loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 310 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
فال روزانه متولدین فروردین

امروز آماده اید که کار کنید و برنامه های عملی برای آینده بریزید. بسیاری از شما تصمیمات بزرگی برای سلامت خود می گیرید. همچنین به این موضوع می اندیشید که بر روی چه منابعی می توانید حساب کنید. 

پیش بینی روابط شما: امروز بهترین روز برای انواع روابط شخصی و رمانتیک است. اکنون زمانی است که شما می توانید و باید از پیوندی که با او دارید لذت ببرید. اگر در شروع رابطه ای هستید، در این رابطه موفقیت زیادی کسب می کنید و طرفتان را به خوبی درک کره و بهم نزدیک می شوید. تنها مشکل شما افراط کاری است، پس زیاده روی نکنید. 

پیش بینی شغل شما: امروز از در و دیوار استرس می ریزد و حس می کنید این وسط گیر کرده اید. به یاد داشته باشید که بیشتر این دشواری ها از حفظ تعادل بین واقعیت و فانتزی نشأت می گیرد. سعی کنید بفهمید که چه خبر است تا بتوانید بر مسائل دشوار غلبه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت
امروز روز خوبی برای بحث درباره مراقبت و آموزش بچه ها در آینده است. بعضی ها به تعطیلات فکر می کنند و بعضی ها به دنبال ماجراهای خلاقانه هستند. بعضی دیگر هم به برنامه های بلندمدت درباره تعهدات اجتماعی فکر می کنند.

پیش بینی روابط شما: شاید امروز دریابید که زوج شما زیادی شما را لوس می کند. اتفاقاً انرژی امروز گرمی و شور و شوق بیشتر در کنار هم را تقویت می کند. نگران این نباشید که زیادی درگیر یک چیز خوب می شوید؛ همه ما نیاز داریم که گاهی به مبل خود تکیه بدهیم و کاملاً خودمان باشیم. پس این کار را بکنید. شما به این استراحت نیاز دارید. 

پیش بینی شغل شما: امروز دیگران زبان شما را نمی فهمند. بنابراین در محل کارتان نمی توانید که کاری که باید به انجام برسانید را تمام کنید. تمام تلاشتان را برای تمرکز بر وظایفتان بگذارید و نگذارید دیگران شما را با نظراتشان گیج کنند.


فال روزانه متولدین خرداد
گفتگو و بحث (به خصوص در میان خانم ها) درباره این است که چطور می توان به روشی عملی خانه را امن کرد به خصوص از لحاظ مسائل مالی، تعمیرات و غیره. افراد مسن تر می توانند توصیه هایی عالی در این خصوص داشته باشند. 

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز به شما اجازه می دهد که با زوج خود بیرون بروید. شانس زیادی دارید که همان فرصتی را بدست بیاورید که منتظرش بودید، یعنی گفتگوهای صمیمانه، پیدا کردن نقاط تفاهم، با هم خندیدن و لحظات پر شور و نشاط. تا مدتها امروز را به یاد خواهید داشت.  

پیش بینی شغل شما: امروز سر رشته کارها را بدست بگیرید تا تمام سردرگمی های اطرافتان را از بین ببرید. تأکید بر موضع خود تنها چیزی است که نیاز دارید تا در مسیر کاری خود به سمت هدفتان قرار بگیرید.


فال روزانه متولدین تیر
امروز خوشحالید که با افکارتان تنها هستید. این بدان معنا نیست که شما افسرده اید؛ بلکه فقط بدان معناست که شما بی خیال نیستید و درباره مسائل جدی نگران هستید و به آنها اهمیت می دهید. در هر کاری که می کنید، بیشتر دقت کنید. 

پیش بینی روابط شما: امروز خیلی دلتان می خواهد به آن فرد خاص بگویید که چه احساسی دارید، ولی در عین حال حس احتیاط درونی شما نمی گذارد این کار را بکنید و شاید برعکس چیزهایی بگویید که حالتی دفاعی داشته باشد. بهتر است امروز صادق باشید و رک صحبت کنید. از چیزی غیر از افکار منفی خود نترسید. 

پیش بینی شغل شما: جزئیاتی که در پروژه اخیر نادیده گرفته بودید دارند نتیجه عکس می دهند. شاید بهتر باشد امروز موضع خود را مجدداً تنظیم کنید و با رویه ای صحیح تر به مسیر برگردید. بجای درپوش گذاشتن بر سر اشتباهاتتان، به آنها اعتراف کنید. 

فال روزانه متولدین مرداد
اگر امروز می روید خرید کنید، چیزهای به درد بخوری می خرید که مدتها دوام می آورند، زیرا امروز ذهنتان اقتصادی و صرفه جویانه فکر می کند. می خواهید به مسائل حساس بپردازید. همچنین می خواهید درباره مسائل مالی، احساس امنیت کنید. 

پیش بینی روابط شما: امروز شما به ویژه در مورد یک مشکل خاص یا مسئله ای در رابطه خود که موجب شرمساری است، آقامنشانه رفتار می کنید. اگر بعد از آن موقعیت نمی دانید که چه واکنشی باید نشان دهید، باید بگوییم که به ندای قلبتان گوش کنید، شاید اشتباهی صورت گرفته است و تلاشتان را بکنید تا بتوانید ببخشید. 

پیش بینی شغل شما: در مورد آنچه به دیگران می گویید کمی محافظه کار تر باشید. شاید نتوانید تأثیرتان بر دیگران را عوض کنید. مشکل اینجاست که شما چیزی به رئیس یا یکی از همکارانتان خواهید گفت که واقعاً منظورتان آن نبوده است. احتیاط پیشه کنید وگرنه ممکن است اخراج شوید.




فال روزانه متولدین شهریور
امروز می خواهید هر کاری دوست دارید انجام دهید زیرا انتظارات از شما چندان زیاد نیست. شما فردی اهل عمل و جدی هستید و به دنبال نتیجه هستید. لیستی از کارهایی که باید انجام دهید درست کنید. الان بیشتر به تعطیلات و رویدادهای اجتماعی فکر می کنید.  

پیش بینی روابط شما: بهتر است دیگر به مشکلاتی که در رابطه شما وجود داشته است فکر نکنید، زیرا این کار شما را به جایی نمی رساند. اگر اولین بار است که سر قرار می روید، بهتان خوش خواهد گذشت، اگر سعی نکنید از قبل نقشه بریزید. 

پیش بینی شغل شما: امروز در کار دیگران فضولی نکنید. تعارضی بین همکاران به وجود می آید، ولی این مشکل به شما ربطی ندارد، پس قبل از آنکه درگیر ماجرایی شوید، پای خود را از آن بیرون بکشید. 

فال روزانه متولدین مهر
تحقیق و کارهای پشت پرده امروز جواب می دهد زیرا احساس می کنید که باید کارهای عمیق تری انجام دهید و داده های جدیدی بدست آورید. به خصوص اینکه امروز نگران وجه نقد هستید و داشته های خود را نگه داشته و مجدداً برنامه ریزی می کنید. 

پیش بینی روابط شما: عمق بیشتری به مکالمات رمانتیک خود بدهید. این باعث می شود که مانعی که بر سر راهتان است را بردارید. کاری که باید بکنید این است که از ته دلتان حرف بزنید و بقیه چیزها خودش حل می شود. فکر نکنید که فقط با ظاهرتان می توانید طرفتان را گول بزنید. این جواب نمی دهد. 

پیش بینی شغل شما: در تلاش برای تمرکز بر کارتان، احتمالاً اطلاعات غلطی دریافت می کنید که شما را از مسیر درست دور می کند. اگر چیزی به نظرتان مشکوک می رسد، نترسید و بجای بی محابا حرکت کردن، همه چیز را دوبار چک کنید.


فال روزانه متولدین آبان
گفتگو با بزرگترها (ترجیحاً یک خانم) امروز به شما کمک می کند. این گفتگو در یک مهمانی گروهی انجام می شود. هر چه گفته شود به شما کمک می کند تا اهداف خود برای آینده را ارزیابی کنید. شاید توصیه خاصی به خودتان شود، زیرا این فرد تجربه زیادی دارد. 

پیش بینی روابط شما: شاید وسوسه شوید که در مورد هر چیزی افراط کنید. امروز دوست دارید که همه چیز را با هم داشته باشید. دوست دارید عالی به نظر برسید و به شما بگویند که شگفت انگیزترین انسان روی زمین هستید، دوست دارید پرستیده شوید، عزیز داشته شوید و بیش از همه دوست دارید کسی که با شور و شوق زیادی به دنبالتان است، واقعاً منظورش همین باشد. نگران نباشید، همینطور است. 

پیش بینی شغل شما: امروز همه نظراتشان را می گویند، پس شما هم عقب نمانید. شاید صبورانه پشت سر همه منتظر بمانید تا نوبت صحبت شما هم برسد، ولی کسی نظر شما را نمی پرسد. اگر لازم شد، کمی محکم تر و تهاجمی تر عمل کنید. 


فال روزانه متولدین آذر
بحث و گفتگو با شخصیت های مسئول – رؤسا، والدین، معلمین، افراد خیلی مهم و پلیس – امروز خوب پیش می رود زیرا افراد امروز منطقی فکر می کنند و نتایج عملی می خواهند. احساس خوبی دارید از مسیری که در پیش روست. 

پیش بینی روابط شما: صحبت کردن خوب است، ولی بعد از گفتگوهایی خوشایند، دوست دارید که همه چیز به جهتی جالب پیش برود. در این مورد دوست ندارید هیچ ترسی داشته باشید. رابطه رمانتیک شما امشب بیش از هر زمان دیگری شیرین خواهد بود. 

پیش بینی شغل شما: گفتگو در محل کار کاملاً ذهن شما را درگیر کرده است. اگر سر از چیزی درنیاورده اید، تظاهر نکنید که می دانید جریان چیست. بهتر است سوال کنید تا اینکه بگذارید در مواقعی که اصلاً لزومی ندارد دیگران فکر کنند شما همه چیز را درک کرده اید.  

فال روزانه متولدین دی

روز خوبی برای برنامه های مسافرتی بلندمدت و برنامه هایی برای مسائل تحصیلی و پزشکی و کلاس ها و دوره ها است. امروز همه چیز بر وفق مراد است، پس از فرصت استفاده کنید. از جهان پیرامونتان هر چه دوست دارید طلب کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز سعی کنید زیاد بر روی وظایف و مسئولیت هایتان تمرکز نکنید و بیشتر بیرون بروید و خوش بگذرانید. فکر نکنید قبول کردن دعوت به شام کسی، به معنای عدم نظم و ترتیب در کارهای شماست. شما به این زنگ تفریح نیاز دارید تا در کنار کسی که فکر می کنید دوست دارید با او باشید استراحت کنید. به خودتان زمان بدهید تا آزادتر باشید. فردا می توانید به کارهایتان برسید. 

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار با کسی حرفتان می شود که زیاد سردماغ نیست. در موقعیت هایی مثل این زیاد خودتان را درگیر نکنید. به آن چیزی که فکر می کنید درست است پایبند بمانید و به خودتان اعتماد داشته باشید.  

فال روزانه متولدین بهمن
نظر دقیقی به صورتحساب ها، مالیات ها، میراث و مسائل دیگری که بر رفاه اقتصادی شما مؤثر است بیندازید. وقتی صحبت از پول می شود، باید سعی کنید اطلاعات زیادی داشته باشید. باید بدانید چقدر خرج می کنید و چقدر درمی آورید و چقدر بدهی دارید. زیرا دانش، قدرت می آورد.  

پیش بینی روابط شما: فرد مورد علاقه شما امروز حال و هوای عالی و بسیار خوشایند و خوبی دارد. الان بهترین زمان برای بیرون رفتن و جشن گرفتن رابطه تان است. بروید و یک شام رمانتیک بخورید، کار متفاوتی انجام دهید و ببینید که با هم بودن چقدر می تواند سرگرم کننده باشد. همچنین بهترین زمان است که چند نفر از دوستانتان را دعوت کنید و مهمانی بگیرید.

پیش بینی شغل شما: امروز خیلی دو دل هستید و در محل کارتان نمی توانید زیاد مؤثر باشید. وقت ناهارتان را طولانی تر کنید و زود به خانه بروید. نیازی نیست دور خودتان بچرخید در حالیکه می توانید بروید و استراحت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند
امروز حتماً با دوستی بزرگتر از خودتان گفتگو داشته باشید. این فرد می تواند به شما توصیه یا دلگرمی بدهد. از این گذشته صحبت کردن با کسی که شما را می شناسد می تواند مفید باشد.

پیش بینی روابط شما: امروز با فرد مورد علاقه خود می توانید بهترین لحظات را داشته باشید. با هم غذا درست کنید و به خاطر همه چیزهایی که در مورد یکدیگر دوست دارید و می پسندید جشن بگیرید. فرصت بسیار گرانبهایی است. آن را از دست ندهید و هرگز فراموش نکنید.

پیش بینی شغل شما: مدتی است که فرضیه ای برایتان مطرح است و امروز احتمالاً به طریقی نتیجه معکوس می دهد. تنها راه برای تصحیح این موقعیت این است که با خودتان و هر کسی که در اطرافتان است صادق باشید تا به بهترین وجه با یک وضعیت دشوار کنار بیایید. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 279
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 640
  • بازدید ماه : 3,724
  • بازدید سال : 47,873
  • بازدید کلی : 15,353,220