loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 167 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
فال روزانه متولدین فروردین
امروز تمرکز شما بر روی پول یا چیزهایی است که متعلق به شماست. به احتمال زیاد این موضوع عامل نزاع بین شما و فرد دیگری خواهد بود. به علاوه این اختلاف ممکن است در گروه پیش آید، چه این گروه بزرگ باشد چه کوچک. صبور باشید.

پیش بینی روابط شما: وقت بیرون رفتن و لذت بردن از همه مزایای زندگی اجتماعی فعالانه است. انرژی امروز باعث می شود که شما بخواهید با همه حرف بزنید، چه در مسیر رفتن به محل کار، چه به هنگام نوشیدن قهوه در کافی شاپ یا حتی با حرف زدن با دوستان در اینترنت. یک دیدار خاص برای شما معنای زیادی می یابد.

پیش بینی شغل شما: رویهم رفته در مورد حرفه خود، زمان ناامیدکننده ای را می گذرانید و شاید برایتان سخت باشد که در این مدت سرتان را بالا نگه دارید. بجای آنکه از خودتان انتظار زیادی داشته باشید، آرام باشید. زمان شما هم می رسد. 

فال روزانه متولدین اردیبهشت
امروز بیش از روزهای دیگر احساساتی هستید. گارد خود را بگیرید زیرا امروز جاه طلبی شما می تواند شما را با رئیس یا یکی از والدین یا فردی بانفوذ به دردسر بیندازد. انعطاف پذیر باشید. به آنچه دیگران می گویند گوش دهید. 

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز شما را تشویق می کند که از روال عادی جدا شوید و رویکرد شما درباره اجتماعی شدن، روانتر و انعطاف پذیرتر شود. شما گرایش به این دارید که به شما اعتماد شود، پس برای اولین بار همه قوانینی که برای خود ساخته بودید را ترک کنید و کار متفاوتی انجام دهید. 

پیش بینی شغل شما: امروز برایتان یک تغییر ذهنی عالی اتفاق می افتد و دری به روی فرصت های جدید در مورد حرفه شما باز می شود. چرخه هایی که در زندگی شما رو به سوی عقب بودند، نهایتاً رو به جلو می شوند. با اعتماد به نفس پیش بروید.  


فال روزانه متولدین خرداد
شاید شما با دیدگاه های کسی به خصوص درباره مذهب، سیاست یا مسائل نژادی موافق نباشید. یا درباره قانون، تحصیلات تکمیلی یا برنامه های سفر اختلاف داشته باشید. زیاد مسائل را بزرگ نکنید. نرم و ملایم باشید. 

پیش بینی روابط شما: عشق و رمانس شاید اکنون بسیار شور و شوق داشته باشد، ولی بهر حال شما اینطور دوست دارید. فرصت های زیادی برای دیدار با افراد جدید دارید. افرادی که ملاقات می کنید بسیار خونگرم هستند و با نیازهای عمیق شما همخوانی دارند.

پیش بینی شغل شما: امروز بیشترین انرژی خود را روی کار متمرکز کنید تا انتظارات و مسئولیت های شما تأمین شوند. این موضوع را در رابطه با شغل کنونی و اهداف شغلی کلی خود بررسی کنید. هر دوی اینها برای موفقیت مهم هستند.


فال روزانه متولدین تیر
امروز در مورد اموال مشترک، ارث، مالیات، بدهی یا هر چیزی که مشترک

 باشد، ممکن است اختلاف پیدا کنید. حتی ممکن است نزاعی بر سر ارزش های مختلف به پا شود. احتمالاً شما نمی توانید چیزی را تغییر دهید، پس آسان بگیرید. 

پیش بینی روابط شما: اکنون زمانی ایده آل برای نوشتن یک نامه عاشقانه برای کسی است که همیشه می خواستید احساسات عمیق خود را به او ابراز کنید. از آنجائیکه همیشه برایتان سخت است که عواطف خود را بیان کنید و باید کاملاً احساس امنیت کنید تا آن را بگویید، حالا فرصت لازم برای انجام این کار را دارید. 

پیش بینی شغل شما: امروز با رئیس و رؤسا آبتان توی یک جوی نمی رود. متوجه می شوید که آنها رویکرد خلاقانه یا ایده های ابتکاری شما را نمی پذیرند. نگذارید این موضوع شما را ناامید کند یا باعث شود فکر کنید که ایده های شما نامعتبر هستند. قوی باشید.


فال روزانه متولدین مرداد
امروز افراد متوجه شما می شوند و اگر با شریک یا دوست نزدیکی مشاجره کنید، مطمئناً می فهمند. شاید رئیس یا عضوی از خانواده شما هم در صحنه باشند. بهتر است صلح را حفظ کنید و روز همدیگر را خراب نکنید. زیپ دهانتان را ببندید تا شادتر باشید. 

پیش بینی روابط شما: امروز به دوایر جدیدی از زندگی پا بگذارید. شاید برایتان بهتر باشد که به جایی بروید که بتوانید سفره دلتان را باز کنید و چیزهای جدید و هیجان انگیزی یاد بگیرید. در دیدارهای این روزها است که می توانید طور دیگری به زندگی بنگرید. هر چیزی که مرزهای تجربه شما را فراختر کند، برایتان خوب است.

پیش بینی شغل شما: امروز روز خوبی برای تقویت خودتان در محل کار است تا بدین ترتیب برای مواجهه با چالش های آینده آماده شوید. ابزار بیشتری برای جعبه ابزارتان بردارید. از استادانی که حاضرند فوت های کوزه گری را یادتان بدهند، کمک بخواهید.

فال روزانه متولدین شهریور
امروز در محل کار انتظار یک تفاوت عقیده عمده احتمالاً در مورد برنامه های سفر یا چیزی مربوط به رسانه، چاپ، امور حقوقی یا پزشکی را داشته باشید. این تفاوت به زودی محو می شود، پس همه چیز را بزرگ نکنید. 

پیش بینی روابط شما: امروز روزی عالی برای نوشتن شعر عاشقانه به عزیزترین تان است. اگر هرگز این کار را نکرده اید، تأخیر نکنید، خودتان باشید و کارها را با دلتان انجام دهید. یک راه غیرعادی برای رساندن آن به عزیزترین کس خود بیابید. بعد بنشینید و منتظر پاسخ باشید.

پیش بینی شغل شما: پروژه هایی که دچار مشکل بودند بالاخره رو به جلو پیش می روند. امروز احساس نظم بیشتری می کنید که باعث می شود وظیفه ای که مدتی است شما را مشغول کرده، به انجام برسانید. با تمام انرژی رو به جلو بروید.

فال روزانه متولدین مهر
شما دوست دارید صلح را حفظ کنید، زیرا از تفرقه خوشتان نمی آید. با دانستن این موضوع، چرا باید درباره هزینه های مربوط به کودکان یا هزینه های مشترک یا ارزش های متفاوت، وارد بحث و مشاجره شوید؟ یکی دو روز صبر کنید تا ببینید چطور آبها از آسیاب می افتند. 

پیش بینی روابط شما: امروز روز عشق است. شما به حرکت های رمانتیک به موقع و ماهرانه معروفید و می توانید روی چیزهای خاص کار کنید. از آنجائیکه در نحوه ابراز احساسات بسیار روان هستید، هزار و یک راه برای نشان دادن احساسات خود می یابید.

پیش بینی شغل شما: اکنون زمان دستاوردها است، ولی در عین حال، دوره مشقت باری هم هست. شاید دیگران شما را شدیداً زیر ذره بین قرار داده اند، ولی در کل، شما به سمت رویای خود پیش می روید و این از همه چیز مهمتر است. رویایتان را زنده نگه دارید.

فال روزانه متولدین آبان
امروز در منزل به خصوص از اعضای خانواده دلگیر می شوید. پس سعی کنید از مجادله با همسر یا دوستتان بپرهیزید. سعی کنید بخشی از راه حل باشید، نه بخشی از مشکل. خصوصاً با والدینتان مدارا کنید. 

پیش بینی روابط شما: امروز روز ایده آلی برای سازماندهی مهمانی ها با دوستان و تازه واردین است. این موجب رنگ گرفتن زندگی عشقی شما می شود و شاید فرد کاملاً متفاوتی را ملاقات کنید. شاید دوستانی با علایق و سلایق کاملاً متفاوت بیابید.

پیش بینی شغل شما: به جمله یا درسی که از فرد نزدیکی شنیده اید فکر کنید. حرف های او شاید آن موقع معنا نداشتند، ولی حالا شما کم کم معنای آنها را در می یابید. به پند این فرد دانا گوش دهید. 


فال روزانه متولدین آذر
اشتیاق شما به چیزی می تواند برای شما دشمن ایجاد کند، به خصوص در محل کار. شاید دیگران نمی بینند که شما چگونه کارتان را انجام می دهید. یا نمی توانند ایده های بزرگ شما را بگیرند و با اشتیاق شما شریک باشند. در این لحظه فقط سرتان به کار خودتان باشند. پشیمان نخواهید شد.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز شما را به جذب کردن فرد مورد علاقه تان از طریق قدرت گفتگو تشویق می کند. شما همیشه حرف های زیادی برای گفتن داشتید، ولی اگر کمی اسرار آمیزتر باشید بهتر است. 

پیش بینی شغل شما: اهداف شغلی که آرزو داشتید بدست آورید روی سینی نقره تقدیم شما نمی شوند. اگر واقعاً می خواهید رویاهایتان به حقیقت تبدیل شوند، باید برایشان کار کنید. امروز بجای لم دادن و منتظر معجزه بودن، کار کنید.

فال روزانه متولدین دی
دعواهای عشاق، به خصوص در مورد پول و اموال، امروز ممکن است اتفاق بیفتد. یا شاید دوستان از نحوه تقسیم هزینه های مسافرت یا تفریح ناراحت باشند. این اختلاف زودگذر است، پس چیزی نگویید که بعدها پشیمان شوید.

پیش بینی روابط شما: بهتر است سعی کنید جنبه جوان و سرزنده خود را کشف کنید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که روان تر و انعطاف پذیرتر باشید و این به شما کمک می کند که رویکرد صحیحی خلق کنید تا فرد موردنظر را جذب کنید. کارهایی بکنید که تابحال انجام نداده اید. 

پیش بینی شغل شما: در مورد موقعیت شغلی کنونی خود، در دام افتاده اید. شما آرزوی آزادی دارید، ولی این موضوع چیزی است که ممکن است هرگز به واقعیت نپیوندد. نگران نباشید. کاری که شما می کنید به زودی شما را به آزادی ای که می خواستید می رساند. 
فال روزانه متولدین بهمن
امروز شما قدرت زیادی دارید. این بدان معناست که دشواری ها و مشکلات با اعضای خانواده، به خصوص مادرتان ممکن است پیش آید. احتمالاً عاقلانه تر است که عقب نشینی کنید و نفس بکشید. چرا باید کله شقی کنید؟

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز شما را تشویق می کند تا خودتان را با آنهایی که ایده آل های متفاوت و حتی متضادی دارند، هماهنگ کنید. مزیتش این است که با کسانی آشنا می شوید که ظرفیت درک، تفکر و بازتاب مسائل شما را وسیعتر می کنند. روابط در این شرایط بسیار متفاوت و هیجان انگیز خواهند بود.

پیش بینی شغل شما: در این زمان کمی تلاش بیشتر موجب پیمودن راه زیادی می شود. قدرت دست یافتن به اهداف شغلی که برایتان بسیار مهم است را دست کم نگیرید. شرایط پیرامون شما به نفع شماست. پس از این زمان مطلوب کمال استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند
دعواهای بی جهت و ناراحتی و رنجش از دیگران ممکن است امروز از حرکت های شتابزده و حرف های عجولانه ناشی شود. خوشبختانه، تأثیر آن کوتاه است. ولی ممکن است ناامید شوید. حتی ممکن است افرادی را جذب کنید که به شما حمله کنند. بی خیالش شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز تمایل زیادی دارید که بگذارید فرد خاصی بداند که چه احساسی درباره او دارید. اگر اعتماد به نفس کافی برای انجام این کار را دارید، فضای خاصی بسازید و او را دعوت کنید. در غیر این صورت، سعی کنید یک نامه زیبا یا حتی شعری از ته دل بنویسید تا او از اسرار پنهانی دل شما آگاهی یابد.

پیش بینی شغل شما: امروز از مرزهای خود نگذرید. برای اطمینان از عدم انجام این کار، وقت خود را با همکار یا کارفرمای خود برای انجام صحیح کارها بگذارید. مطمئن شوید که همه می دانند چه انتظاراتی از آنها می رود. این کار موجب جلوگیری از رو در رویی های نابجا می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 816
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,177
  • بازدید ماه : 4,261
  • بازدید سال : 48,410
  • بازدید کلی : 15,353,757