loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 3275 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

راز زیبایی چیست ؟ برای بسیاری از افراد ، جواب این سئوال انجام یک جراحی پلاستیک خوب است .بنا به گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، متقاضیان انجام عملهای جراحی بینی ، چشم و جراحیهای زیبایی دیگر از سال ۲۰۱۰ تا به امروز حدود ۹ درصد افزایش یافته است.
بنا به گفته دکتر ریچارد فلمینگ و دکتر توبی مایر ، دو تن از جراحان مشهور و معتبر شهر لس آنجلس ، افرادی که به جراحان زیبایی مراجعه می کنند اغلب از پزشکان خود درخواست می کنند که عضوی که قرار است مورد عمل جراحی قرار بگیرد بعد از عمل شبیه شخصیت هالیوودی مورد نظر آنها شود. اما از نظر شما کدامیک از ستاره های هالیوودی در میان متقاضیان جراحی پلاستیک محبوبیت بیشتری دارند؟ ادامه این مطلب را بخوانید تا جواب این سئوال را بگیرید.

پرطرفدارترین مدل بینی در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک
اغلب زنانی که برای جراحی بینی به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند از پزشک خود تقاضا می کنند که بینی آنها بعد از عمل شبیه بینی ناتالی پورتمن شود.بعد از ناتالی پورتمن بینی اما استون و نیکول کیدمن به ترتیب پر طرفدارترین بینی ها در بین متقاضیان جراحی بینی هستند.



 

Persianv.com At site
 


پرطرفدارترین مدل بینی در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک
بینی جود لاو اولین انتخاب مردانی است که قصد دارند بینی هایشان را عمل کنند . جاش دوهامل و بن افلک به ترتیب انتخابهای بعدی این متقاضیان هستند.

 

Persianv.com At site


پرطرفدارترین مدل مو در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک و کاشت مو
موهای تیلور سویفت پرطرفدارترین و محبوبترین مدل مو در میان زنان مراجعه کننده به این جراحان است. بعد از تیلور سویفت ، جنیفر انیستون و کیم کاردیشان از محبوبیت بسیار زیادی در میان این زنان برخوردارهستند.

 

Persianv.com At site


پرطرفدارترین مدل مو در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک و کاشت مو
بیشتر مردان دلشان می خواهد موهایشان شبیه موهای جان هام شود .بعد از جان هام ، مدل موهای جورج کلونی و کریس پاین پرطرفدارترین مدلهای مو در میان متقاضیان هستند.

 

Persianv.com At site


پرطرفدارترین مدل چشم در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک
بیشتر زنانی که برای تغییر مدل چشمشان به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند دوست دارند چشمان آنها بعد از عمل شبیه چشمهای آنا هاتاوی شود.بعد از هاتاوی ،میلا کانیس و مگان فاکس محبوبترین چشمها را دارند.

 

Persianv.com At site


پرطرفدارترین مدل چشم در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک
مدل چشمهای هیو جکمن ، بیشترین مدل درخواست شده از سوی متقاضیان مرد است و بعد از او جیک جلینهال و ایان سام هولدر محبوبترین چشمها را دارند.

پرطرفدارترین مدل لب در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک
مدل لبهای اسکارلت یوهانسون بیشترین مدل درخواست شده از سوی زنان متقاضی عمل جراحی زیبایی لب است و بعد ازمدل لبهای او آنجلینا جولی و کریستین آگویلرا بیشترین محبوبیت را در میان زنان متقاضی دارند.

 

Persianv.com At site


پرطرفدارترین مدل لب در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک
اکثر متقاضیان مرد معتقدند که اشتون کوچر بهترین مدل لب را دارد و بعد از او، مدل لبهای ویگو مورتنسن و براد پیت پرطرفدارترین و بیشترین مدل انتخاب شده توسط مرادن متقاضی جراحی لب هستند.

Persianv.com At site

پرطرفدارترین مدل چانه و فک در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک
فک و چانه هال بری محبوبترین مدل در میان متقاضیان زن است و بعد از هال بری ، مدل فک و چانه کایرا نایتلی و جنیفر لوپز ، بیشترین مدلهای درخواست شده توسط این زنان است.

پرطرفدارترین مدل چانه و فک در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک
بیشتر مردان متقاضی ، دلشان می خواهد مدل چانه و فک آنها بعد از عمل شبیه جان هام شود و بعد از او ، مدل فک و چانه جانی دپ و رابرت پتینسون از محبوبیت بسیار زیادی در بین این مردها بر خوردار است.

پرطرفدارترین مدل گونه در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک
بیشتر زنان متقاضی درخواست کرده اند که گونه هایشان شبیه گونه ژانویه جونز شود و بعد از او مدل گونه های جنیفر گارنر و بیانسه بیشترین مدل درخواست شده توسط زنان متقاضی بودند.

پرطرفدارترین مدل گونه در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک
مدل گونه های لئوناردو دی کاپریو محبوبترین مدل گونه در میان مردان متقاضی است و بعد ازاو، ویل اسمیت و جیمز فرانکو پر طرفدارترین گونه ها را دارند.

 

آفتاب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 953
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 953
  • بازدید ماه : 5,217
  • بازدید سال : 40,071
  • بازدید کلی : 15,345,418