوشبختانه امروز چیزهای خوبی اتفاق می افتد، پس از آنچه می آید لذت ببرید. چیزهای بیشتری هم در راه است.

پیش بینی شغل شما: امروز در کارتان زیاد احساسی عمل نکنید. به یاد داشته باشید که این فقط یک کار است. نیازی نیست که به خاطر کارفرما بهداشت روانی خود را از بین ببرید. احساسات خودتان را از نتایج کاری دور نگه دارید.

فال روزانه متولدین بهمن
روابط رمانتیک با کسی با پس زمینه ای متفاوت ممکن است امروز برایتان شروع شود. بسیاری از شما از ملاقات افراد غیرعادی و عجیب یا مواجهه با دیگران به خصوص در ملاقات های گروهی تعجب می کنید. دوستانه رفتار کنید. 

پیش بینی روابط شما: امروز شما بسیار محبوب می شوید؛ پس اگر فکر می کردید که امشب سر قرار بروید یا خیر، جوابتان قطعاً بله است. ولی انتظار نداشته باشید که قراری معمولی باشد. این قرار می تواند تجربه ای خاص برایتان باشد، زیرا هر دوی شما حس می کنید که دیدگاه منحصر بفردی دارید.

پیش بینی شغل شما: تمرکز بر کاری که در دست اقدام دارید، امروز غیرممکن می شود. حتی اگر بتوانید تمرکز ذهنی داشته باشید، نمی توانید علاقه ای به کار نشان دهید. امروز زود بیرون بیایید. نیازی نیست که با خودتان بجنگید.


فال روزانه متولدین اسفند
امروز تحت شرایط عجیبی روابطتان با رئیستان بهتر می شود. امروز روز بسیار خوبی است و اطرافیانتان به شما می گویند که چقدر هیجان دارید. در مورد پول خرج کردند کمی دقت کنید. 

پیش بینی روابط شما: اگر دنبال فرد خوشایندی هستید که زندگی تان را با او تقسیم کنید، سعی کنید کارها را به روال قبل انجام ندهید. امروز بهتر است لباس منحصر بفردی بپوشید و موهایتان را به شکل تازه ای درست کنید. وقتی سر کار یا برای خرید می روید، مسیر دیگری را انتخاب کنید یا از جای دیگری خرید کنید. کسی نمی داند که چه اتفاقی ممکن است بیفتد.

پیش بینی شغل شما: فرصتی استثنائی برای وقت گذاشتن بر روی تنش موجود دارید. با دیدن و درک هر دو طرف یک مشکل، می تواند راه حلی بسازید که نیازها را برطرف کند. تا وقتیکه این ایده را نیافته اید تسلیم نشوید. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 757
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 757
  • بازدید ماه : 5,021
  • بازدید سال : 39,875
  • بازدید کلی : 15,345,222