loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 266 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
فـال روزانه 1391/07/18
فال روزانه متولدین فروردین

اگرچه دیگران نسبت به بعضی چیزها بی تفاوت هستند ولی این دلیل نمی شود که شما هم مثل آنها از ارزش های خود دست بکشید.

پیش بینی روابط شما: ممکن است احساس کنید که جذابیتی کم سابقه در وجودتان هست که دیگران را مجذوب می کند. تنها کاری که باید بکنید این است که خودتان باشید و به چیزی تظاهر نکنید.

پیش بینی شغل شما: چرا احساس می کنید که باید همه چیزرا تحت کنترل داشته باشید؟ امروز خود را به دست اتفاقات زندگی بسپارید و بگذارید بعضی کارها خود به خود انجام شوند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت
شاد بودن تا حد زیادی به خود ما بستگی دارد و نه به دیگران یا محیط اطراف. این در مورد شما هم صادق است.

پیش بینی روابط شما: اگر اخیرا به دلایل عشقی یا عاطفی دچار غم و افسردگی شده اید، و احساس می کنید همه شادی ها و اشتیاق های گذشته از بین رفته اند، امروز انرژی مضاعفی برای جبران این کمبود پیدا خواهید کرد.

پیش بینی شغل شما: اگر مسئله خاصی شما را می آزارد، در مورد آن پرس و جو کنید. ریشه یابی اولین گام برای حل هر مشکل است.
فال روزانه متولدین خرداد


برای بعضی تصمیم ها خیلی زود است. عجله حاصلی جز پشیمانی نخواهد داشت.

پیش بینی روابط شما: بدبینی و عدم اعتماد به اطرافیان باعث می شود احساس تنهایی کنیم و انگیزه خود را برای زندگی از دست بدهیم. در اطراف شما کسانی هستند که دوستتان دارند و می توانند کمکتان کنند.

پیش بینی شغل شما: به افرادی که در اطرافتان کار می کنند و در رفت و آمد هستند فکر کنید و از خود بپرسید آنها قدر بر شما نفوذ دارند. گرایش شما به هماهنگی و تطبیق یافتن با دیگران فقط بعضی اوقات به نفعتان تمام می شود. 


فال روزانه متولدین تیر

گاهی حتی چیزهای کوچک یا نظرات بی اهمیت دیگران برای شما مهم هستند و به آنها فکر می کنید. اما این کار فقط ذهنتان را آشفته می کند.


پیش بینی روابط شما: امروز از سوی چند نفر مورد تحسین و ستایش قرار می گیرید. انرژی امروز باعث می شود تا همه چیز جالب و جذاب به نظر برسد. دیگران هم این را حس می کنند.

پیش بینی شغل شما: خود را بیش از حد درگیر مسائل و مشکلات دیگران نکنید چون خود شما هم کارهای مهمی برای انجام دادن دارید. میانه روی در همه چیز حتی در کمک به دیگران پسندیده است.

فال روزانه متولدین مرداد


ذهن خود را از افکار مزاحم و ناراحت کننده رها کنید. نیمه پر لیوان را ببینید و مطمئن باشید به هرچه فکر کنید اتفاق می افتد.

پیش بینی روابط شما: اگرچه زندگی شما اخیرا با فراز و نشیب هایی روبرو شده است، ولی امروز فرصتی دارید برای اینکه در کنار کسانی که دوستشان دارید بخندید و از اوقات خود لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: وقت آن رسیده به همه جزئیاتی که اخیرا از کنارشان بی تفاوت گذشته اید بپردازید. چشمان شما برای دیدن این جزئیات تیز هستند پس از روی ابرها پایین بیایید و به زمین پا بگذارید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز می خواهید منظور خود را به محکم ترین و قاطعانه ترین طرز ممکن بیان کنید. فقط مراقب باشید سوتفاهمی ایجاد نکنید.

پیش بینی روابط شما: بیش از اندازه روی نظرات دیگران حساسیت نشان ندهید.طبیعی است اگر آنها گاهی در مورد معایب شما صحبت کنند یا نظر بدهند.

پیش بینی شغل شما: انگیزه ها و برنامه های شما زیر سوال خواهند رفت. پس مراقب باشید و چه بهتر که پاسخ های خود را از قبل آماده کنید.

فال روزانه متولدین مهر

در آینه به خود نگاه کنید و توجه کنید که چه لبخند جذابی دارید و چقدر در جلب دیگران موفقید. شما به هرچه که می خواهید خواهید رسید به این شرط که خود را باور داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: دوستان واقعی را تنها هنگام مشکلات می توان شناخت. پس قبل از اینکه کسی را به خوبی بشناسید صددرصد اعتماد نکنید. همیشه پلی برای بازگشت باقی بگذارید.

پیش بینی شغل شما: مطمئن باشید دیگران قدر زحمات شما را می دانند. شما نتیجه تلاش های خود خواهید گرفت و قرار نیست کارهای شما بی پاسخ بماند.

فال روزانه متولدین آبان

روزهایی که سرشار از احساسات هستند کم در زندگی شما اتفاق نمی افتند. امروز هم یکی از همان روزها است. حس می کنید همه چیز دور از دسترس شما است ولی نگرن نباشید. بر توانایی های خود تمرکز کنید نه بر ناتوانایی هایتان.

پیش بینی روابط شما: اگر احساس می کنید کسی قصد شوخی یا دست انداختنان را داشته است شاید حق با شما باشد. حس ششم شما امروز راست می گوید اما همه چیز را نمی داند.

پیش بینی شغل شما: امروز دیگران عصبی و بی ملاحظه هستند اما شما به این مسئله اهمیت ندهید. اگر دیگران بدگویی می کنند شما به آنها نپیوندید وگرنه در پشیمانی آنها سهیم خواهید بود.

فال روزانه متولدین آذر


امروز یکی از آن روزهایی است که می توانید بدرخشید و موفق باشید ولی دیگران با شما همراه نیستند .

پیش بینی روابط شما: اگر می خواهید موضوعی را بیان کنید اما جراتش را ندارید (در واقع نگران عکس العمل طرف مقابل هستید) سعی کنید با شوخی و خنده وارد بحث شوید.

پیش بینی شغل شما: شما در موقعیتی قرار دارید که می توانید دو طرف یک معادل دشوار را درک کنید. حتی کوچک ترین جزئیات هم از چشم شما پنهان نخواهد ماند. هر دو موضوع مهم هستند پس مراقب باشید. 

فال روزانه متولدین دی

برای یافتن چیزی تلاش زیادی کرده اید و بالاخره آن را به دست آورده اید. حالا که شرایط مهیا شده است می توانید کاری را که مدتی است در فکر آن هستید انجام دهید.

پیش بینی روابط شما: یکی از دوستان رفتاری را از خود نشان داده که سزاوار آن نبوده اید. مطمئن باشید خود او پشیمان و شرمنده خواهد شد و روزی از شما عذرخواهی خواهد کرد.

پیش بینی شغل شما: شغل شما بخشی مهم از زندگیتان است، اما مراقب باشید روح و جسم خود را به خاطر کار فرسوده نکنید. شاغل بودن به این معنا نیست که باید خود را فدا کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

بهتر است از موقعیتی که پیش آمده عقب نشینی کنید و اجازه بدهید زمان مشکلات را حل و فصل کند.

پیش بینی روابط شما: مواظب باشید رابطه عاشقانه تان دچار روزمرگی نشود. به دنبال فعالیت های سرگرم کننده و مهیج باشید و ابراز احساسات را تمرین کنید.

پیش بینی شغل شما: کاری که در گذشته برای کسی انجام داده اید ثمر می دهد. ممکن است همین شخص کاری را برای شما انجام دهد که انتظارش را نداشته اید.

فال روزانه متولدین اسفند

نگران وظیفه ای هستید که بردوشتان گذاشته شده ولی مطمئن باشید همه چیز به خوب و خوشی پیش خواهد رفت. لحظات بسیار خوب و شیرینی در انتظار شما است.

پیش بینی روابط شما: اگرچه هوش طنز بالایی دارید ولی نمی خواهید به هرچیزی بخندید و به دیگران اجازه دهید هرچیزی را به زبان بیاورند. همین امر باعث می شود که افراد در برخورد با شما حد و مرزی برای خود تعیین کنند.

پیش بینی شغل شما: مراقب باشید در محل کار به کم کاری متهم نشوید. سعی کنید به گونه ای رفتار کنید که کارتان را ببینند و تحسین کنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 534
  • بازدید ماه : 1,319
  • بازدید سال : 36,173
  • بازدید کلی : 15,341,520