loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 130 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)
فـال روزانه 1391/11/09
فال روزانه متولدین فروردین


امروز کمی محتاط باشید، احساس بازیگوشی و شوخ طبعی زیادی دارید و این اشکالی ندارد. ولی تعارض با دیگران به خصوص اوایل صبح یا وسط روز ممکن است پیش آید که این جالب نیست. بعد از ظهر هم ممکن است سردرگم یا ناراحت باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما فرصتی طلایی برای ابراز احساسات خود به کسی پیدا می کنید. اگر تابحال این کار را نکرده اید، شاید بهتر باشد که این کار را به بهترین نحو انجام دهید. او را بیرون ببرید یا برایش هدیه ای بخرید که او را به کشف دوستی شگفت انگیز شما ترغیب کند.

پیش بینی شغل شما: فقط بدین علت که شما از آینده اطمینان ندارید بدان معنا نیست که باید از آن بترسید. بی تصمیمی درباره اینکه چه باید بکنید، امروز شما را فلج می کند. یادتان باشد که بر اساس ایمان و نه ترس عمل کنید. بدین ترتیب به سوی موفقیت پیش خواهید رفت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز صبح با اعضای خانواده بردبار باشید، به خصوص با خانم ها. شروع روز با مشاجره اصلاً خوب نیست و شما از این متنفرید. محتاطانه عمل کنید و صبور باشید، زیرا همیشه مسائل آنطور که به نظر می رسند نیستند. 

پیش بینی روابط شما: حتی اگر بتوانید الگوی رفتاری خود را به اندازه یک دقیقه عوض کنید، برای شروع تغییر کافی است. امروز درباره رابطه خود و نحوه بهبود بخشیدن به جنبه های مختلف آن، مثل ارتباط که برای موفقیت رابطه مهم است، به طرق جدیدی فکر می کنید. 

پیش بینی شغل شما: امروز کارهای نهایی پروژه خود را انجام دهید. مهم است که همه جزئیات را درست کنید و برای تحت تأثیر قرار دادن اطرافیان از خودتان مایه بگذارید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز روز خوبی برای تصمیمات مهم و امضای قرارداد نیست. امروز صبح با خواهر و برادرها، اقوام و همسایه ها صبوری کنید. در واقع سوءتفاهم هایی در کل روز ممکن است اتفاق بیفتند، زیرا مثل دو کشتی هستند که در حال سپری کردن شب می باشند. 

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز باعث می شود که ارتباط دلی خاصی با فرد خاصی برقرار کنید. ولی در پس زمینه باقی ماندن و تلاش کردن برای جلب توجه او و امید به اینکه او متوجه شما شود و سر صحبت را باز کند، خوب نیست. اگر پیشرفتی می خواهید باید خودتان شروع کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز وظیفه خطیری دارید که باید تمامش کنید. جزئیات را تغییر ندهید. اولین واکنش شما شاید این باشد که به خاطر چیزهای مهمتر آن را کنار بگذارید. باید صادقانه ببینید که اولویت های شما کدامند.


فال روزانه متولدین تیر



امروز با حساب بانکی خود دوست باشید! و بررسی کنید که برای پولتان چه اتفاقاتی می افتد. اختلافاتی بر سر پول یا چیزی که متعلق به شماست امروز صبح رخ می دهد. از آن فاصله بگیرید. تا عصر، سردرگمی بیشتری در مورد پول یا اموال مشترک بر روی مسائل سایه می اندازد. از گرفتن تصمیمات مالی مهم خودداری کنید. از اینها گذشته امروز روز سرگرم کننده ای است.

پیش بینی روابط شما: نباید سعی کنید مکالمات خود با فرد خاصی را با حرف های معنادار یا اسرارآمیز همراه کنید. سعی نکنید نحوه گفتن حرفتان را عوض کنید. این برای رساندن منظورتان مناسب نیست.

پیش بینی شغل شما: امروز فرصت جدیدی به سمت شما می آید. در جستجوی فاز توسعه جدیدی باشید. حتی اگر این فرصت کوچک به نظر برسد، پتانسیل بزرگتر شدن را دارد. چشم های خود را باز نگه دارید.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز اوضاع زیاد خوب نیست. پس باید با شرکا و دوستان نزدیک صبور باشید. تا عصر، می بینید که مسائل پیچیده می شوند و شاید کسی شما را ناامید کند. سرتان را پایین بیندازید و به کار خود ادامه دهید. 

پیش بینی روابط شما: شاید باید درباره رویکرد خود نسبت به کسی که دوست دارید بشناسید دوباره فکر کنید. دلیلی ندارد که در جستجوی کلید قلبش باشید، در حالیکه نمی دانید قفلش چه شکلی است. بهتر است کمی درباره سرگرمی ها، عادات و روش های خوش گذرانی اش اطلاعات کسب کنید.  

پیش بینی شغل شما: امروز تمرکز کردن بر روی وظایف برایتان سخت می شود. ذهنتان بسیار آشفته است. به خودتان فشار نیاورید که کاری را تمام کنید. زیرا ممکن است از اینکه لقمه بزرگتر از دهانتان برداشته اید، ناامید شوید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز می خواهید سخت کار کنید و کارتان را به انجام برسانید. بعضی از مسائل پشت پرده امروز برایتان مشکل ساز می شوند. قبل از هر چیز، امروز صبح تمرین صبور بودن انجام دهید تا از صحنه های بد جلوگیری کنید. امشب هر چیزی که می شنوید را باور نکنید.

پیش بینی روابط شما: با آنکه گاهی بسیار خاکی می شوید، ولی گاهی هم برای ابراز احساسات بسیار خشک هستید. حرف زدن درباره احساساتتان شاید چیزی باشد که دوست دارید فوراً از شر آن خلاص شوید. وقتی با او حرف می زنید کمی به صدایتان شور و حرارت بدهید.

پیش بینی شغل شما: شاید امروز بجای کار کردن، بخواهید خیالپردازی کنید. واقعیت این است که احتمال دارد در خیالپردازی بیشتر از واقعیت جواب هایتان را بیابید. نترسید و برای یافتن جوابتان به ابرها خیره شوید!


فال روزانه متولدین مهر

امروز به طریقی احساس سرزندگی و شادی می کنید. ولی احتمال دارد که بین شما و یکی از دوستان امروز صبح تنش ایجاد شود. امشب شاید احساس کنید که کسی شما را فریب می دهد. با همه اینها از امروز لذت می برید.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز شاید همان محرکی باشد که برای گفتن گفتنی ها با لحنی بی محابا به آن نیاز دارید. نیازی نیست که سعی کنید با روش های غیرمستقیم اطلاعاتی را به طرفتان منتقل کنید. بهتر است رک حرفتان را بگویید.

پیش بینی شغل شما: تردید دیگران شاید امروز شما را به شک بیندازد. قبل از آنکه حرکت بزرگی انجام دهید، منتظر شنیدن خبری از فرد دیگری هستید. نگران آن نباشید. تا وقتیکه این اطلاعات به دستتان برسد صبر کنید.


فال روزانه متولدین آبان

امروز صبح با دیگران آرامش خود را حفظ کنید زیرا اگر صبور باشید و مدارا کنید، همه منتفع می شوند (بیشتر از همه خودتان). روی چیزهایی تمرکز کنید که خانه شما را زیباتر می کنند. ارتباطات امروز کمی پریشان و پیچیده می شوند و شب شما را به چالش می کشند.

پیش بینی روابط شما: اگر امروز طرفتان با شما کاملاً مستقیم حرف می زند، شما هم همین کار را بکنید. خیلی خوب است که شما هم رک و صریح حرفتان را بزنید. چیزهایی هست که باید درباره آنها حرف زد، فرصت خوبی برای این است که بعضی چیزها مشخص شوند.

پیش بینی شغل شما: اعتماد به نفستان امروز بالاست و روابط شما با دیگران را راحت تر می کند. زمان خوبی برای تماس ها و برقراری ارتباط با افرادی است که خیلی وقت است با آنها صحبت نکرده اید. این روابط برای آینده و پیشرفت لازمند.


فال روزانه متولدین آذر

اگر امروز صبح از کسی ناراحت شدید، به خصوص از خواهر و برادرها، اقوام یا همسایه ها، در مقابل واکنش های نسنجیده گارد بگیرید. اگر از تصمیمات مهم خودداری کنید، روز خوشایندی خواهد بود. ولی امشب، شاید احساس ناامیدی کنید و وسوسه شوید که دروغ بگویید.

پیش بینی روابط شما: شاید مسئله پیش پا افتاده ای را از دیدگاه جدیدی نگاه کنید که فرصت خوبی برای انجام کاری فراهم کند. از آنجاکه شما معمولاً رک هستید، باید مراقب باشید که چیزی نگویید که طرفتان را ناراحت کند. باید صادق باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز اطرافیان پیرو شما خواهند بود، پس زمان خوبی برای اجرای یکی از ایده های تازه شماست. راحت باشید و رهبری را به عهده بگیرید. 

فال روزانه متولدین دی

با آنکه تمرکز شما بر روی گردش پول نقد و درآمدها است، باید امروز در مورد پول و وجه نقد مراقب باشید. از مشاجره درباره بدهی و اموال مشترک اجتناب کنید. روز خوبی برای خرید نیست. تا شب، شاید از لحاظ پولی ناامید شوید. مراقب باشید.

پیش بینی روابط شما: پیغامی که امروز دریافت می کنید لبخند به لبتان می آورد. امروز دعوتنامه دریافت می کنید و فرد خاصی برای همراهی با خود می یابید. این فرصتی است که منتظرش بودید. 

پیش بینی شغل شما: تصمیمی که دو هفته پیش گرفته بودید شاید امروز نتیجه عکس بدهد. شاید بیش از حد به جزئیات توجه کرده بودید که نتوانستید تصویر بزرگتر را ببینید. حالا این برایتان مشکل ساز شده است. به اشتباهاتتان اعتراف کنید.

فال روزانه متولدین بهمن
امروز صبح با دیگران سازگار و صبور باشید. امروز اکثراً روز سرگرم کننده ای است. ولی امشب اغماض بیش از حد می تواند شما را در دردسر بیندازد یا درباره چیزی چشم شما را کور کند.

پیش بینی روابط شما: امروز حس می کنید که باید به شریکتان بگویید که درباره بعضی از جنبه های سازنده رابطه خود چه فکری می کنید. شاید اخیراً متوجه شده باشید که آنجایی که باید نیستید. بگذارید بفهمند که چقدر به شیوه اصلی خود اهمیت می دهید. 

پیش بینی شغل شما: امروز اطرافیان به سمت شما جذب می شوند و متوجه می شوند که روش شما بهترین روش است. نترسید و تصور باورنکردنی خود را نشان دهید. این چیزی نیست که پنهانش کنید. باید به آن افتخار کنید. 


فال روزانه متولدین اسفند

تلاش های شما برای شروع روز امروز به ناامیدی می رسند. آن را سر دیگران خالی نکنید. صبور باشید. امشب شاید کسی شما را فریب دهد یا از شما فرار کند، زیرا از رو در رو شدن با شما می ترسد یا اینکه چیزی را از شما پنهان می کند. شما این را حس می کنید زیرا همیشه همینطور هستید. همیشه به حس ششم خود اعتماد کنید.

پیش بینی روابط شما: با آنکه ترجیح می دهید که با شرایط تطبیق یابید و آغازگر آنها نباشید، شاید از شما بخواهند که در رابطه ای شما شروع کننده باشید. فردی که در ذهنتان است شاید متوجه نشود که چه احساسی دارید و قدمی به سوی شما برندارد. شما باید اولین حرکت را انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز به حس ششم خود اعتماد کنید. کمی زمان برای خودتان بگذارید. این زمانی که برای خودتان می گذارید بعدها ثابت می شود که بسیار ارزشمند بوده است. بینشی که بدین طریق به ذهنتان می رسد بسیار مفید است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 1,424
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,424
  • بازدید ماه : 5,688
  • بازدید سال : 40,542
  • بازدید کلی : 15,345,889