loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 1663 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)
کارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ چهار جوان شيطان صفتي را که با ربودن دو دختر جوان آنان را در باغي متروکه مورد آزار و اذيت قرار داده بودند را دستگير کردند.

چهارم شهريور ماه سالجاري، دو خانم جوان با مراجعه به کلانتري 173 امين آباد به مأموران اعلام کردند که توسط دو سرنشين يک دستگاه خودرو پرايدسفيد و با تهديد چاقو به يک زمين کشاورزي منتقل شده و توسط آن دو و همچنين دو جوان ديگر که در داخل باغ مشغول مصرف مواد بوده اند، مورد آزار و اذيت قرار گرفته اند که با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور شعبه پنجم بازپرسي دادسراي شهرري، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت که با توجه به حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري متهمان در دستور کار کارآگاهان جنايي پايگاه نهم پليس آگاهي دستور کار قرار گرفت.

دو زن جوان به اسامي مينا 24 ساله و ستاره 18 ساله که خواهر هستند پس از حضور در پايگاه نهم در اظهارات خود عنوان داشتند که در حوالي پاساژ مهدي واقع در ميدان شهرري و به قصدرفتن به مرکز درماني، سوار يک دستگاه خودرو پرايد شده اما دو سرنشين پرايد با تهديد چاقو آنها را به يک زمين کشاورزي در حاشيه شهرري برده و در آنجا و به همراه دو جوان ديگر ، آنان را مورد آزار و اذيت قرار داده اند.

مينا در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که به همراه خواهرم ستاره، در حوالي پاساژ مهدي در حال عبور از خيابان بوديم که ناگهان خواهرم با يک دستگاه خودرو عبوري برخورد کوچکي کرد اما به علت بيماري صرع بيهوش شد که مشغول به هوش آوردن خواهرم بودم که به اصرار دو سرنشين جوان يک دستگاه خودرو پرايد سفيدرنگ براي رساندن خواهرم به بيمارستان، سوار ماشين آنها شديم و در حالي که تصور مي کردم راننده در حال رفتن به سمت بيمارستان است ناگهان متوجه شدم که ماشين از مسير خود منحرف شده و به همين علت به سرنشينان پرايد اعتراض کرده اما آنها با تهديد چاقو مرا ساکت کرده و پس از آن و از سمت کمربندي کهريزک، من و خواهرم را به باغي در امين آباد بردند و در حالي که داخل باغ دو جوان ديگر نيز مشغول مصرف موادمخدر بودند حضور داشتند، هر چهار نفرشان من و خواهرم را مورد آزار و اذيت قرار داده و پس از آن مجددا ما را سوار ماشين کرده و در حوالي شهرري، از ماشين پياده و متواري شدند که ستاره نيز در اظهارات مشابه، همان اظهارات خواهر خود (مينا) را تکرار کرد.

با آغاز تحقيقات، کارآگاهان با هدايت شکات پرونده، به محل باغ در منطقه امين آباد رفته و آن را مورد شناسايي قرار دادند که در ادامه کارآگاهان موفق به شناسايي مالک زمين شده اما در تحقيقات از اين شخص و همچنين تعدادي از اهالي محل مشخص شد که مالک زمين که در آن تنها چندين اصله درخت کاشته، در حال حاضر رسيدگي چنداني به اين محل نداشته و به علت نبود حصار يا ديوار در اطراف زمين، اين مکان به محلي براي مصرف موادمخدر و ... تبديل شده است.

کارآگاهان در ادامه رسيدگي به اين پرونده، با مراجعه به محدوده پاساژ مهدي تحقيقات ميداني گسترده اي را براي شناسايي سرنشينان خودرو پرايد آغاز و سرانجام موفق به شناسايي يکي از سرنشيان خودرو پرايد به نام حسام 18 ساله شدند که با شناسايي هويت حسام، بلافاصله محل سکونت حسام در شهرري - شهرک گلستان مورد شناسايي قرار گرفت، اما در تحقيقات مشخص شد که حسام از محل سکونت خود متواري شد.

در شرايطي که تحقيقات براي شناسايي مخفي گاه و دستگيري حسام در دستور کار کارآگاهان قرار داشت، اخبار و اطلاعاتي در خصوص هويت يکي ديگر از متهمان به نام اصغر 24 ساله در اختيار کارآگاهان قرار گرفت که در روز حادثه و به همراه شخص ديگري به نام مصطفي، داخل باغ حضور داشته است.

با شناسايي هويت اصغر، بلافاصله محل تردد وي در محدوده ميدان معلم واقع در ابتداي جاده ورامين شناسايي و تحت مراقبت هاي پليسي قرار گرفت و سرانجام اولين متهم پرونده (اصغر) دستگير و پس از انتقال به پايگاه نهم از سوي شکات پرونده، به عنوان يکي از افراد حاضر داخل باغ، مورد شناسايي قرار گرفت.

با شناسايي اصغر از سوي دو خواهر و با آغاز تحقيقات، متهم در همان دقايق اوليه صراحتا به آزار و اذيت شکات اعتراف کرده و در اظهارات اوليه خود به کارآگاهان گفت که داخل باغ و به همراه يکي از دوستانم به نام مصطفي، در حال مصرف مشروبات الکلي بوديم که پويا و حسام، در حالي که دو خانم جوان نيز همراه آنها بودند، با خودرو پرايد متعلق به پويا وارد باغ شدند.

اصغر در ادامه اعترافات خود و درباره نحوه آشنايي خود با مصطفي، پويا و حسام نيز به کارآگاهان گفت که مصطفي را از حدود يک ماه پيش مي شناسم و با يکديگر داخل باغ آشنا شديم و گاهي اوقات نيز همديگر را در آنجا مي بينيم، با پويا نيز که يک دستگاه خودرو پرايد داشته و در همان منطقه امين آباد و در نزديکي باغ سکونت دارد، در حدود سه ماه پيش آشنا شدم اما حسام را براي اولين بار بود که به همراه پويا، در همان روز جمعه ديده بودم و پيش از آن هيچ وقت او را نديده بودم.

با توجه به اطلاعات بدست آمده از هويت و محل سکونت يکي از متهمان به نام پويا 19 ساله در نزديکي محل ارتکاب جنايت، مخفي گاه متهم تحت مراقبت هاي پليسي قرار گرفت و پس از انجام هماهنگي هاي قضايي، کارآگاهان پويا را نيز دستگير کردند و خودرو پرايد متعلق به پويا نيز در محدوده مخفي گاه وي کشف و توقيف شد.

پويا پس از دستگيري و انتقال به پايگاه نهم از سوي شکات پرونده مورد شناسايي قرار گرفت و او نيز همانند اصغر صراحتا به آزار و اذيت دو زن جوان اعتراف کرد و در اظهارات خود عنوان داشت که به پيشنهاد حسام، شکات پرونده را به محل باغ انتقال داده است.

در حالي که شناسايي مخفي گاه و دستگيري متهم متواري پرونده (حسام) در دستور کار کارآگاهان قرار داشت، متهم ديگر پرونده به نام مصطفي 24 ساله نيز دستگير شد.

با گذشت تنها چند ساعت از زمان دستگيري سومين متهم پرونده و با انجام اقدامات، کارآگاهان موفق به شناسايي مخفي گاه حسام در يک دامداري متروکه واقع در جاده ورامين شده و پس از اطمينان از حضور حسام داخل دامداري، در حالي که حسام تلاش داشت تا با استفاده از چند سگ نگهبان و رهاکردن آنها به سمت کارآگاهان از محل متواري شود، با شليک چند تير هوايي وي را دستگير و به پايگاه نهم پليس آگاهي منتقل کردند.

به گزارش ايسنا، سرهنگ عباسعلي محمديان، رييس پليس آگاهي تهران بزرگبا اعلام اين گفت: در رسيدگي به اين پرونده و با توجه به حساسيت موضوع، تيم ويژه اي از کارآگاهان جنايي پايگاه نهم پليس آگاهي رسيدگي به اين پرونده را در دستور کار خود قرار داد که با پيگيري هاي شبانه روزي که از سوي کارآگاهان اين پايگاه انجام شد، در کمتر از 24 ساعت از زمان ارجاع پرونده به پليس آگاهي، اطلاعات اوليه در مورد هويت متهمان جمع آوري و در کمتر از يک هفته نيز تمامي متهمان دستگير، پس از دستگيري و در مواجه حضوري با شکات کاملا شناسايي و در ادامه تحقيقات نيز به ارتکاب جرايم خود اعتراف کردند.

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ در پايان اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم و همچنين شناسايي کامل آنان از سوي شکات پرونده، قرار قانوني براي هر چهار متهم پرونده صادر و متهمان براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار کارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته اند.


برچسب ها آزار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 114
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 585
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 946
  • بازدید ماه : 4,030
  • بازدید سال : 48,179
  • بازدید کلی : 15,353,526