loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 124 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

امروز روزی عالی برای تحقیق است. شما تا وقتی که آنچه به دنبالش هستید را نیابید، تسلیم نمی شوید. شروع روز شروعی پراکنده خواهد بود ولی بعداً گویی همه چیز بدست آورده اید.

پیش بینی روابط شما: امروز روحیه بسیار خوبی دارید و انرژی تان زیاد است. در رابطه خود کنترل را بدست دارید و می توانید انتخاب انجام دهید. شاید اکنون نخواهید در مورد کسی تصمیم بگیرید، زیرا مطمئن نیستید. نیازی به عجله نیست.

پیش بینی شغل شما: از همکارانتان بخواهید نقص های نقشه شما را به شما بگویند. زمان تغییر بزرگ در شغلتان فرا رسیده است. ولی با کمک و دانایی دیگران است که می توانید این کار را تمام کنید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز توانایی شما برای صحبت با دیگران به خصوص در جمع، عالی است. می توانید دیگران را قانع کنید با شما موافق شوند یا در رأس پروژه خود قرار بگیرید. اگر به دنبال نتایج مثبت هستید، باید تلاش کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز روز خاصی برای عشق است. شما برای شروع رابطه خاصی آماده هستید و اعتماد به نفس کافی دارید. نگران نباشید که دوستتان فکر کند شما زیاده خواه هستید. فقط باید شروع کنید.

پیش بینی شغل شما: آیا در جهت رویا یا فرد رویایی خود کار می کنید؟ این سوال مهمی است که باید حتماً از خودتان بپرسید. مطمئن شوید که در جهت هدفتان هستید. در غیر این صورت ناامید خواهید شد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در صحبت با والدین، رئیس، معلم و پلیس، قانع کننده هستید. آنچه می خواهید می گویید، زیرا جاه طلب هستید. مراقب باشید که چه زمانی باید حرکت خود را انجام دهید.

پیش بینی روابط شما: گاهی شریک زندگی شما نمی تواند جایی که هستید را بیابد، زیرا شما در لحظه چندین کار انجام می دهید. فرصت خوبی برای صرف زمان با اوست، کاری که هر دویتان به آن علاقه دارید را انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: کسی از شما اطلاعاتی را مخفی می کند که برای پیشبرد پروژه خود بدان نیاز دارید. تا وقتیکه تکه گم شده پازل را نیابید کارتان جلو نمی رود. بجای عقب نشینی حرکتی بکنید.



فال روزانه متولدین تیر

امروز برای گسترش افق های فکری خود و یاد گرفتن چیزهای جدید، اشتیاق زیادی دارید. دنبال ماجراجویی هستید. می خواهید موضوعات عمیق را توضیح دهید تا دیگران بدانند در مورد سیاست، مذهب و فلسفه چه فکری می کنید. در مورد تصمیمات مهم تا عصر صبر کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز شانس زیادی برای همکاری با فردی دارید که در زندگی شما ثابت خواهد شد. امروز اولین ملاقات شماست و می فهمید که چقدر نقاط مشترک دارید.

پیش بینی شغل شما: ذات رویاپرداز و عجیب و غریب شما امروز مفید واقع می شود، فقط در صورتی که با تمرکز و دقت همراه شود. اگر در شیوه خود نظم نداشته باشید، به اهدافتان نمی رسید. تلاشتان را بکنید تا خلاقیت با سختکوشی همراه شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز در دفاع از بهترین منافع خود به خصوص در مورد اموال مشترک، میراث، مالیات و بدهی مشکلی ندارید. با این حال در مورد زمانی که می خواهید از تصمیمات مهم یا امضای قرارداد اجتناب کنید دقت داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز عمیقاً درک می کنید که چیزهایی هست که نمی توان به تنهایی آنها را انجام داد. البته کسی نبوده که این را به شما بگوید. اگر این بار را با کسی تقسیم کنید، بهتر به هدفتان می رسید.

پیش بینی شغل شما: امروز آرام باشید. افراد دور و برتان شما را وسوسه می کنند که ایده جدیدی را اجرا کنید. تسلیم آنها نشوید. شاید بعداً افسوس بخورید که چرا این کار را کردید. 

فال روزانه متولدین شهریور

صحبت و بحث با شرکا و دوستان نزدیک امروز بسیار زنده است. کسی با انرژی بسیار زیادی شاید با شما مخالفت کند. یا شاید شما کسی باشید که نظم را بهم می زند. قراردادهای مهم را به زمان دیگری موکول کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز گرما و علاقه رابطه شما بیشتر می شود. شما درک می کنید که چرا شما دو نفر با هم آشنا شده اید و این آگاهی پیوند و تعهد بین شما را محکم می کند. جشن بگیرید.

پیش بینی شغل شما: از دانایی دیگران برای کمک به پیشبرد پروژه خود استفاده کنید تا به زودی تکمیل شود. شاید از ایده ها و افکار خودتان خسته شده باشید. زمان آن رسیده که از افکار دیگران استفاده کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز کارهای زیادی را به انجام می رسانید، زیرا انگیزه و انرژی زیادی دارید. مشکلی در بدست آوردن آنچه می خواهید ندارید. ولی زمان بندی مناسب برای عمل کردن و پرداختن به کارهایتان را مدنظر قرار دهید.
پیش بینی روابط شما: امروز در بهشت رابطه خود هستید. اگر در حال حاضر با کسی نیستید، شاید فرد خاصی را ملاقات کنید. فرصت خوبی برای وارد شدن به رابطه است. جای خاصی بروید و بهترین لباس هایتان را بپوشید.

پیش بینی شغل شما: نگذارید دیگران امروز در کار شما دخالت کنند. سرعت خود را تنظیم کنید و فشاری که دیگران به شما وارد می کنند را نادیده بگیرید. شما می دانید که چگونه باید این کار را درست به انجام برسانید. 

فال روزانه متولدین آبان

روزی پر انرژی برای آنهایی است که درگیر ورزش، پروژه های خلاقانه یا کار با کودکان هستند. حتی شریک زندگی هم به حرف می آید. در مورد خرج کردن پول و تصمیم گیری دقت داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز رابطه ای که فکر می کردید شکست خورده است جنبه جدید و بهتری می یابد. اگر فکر می کردید که امیدی وجود ندارد که طرفتان به زندگی برگردد، دوباره فکر کنید. زمان بیشتری برای هم بگذارید و از ناراحت شدن از یکدیگر نترسید.

پیش بینی شغل شما: شما ایده ها و افکار، منابع و تمایل و آرزوی لازم برای کامل کردن پروژه ای که اهمیت زیادی برایتان دارد را دارید، ولی متأسفانه تمرکز و دقت ندارید. امروز همچنین نظم لازم و انگیزه پیش رفتن را هم ندارید. بیشتر سعی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شاید مبلمان را جابجا کنید و تغییرات بزرگی در منزل ایجاد کنید، زیرا انرژی انجام این کار را دارید. ولی بعضی از شما شاید درگیر بحث های خانوادگی یا مشاجره های داغ شوند.

پیش بینی روابط شما: امروز عشق احساس پیروزی به شما می دهد. می دانید که فردی هست که باید مجذوب و مسحور زندگی شما شود. امروز احساس می کنید الهام لازم برای کار کردن بر روی نقشه انجام این کار را دارید. برایتان مهم نیست که این نقشه نتیجه ندهد، شما از عملی کردن نقشه لذت می برید.

پیش بینی شغل شما: به رؤسا به عنوان دوستان و متحدین تان و نه دشمنان تان بنگرید. بهتر است که آنها در کنار شما باشند، نه در مقابل شما. تذکر و لبخند دوستانه را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز انرژی ذهنی زیادی دارید. به همین دلیل است که روز بسیار خوبی برای آنهایی است که می خواهند کارهایی همچون فروش، بازاریابی، تدریس، بازیگری یا غیره انجام دهند یا می خواهند کسی را قانع به انجام کاری کنند.

پیش بینی روابط شما: امروز می توانید یخ های بین خودتان را آب کنید. شاید باید بر یکی دو محدودیت غلبه کنید تا کارتان راه بیفتد. بجای دست پیش گرفتن، باید با لبخندی دوستانه و گرم با او حرف بزنید.

پیش بینی شغل شما: امروز قید و بند زیادی در کارتان هستند که باعث می شود تقلا کنید خودتان را آزاد کنید. شاید بهتر باشد روش و شیوه جدیدتری بکار بگیرید، زیرا واضح است که روش قبلی نتیجه نمی دهد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز انرژی زیادی برای کارتان دارید، ولی برای پول خرج کردن هم بسیار پرانرژی هستید. پول شما قطعاً در جریان است. باید از همه لحاظ مراقب باشید تا به خاطر خریدهای بد، دچار دردسر نشوید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد عشق و رابطه عاشقانه به دنبال فرد خاصی هستید که با شما هماهنگ باشد. این سبک نرمال شماست که به طرفتان نشان بدهید احساسات تان چگونه است.

پیش بینی شغل شما: امروز روز بهتری برای سازگاری با شرایط کنونی بجای آغاز چیز جدیدی است. هر برنامه و نقشه جدیدی که امتحان می کنید، احتمالاً فقط وقت تلف کردن است. سعی کنید عصبانی نشوید و فقط پیش بروید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز پر از انرژی ذهنی و هوش هستید. به همین دلیل روز بسیار خوبی برای رفتن به دنبال آنچه می خواهید است. شاید هم بخواهید مطالعه کنید. بهر حال، تا بعد از ظهر صبر کنید و بعد تصمیماتتان را عملی کنید.

پیش بینی روابط شما: زمان آن رسیده است که در خانه فضای رمانتیکی بسازید و طرفتان را دعوت کنید که در این لحظه های رمانتیک در کنارتان باشد. از رایحه های رمانتیک، نور کم و غذای عالی برای مجذوب کردن او استفاده کنید. هر ترفندی که در چنته دارید بکار ببرید تا شریک زندگی تان را خوشحال کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز برای انجام حرکتی بزرگ در حرفه خود، موقعیت خوبی دارید. فقط به یاد داشته باشید که باید انعطاف پذیر باشید تا این حرکت عملی شود. این حرکت آنطور که تصور کرده بودید اتفاق نمی افتد. ولی اشکالی ندارد. شما موفق می شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,422
  • بازدید ماه : 9,117
  • بازدید سال : 43,971
  • بازدید کلی : 15,349,318