loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 73 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)

قيمت هاي بازار بصورت رسمي در تاريخ به روز رساني با همکاري 14 نمايشگاه اتومبيل در شهر تهران در سايت ثبت مي شود.
بهاي فروش شامل هزينه هاي ماليات ( بر مبناي 9% ) و عوارض ارزش افزوده شماره گذاري و بيمه شخص ثالث ( 254 ميليون ) و حق گارانتي است.

زن فارس بازدید : 55 چهارشنبه 06 بهمن 1395 نظرات (0)

هادی سیف از بانیان طرح برگزاری ورک شاپ خلق آثار نقاشی قهوه خانه‌ای که در سال های ۷۶ تا ۷۸ در فرهنگسرای نیاوران برپا شد معتقد است این هنر به دلایل متعدد قابل احیا در روزگار معاصر نیست.

به گزارش مهر، طی سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸ فرهنگسرای نیاوران با دعوت از بازماندگان نقاشان قهوه خانه‌ای از جمله احمد خلیلی، حسین همدانی، عباس بلوکی فر، محمد فراهانی، محمد حمیدی، علی اکبر لرنی و حسن اسماعیل زاده با در اختیار گذاشتن مکان و تجهیزات اقدام به تولید ۵۲ اثر کرد که این آثار هم اکنون در گنجینه فرهنگسرای نیاوران نگهداری می شود.

زن فارس بازدید : 169 چهارشنبه 06 بهمن 1395 نظرات (0)

ما، گاهی تا نیمی از عمرمان را درون رختخواب می‌گذرانیم؛ حتما شما هم برای کیفیت خوابتان بعد از پشت سر گذاشتن یک روز سخت کاری اهمیت فراوانی قائلید.

 اما بد نيست بدانيد كيفيت خواب فقط در داشتن تشك گرم و نرم و فضاي ساكت و آرام نيست. يكي ديگر از فاكتورهاي مهمي كه در كيفيت خوابتان اهميت فراواني دارد، رواندازي است كه از آن استفاده مي‌كنيد، هم از نظر جنس و هم از نظر طرح و رنگ؛ پيش‌ترها پتوها طرح‌ها و رنگ‌هاي متنوعي نداشت اما امروزه مي‌توانيد حتي رنگ روتختي را با رنگ ديوارها و اثاث اتاق خوابتان هماهنگ كنيد. شايد شما هم مثل بسياري از افراد قبل از خريد سري به مدل‌هاي موجود در فضاي مجازي زده‌ايد و مدل‌هاي مختلف را ديده‌ايد، اما بدانيد اين گشت و گذارها براي خريد يك روتختي مناسب كافي نيست. تنوع جنس در بازار اين روانداز اهميت خريد بهينه‌اش را بيشتر مي‌كند. سري به بازار خوش رنگ و لعاب روتختي‌ها زده‌ايم.

زن فارس بازدید : 47 چهارشنبه 06 بهمن 1395 نظرات (0)

کارل سیگان، یکی از محبوب‌ترین فیزیک‌اخترشناس جهان در سال ۱۹۹۵ کتابی به نام جهان شیطان زده: دانش،‌شمعی در تاریکی، منتشر کرد که در آن نسبت به خطر علم دروغین و بی‌سوادی علمی هشدار می‌داد و خوانندگانش را تشویق می‌کرد تا تفکر انتقادی و شکاکانه را بیاموزند.

براساس گزارش ساينس الرت، در اين كتاب مطالبي مطرح شده كه همه انتظار شنيدن آن را از يك دانشمند كه نسبت به جامعه‌اش نگران است داشتند اما يك بخش از اين كتاب طي هفته گذشته در توئيتر بسيار مورد توجه قرار گرفته‌است زيرا به اعتقاد كاربران توئيتر، اين بخش از كتاب به شكلي عجيب به واقعيت تبديل شده‌است.

سيگان در اين بخش از كتابش رويداد‌هايي را پيش‌بيني كرده‌است كه امروز به واقعيت تبديل شده‌اند. وي در كتابش پيش‌بيني كرده انسان‌ها علم دروغين و خرافه را به واقعيت ترجيح مي‌دهند و از نظر فكري دز تميز دادن آنچه در آنها احساس خوب ايجاد مي‌كند و آنكه واقعيت است، ناتوانند.

در اين بخش از كتاب آمده‌است:

من نگران آمريكاي دوران فرزندان و نوادگانم هستم، زماني كه ايالات متحده آمريكا اقتصادي مبتني بر خدمات و اطلاعات است،‌زماني كه تمامي صنايع توليدي به خارج از مرزها رفته‌اند،‌زماني كه عالي‌ترين قدرت‌هاي فناورانه در دست تعدادي محدود است،‌و منافع عمومي مد نظر هيچ فردي نيست،‌زماني كه انسان ها توانايي خود را در زير سوال بردن آنهايي كه در راس قدرت قرار دارند را از دست داده‌اند، زماني كه بشر به گوي بلورين پيشگو چسبيده است و از طالع‌بيني و خرافه مشورت مي‌گيرد،‌ قدرت انتقاد رو به افول گذاشته و افراد قدرت تشخيص دادن آنچه باعث ايجاد احساس خوب در آنها مي‌شود از واقعيت را نخواهد داشت، ما تقريبا بدون اينكه متوجه باشيم درحال سقوط به جهل و تاريكي هستيم.

نكته جالب درمورد اين‌گونه پيش‌بيني‌ها اين است كه انسان آنها را به همان شيوه‌اي ترجمه و درك مي‌كند كه طالع‌بيني را،‌و طالع‌بيني يكي از بزرگترين هراس‌هاي سيگان بود.

طالع‌بيني هيچ ارتباطي با واقعيت ندارد، اما موفقيت بزرگ آنها مديون گرايش انسان به ديدن آن‌چيزي است كه دوست دارد. از اين رو اگرچه بشر ممكن است نسبت به كليت آينده جامعه منفي‌نگر باشد، اما نسبت به آينده شخصي خود مثبت‌نگر است،‌ پديده‌اي كه به تعصب خوشبيني شهرت دارد.

به لطف اين تعصب خوشبيني مي‌توان به يك فرد تمامي آمار و اطلاعات درباره طلاق، سرطان و ميانگين سن انسان را نشان داد و در اغلب موارد، انسان‌ها ترجيح مي‌دهند فكر كنند اين تجربيات منفي براي آنها رخ نخواهد داد. از اين رو زماني كه افراد در طالع‌بيني خود نكته مثبتي مي‌بينند، علاقه‌اي به فكر كردن درباره واقعي بودن آن ندارند و بي چون و چرا آن را مي‌پذيرند.

همين روند در مورد پيش‌بيني‌ها درباره آينده كه بيش از اندازه دقيق از آب در مي‌آيند نيز رخ مي‌دهد. دقيق بودن پيش‌بيني‌ها درباره آينده شباهت زيادي به آزمون رورشاخ روانشناسي دارد. هر فردي براساس ترس‌ها و اميدهايش از آينده، برداشت خود را از دقت بالاي اين ترجمه و تفسير خواهد داشت.

زن فارس بازدید : 1435 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

در طول دوره سرما خوردگی از نوشیدن مواد کافئین دار تا حد امکان اجتناب کنید. بدترین نوشیدنی های این دوره قهوه و مشتقات آن است که باعث افزایش طول دوره درمان شما می شود. همچنینی کافئین درد گلو را تشدید می کند.

  بهتر است از نوشیدن چای سیاه نیز تا حد امکان دوری کنید. برای فصل سرما چای سبز می تواند گزینه ای طبیعی و بسیار مقوی برای بدن باشد. چای سبز همچنین به میزان بسیار کمتری کافئین دارد.

فصل پاییز است و احتمال بروز سرما خوردگی بسیار بالا رفته است. در این فصل شما باید بیشتر مراقب خودتان باشید تا دچار بیماری نشوید ولی اگر از روی بی احتیاطی سرماخوردید باید با کمک پزشکان آن را را درمان کنید. در کنار داروهای شیمیایی که در طول دوره درمان استفاده می کنید باید از برخی نوشیدنی ها نیز پرهیزد کنید.

** اولین و مهمترین نکته ای که باید دقت داشته باشید استفاده از آب با دمای اتاق است. دوره ای که سرما خورده ای یک ظرف اب را تهیه کنید و آن را در فضای اتاق قرار دهید تا با دمای اتاق یکسان شود. از نوشیدن آب یخ و بسیار سرد در این دوره خودداری کنید.

** در طول دوره سرما خوردگی از نوشیدن مواد کافئین دار تا حد امکان اجتناب کنید. بدترین نوشیدنی های این دوره قهوه و مشتقات آن است که باعث افزایش طول دوره درمان شما می شود. همچنینی کافئین درد گلو را تشدید می کند.

** بهتر است از نوشیدن چای سیاه نیز تا حد امکان دوری کنید. برای فصل سرما چای سبز می تواند گزینه ای طبیعی و بسیار مقوی برای بدن باشد. چای سبز همچنین به میزان بسیار کمتری کافئین دارد.

** در هنگام سرما خوردگی از نوشیدن نوشابه ها و نوشیدنی های گازدار به شدت دوری کنید. این نوشیدنی ها می توانند آب بدن شما به جای تجدید بیشتر تقلیل بدهند و البته جبران آن ها نیز بسیار سخت است.

** مهمترین دشمن بدن شما در این دوران شکر است و باید از آن دوری کنید. یکی از راه های پنهان ورود شکر به بدن نوشیدن مواد غذایی شیرین است. از این رو از نوشیدن موادی مانند آب میوه های غیرطبیعی جدا خودداری کنید.

زن فارس بازدید : 831 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)
این مبلمان مدرن، فشرده، و همه‌كاره دارای تخت‌خواب، فضای مطالعه، و تعداد زیادی فضای نگهدارنده است.

تخصص شركت ایتالیایی با ساخت مبلمان با نام Tumidei    به دنبال بیش‌ترین استفاده از كم‌ترین فضا است. این شركت مبلمانی مناسب اتاق كودك طراحی كرده است كه تمام نیازهای یك كودك را برطرف می‌كند. این مبلمان مدرن، فشرده، و همه‌كاره دارای تخت‌خواب، فضای مطالعه، و تعداد زیادی فضای نگهدارنده است.

مبلمان مدرن و چند کاره


این مبلمان در رنگ‌های مختلفی تولید شده است و دارای اجزای مختلفی است كه وقتی به آن‌ها نیاز نیست در قسمتی از مبلمان پنهان می‌شوند. مثلا به منظور بیش‌ترین استفاده از ارتفاع اتاق، تخت‌خواب‌ها در زیر سكوهای پیش‌آمده پنهان می‌شوند.

مبلمان مدرن و چند کاره


بسیاری از این مبلمان‌ها مناسب اتاق‌هایی هستند كه بیش از یك كودك در آن زندگی می‌كند و فضاهای جداگانه‌ای را فراهم می‌كنند كه هر كودك بدون مزاحمت دیگری می‌تواند به كارهای خود بپردازد. مثلا تخت‌خواب‌ها در بالا قرار می‌گیرند و هر كدام دارای قسمت‌های مختلفی برای هر كودك هستند.

مبلمان مدرن و چند کاره


این شركت هم‌چنین برای بزرگ‌سالان مبلمان می‌سازد. تمام مواد و مصالح استفاده شده دوستدار محیط زیست هستند و در ساخت آن‌ها از دستورالعمل‌های ساخت مبلمان سالم پیروی می‌شود.

مبلمان مدرن و چند کاره

لایف نیوز بازدید : 4071 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

سرهنگ علیرضا محرابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برابر خبر واصله مبنی براین که چند جوان شرور به هویت های سعید 23 ساله و داوود 25 ساله که از اراذل و اوباش به نام منطقه شریعتی تهران هستند در مخفیگاه خود در آدرس خود خیابان شریعتی محدوده خیابان ملک به همراه افرادی تجمع و اقدام به فروش مواد مخدر و شرب خمر کردند. 



لایف نیوز بازدید : 5915 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

سال جاری پس از آن که برف اکثر نقاط جهان را سفید پوش کرد و این اتفاق همانند سال گذشته منجر به سیل های مخرب در شهرها گشته بود. یکی از سخنرانان سازمان محیط زیست جهانی به نام (روی استاکس) حدود 3 روز گذشته از مردم خواست که هر خانواده حداقل هر روز 2 آدم برفی بسازند.



لایف نیوز بازدید : 3763 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

طی مراسمی 3 اسفند ماه بنیاد نیکوکاری «کمک» با مدیریت کتایون ریاحی در جزیره کیش آغاز به کار کرد.


به گزارش ایسنا آیین گشایش بنیاد نیکوکاری کمک با حضور دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کل کشور جمعی از مدیران ارشد بهزیستی، دکتر ضرغام رئیس دانشگاه پردیس بین­‌المللی کیش دانشگاه تهران و مدیرعامل، اعضا و کارکنان بنیاد کمک (کیش مهر کتایون) برگزار شد و این بنیاد نیکوکاری مردم نهاد که مدیریت آن را کتایون ریاحی هنرمند سینما و تلویزیون ایران عهده­‌دار است، رسماً آغاز به کار کرد.

این مراسم صبح روز پنج­شنبه سوم اسفندماه در محل دفتر مرکزی بنیاد نیکوکاری کمک (نخستین مؤسسه نیکوکاری در جزیره کیش) برگزار شد؛ در ابتدا کتایون ریاحی با ارائه گزارشی از روند کارهای این بنیاد، به بهسازی دو روستای خرابه (در نزدیکی بندر مقام) و باغ نرگس (در نزدیکی رودان) اشاره کرد و گفت: که فعالیت­های بنیاد «کمک» چند ماهی است با توانمندسازی اهالی این دو روستا و بهسازی بناهای فرسوده آغاز شده و این مجموعه قصد دارد که با پوشش و بهینه­‌سازی کامل این دو روستا، برنامه­‌های خود را گسترش دهد.


لایف نیوز بازدید : 109 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
زندگی در دهکده اویماکان روسیه با باقی نقاط سرد جهان کمی متفاوت است .

متوسط سرمای هوا در این دهکده که سردترین محل سکونت دائمی در جهان محسوب می شود به منفی 50 درجه می رسد و در سردترین روزها منفی 71 درجه را هم تجربه می کند.

این روستا که حدود 500 نفر جمعیت دارد، در دهه های 1920 و 1930 یکی از پایگاه های اصلی شکارچیان گوزن در شرق سیبری بود اما دولت شوروی سابق در دهه 1950 تصمیم گرفت تا ان را بدل به دهکده ای مسکونی کند و اقدام به ساخت آپارتمان هایی کرد که البته تابحال اکثر آنها خالی از سکنه است.

با وجود سرمای فراوان دهکده از نظر تامین آب آشامیدنی مشکلی ندارد و یک چشمه آب گرم در نزدیکی این منطقه می تواند تامین کننده آب شرب باشد.
قوانین مدارس برای تعطیلی بخاطر شرایط جوی هم جالب است و تنها در صورتی که سرمای هوا بیش از منفی 52 درجه باشد، مدارس تعطیل می شود و در غیر این صورت کلاسهای درس دایر است .

لایف نیوز بازدید : 65 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

زندان هت آرستیوس در سال 1862 افتتاح شد و جانیان زیادی در اینجا نگهداری شد تا اینکه در سال 2007 بسته شد و سپس مسوولان تصمیم گرفتند زندان را به هتل تبدیل کنند.

این هتل 40 اتاق بزرگ (همان سلول های بزرگ زندان) داشته و در کنار آن 24 اتاق معمولی و 12 اتاق لوکس و چهار سوئیت نیز دارد.

هتل مجهز به مبلمان شیک و پیک و نیز تجهیزاتی مانند حمام و جکوزی و اینترنت رایگان و مرکز بدن سازی و ... است .
رستوران این هتل جالب توجه بوده و منوی غذای زندانی نیز در آن سرو می شود و حتی یکی از منوها نان و آب است.

کارمندان با لباس زندانی ها سر کار خود حاضر می شوند و مهمانان نیز می توانند لباس مخصوص زندان را پوشیده و در هتل رفت و آمد کرده و غذا بخورند.

با نگاه کردن به این هتل و زندگی کردن به اندازه یک شب باعث می شود تا دیگر دوست داشته باشید چنین محیط دلپذیری را رها کنید.


لایف نیوز بازدید : 55 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
مردم ژاپن با جمع شدن در معبد «بنتن اوگافوكو» در روستاي «كاماكورا» در جنوب توكيو به شستن پول هاي خود مي پردازند.
مردم اين منطقه اعتقاد به اين موضوع دارند كه آب اين معبد بسيار پاك بوده و مي تواند اموال آنها را پاكيزه كند و به همين منظور بخشي از سرمايه خود را با اين آب مي شورند تا با اين كار روزي شان بيشتر شود.

معتقدان به آب اين معبد فكر مي كنند كه عليرغم خرج شدن اموال آنها، به طريقي ديگر اين پول هاي خرج شده به جيب آنها باز مي گردد.


لایف نیوز بازدید : 55 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
با اولویت‌یافتن موضوع کاهش مصرف انرژی در جهان، هم اکنون خانه‌ای با صفردرصد انرژی مصرفی با ابتکار «یانگ سو» در کره طراحی شده است.

 گفته می‌شود این خانه می‌تواند به جای آن که انرژی مصرف کند، انرژی تولید می‌کند. ساختمان جدید با بودجه 284 هزار دلار آمریکا ساخته شده و در جنوب شهر سئول پایتخت کره جنوبی، واقع شده است.


لایف نیوز بازدید : 69 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

وقتي برگزاري مراسم اسکار به پايان رسيد بدون شک تنها يک نفر آهي از سر آسودگي کشيد و آن کسي نيست جز خانم "جمي شريل" پزشک پوست و زيبايي محبوب ستارگان هاليوود.



لایف نیوز بازدید : 81 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)
شبکه مستند وابسته به مجموعه رسانه ای شانگهای به تازگی مستندی دو قسمتی با موضوع ایران پخش کرده است.
در ابتدای این مستند، گزارشگر شبکه به یکی از مراکر جراحی بینی در تهران می رود و صف طولانی افراد منتظر جراحی را نشان می دهد. سپس با دو دختر ایرانی که به این مرکز مراجعه کرده اند مصاحبه می کند.

در ادامه، مستند ساز این برنامه با سوار شدن به یک تاکسی بانوان به یکی از آرایشگاههای بانوان در تهران می رود و استفاده گسترده بانوان تهرانی از آرایشگاه را به نمایش می گذارد.

کشیدن قلیان و رونق این بازار از جمله بخشهای دیگر این مستند است که در اصفهان فیلم برداری شده است. نکته قابل توجه آنکه علی رغم ممنوعیت کشیدن قلیان توسط بانوان در ملا عام گزارشگر این شبکه به راحتی قلیان کشیده و با یک هموطن در این زمینه گفتگو می کند.

لایف نیوز بازدید : 71 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

پس از انتشار خبر رسوایی توزیع گوشت اسب در محصولات گوشتی برخی رستوران‌های زنجیره‌ای برگر کینگ، هکرها حساب توییتر این شرکت را هک کردند؛ مشخص نیست چه فرد یا افرادی به این کار دست زده‌اند. 


به گزارش ایتنا به نقل از سی‌ان‌ان، هکرها با انتشار پیامی مدعی شدند که مک‌دونالدز، رقیب برگر کینگ این شرکت را خریداری کرده است.

در این پیام آمده است: مک‌دونالدز رستوران‌های ما را خریده است. به دنبال نزدیک‌ترین رستوران مک‌دونالدز در نزدیکی منزل خود باشید.

جالب اینجاست که هکرها آواتار برگر کینگ را برداشته و به جای آن لوگوی مک‌دونالدز را قرار داده‌اند. 

لایف نیوز بازدید : 91 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

اندی پلتفورم تعبیه شده برای پلی استیشن چهار را بی نظیر خواند و از توانایی جدیدترین محصول سونی برای سازگاری با تبلت ها و گوشی های هوشمند گفت. به گفته وی پلی استیشن جدید سونی روی سخت افزار استاندارد برای پی سی نصب شده و پردازنده 8 هسته ای از نوع x86 دارد که در بسیاری از ماشین های ویندوز بیس نیز وجود دارد. این پردازنده 8 هسته ای ، پهنای باندی معادل 170 گیگابیت بر ثانیه را پاسخ می دهد.


دسته  DualSchok 4 همراه با تاچ پد داشته و دگمه به اشتراک گذاری با جک هدفون دارد. دسته جدید همچنین lightnar دارد که برای تخمین مسافت هنگام بازی قرار داده شده است.
ویژگی برتر آپدیت شدن بدون اتلاف وقت است که در این مورد نسخه چهار با سه تفاوت اساسی داشته و دیگر باعث اتلاف وقت و عصبانیت کاربر نخواهد شد. (عناوین دیجیتالی همزمان با دانلود شدن قابل بازی کردن نیز می شوند) در واقع این کار با پردازنده دوم انجام می شود در حالی که پردازنده اول مشغول سرویس دادن به بازی است.

روی شبکه  ps  می توان دوستان را هنگام بازی کمک گرفت و ویدئو کلیپ ها را به اشتراک گذاشت. آیتم ها لایک و دیسلایک می گیرند و آیتم هایی که مورد علاقه کاربر نیست دانلود نمی شوند و اگر سونی بفهمد کدام گیم را می خواهید بخرید، سرعت و اولویت دانلود را بیشتر می کند.
سونی همچنین امکانات موجود روی Gaikai (شرکتی که سونی پارسال آنرا خرید) را نشان داد که بر اساس آن ابتدا بازی می کنیدو اگر خوشتان آمد بازی را می خرید و با زدن دگمه روی دسته آنرا با دوستانتان به اشتراک می گذارید و آنها به کمک شما می آیند.
بازی از راه دور نیز مانند آنچه در Wii U وجود دارد در پلی استیشن 4 نیز قابل استفاده است که روی Vita انجام می شود.
در طول برگزاری کنفرانس چندین گیم جدید نیز معرفی شد.


لایف نیوز بازدید : 67 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)
گاهی ‌اتفاقاتی رخ می‌دهد كه آدم خود به خود در مسیر ماجراجویی قرار می‌گیرد. مثل فائزه، دختر نوجوان شهركردی كه از همان بدو تولد در آستانه گام برداشتن در جاده خطر قرار گرفت. فائزه از وقتی یادش می‌آید با مارها سر و كار داشته است. خانه آنها پر است از انواع مارهای خوش خط و خال و خطرناك.

از جعفری البرز گرفته تا كبری خوزستانی. از در و دیوار بالا می‌روند. حتی یك مار پیتون هم در خانه آنها بود كه او و برادرش روی آن می‌نشستند و به قول خودشان پیتون سواری می‌كردند.

او سه سال بیشتر نداشت كه پدرش دستش را گرفت و همراه خود به بیابان برد تا با طبیعت آشنا شود و از طرفی فوت و فن كارهای او را هم یاد بگیرد تا شاید در آینده به دردش بخورد.

دختر خردسال در كوه و كمر همراه پدرش می‌گشت و منتظر می‌ماند تا پدر با شنیدن صدای هیس مار یا برخوردن به بوته‌ها و سنگ‌های مشكوك چوب بزرگ و مخصوص مارگیری خود را در‌آورد و به نبرد مرگ و زندگی با مارها برود.

پدر تقریبا در بیشتر مواقع پیروز میدان بود البته اگر موفقیتی حاصل نمی‌كرد شكست هم نمی‌خورد و خودش را از نیش‌های كشنده نجات می‌داد.

همین تجربیات دوران كودكی باعث شد فائزه عاشق مار و البته هیجان شود. او به جام جم می‌گوید: بهترین دوست‌های من مارها هستند. مارها را حتی از همكلاسی‌هایم هم بیشتر دوست دارم. برای آنها اسم گذاشته‌ام و در خانه مدام با آنها بازی می‌كنم. مارها دوست آدم هستند و با آدم سریع اخت می‌شوند.

لایف نیوز بازدید : 223 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

یک دوربین خوب، یک عکاس حرفه ای و یک قورباغه خوش عکسی که هنگام شات زدن دوربین، خوب ژست می گیرد؛ این همه چیزی است که در این تصاویر می بینید.


لسی سباستین 48 ساله اهل اندونزی با دوربین خود لحظات جالبی را از یک قورباغه گرفته است.

وی این قورباغه را در برکه پیدا کرده و در ابتدا نتوانسته تشخیص دهد که چه نوع جانوری است اما بعدا به کمک دوربین حرفه ای خود توانست عکسهای به این زیبایی بگیرد.

لایف نیوز بازدید : 103 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

حضور و برنده شدن فیلم بدون مجوز "پرده" از جعفر پناهی گرچه به عنوان حاشیه ای بزرگ تر از متن، برای جشنواره برلین گران تمام شد به طوری که سایت آلمانی دویچه وله نیز نتوانست درباره این رسوایی سکوت اختیار کند اما این مراسم یک حاشیه دیگر هم داشت. حضور بدون حجاب دختری که نمی خواهد در کورس شهرت از پدرش جا بماند.


لایف نیوز بازدید : 69 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)
زورگیر که در مناطق مختلف تهران در پوشش مامور پلیس زورگیری می‌کردند توسط ماموران آگاهی دستگیر شدند.

در روز ۹ آذر ماه سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو به مأموران اعلام کرد: در در محدوده پارک آزادگان در حال تردد بودم که دو سرنشین یک دستگاه خودرو پراید، تحت عنوان مأمور اقدام به سرقت مبلغ ۲۷۰ هزار تومان وجه نقد و همچنین کارت عابر بانک من کرده و در ادامه با تهدید، رمز کارت را از من گرفته و مبلغ ۶۹۰ هزار تومان از آن برداشت کردند.

   

لایف نیوز بازدید : 71 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)
تغذیه مناسب یکی از مهمترین عوامل رشد کودکان است و والدین آن ها باید دقت لازم را روی این موضوع داشته باشند چرا که آینده سلامت فرزندشان به همان سال های کودکی وابسته است.

این موضوع البته در مورد "زاک تاهیر" بسیار متفاوت است چرا که او از یک بیماری خاص به نام"Pica" رنج می برد که باعث می شود به خوردن چیزهایی علاقه داشته باشد که به طور کلی اصلا قابل خوردن نیستند. 

لایف نیوز بازدید : 65 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (1)
در ساعت 9 شب 28 بهمن ماه سال جاری، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی وقوع یک فقره فوت مشکوک به کلانتری 151 یافت آباد اعلام شد.

با حضور مأموران در بیمارستان و اعلام نظریه تیم پزشکی در خصوص وجود آثار ضرب و جرح بر روی بدن پسربچه‌ای 4 ساله، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و زن و مرد میانسالی که اقدام به آوردن پسربچه به بیمارستان کرده بودند، جهت انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

با انتقال زن و مرد میانسال به کلانتری، آنها در اظهارات خود عنوان داشتند که پسربچه 4 ساله به نام آتیلا، پسر یکی از دوستان فرزندشان است؛ این زن و مرد در اظهارات خود به مأموران گفتند: پسرمان به نام کامران . 26 ساله، در حدود دو هفته پیش، فرزند یکی از دوستانش را که با همسرش دچار اختلاف شده بود، به صورت موقت و به درخواست پدر آتیلا به خانه آورد و با وجود مخالفت‌های ما برای قبول کردن مسئولین نگهداری از کودک، وی همچنان اصرار داشت تا از آتیلا مراقبت شود تا نهایتا تکلیف زندگی پدر و مادر آتیلا و زندگی آنها مشخص شود و امروز نیز، کامران در حالی آتیلا را به خانه آورد که او بیهوش بود و به همین علت از ما درخواست کرد تا کودک را هرچه سریع تر به بیمارستان برسانیم.

با توجه به اظهارات پدر و مادر کامران، مأموران کلانتری در ساعت 10:30 همان شب با مراجعه به محل سکونت کامران در منطقه خلیج، وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند؛ کامران در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و نهایتا اعلام کرد که در حالت عصبانیت تنها ضربه ای به سر آتیلا وارد کرده و به هیچ عنوان قصد کشتن وی را نداشته است.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 418
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 4,682
  • بازدید سال : 39,536
  • بازدید کلی : 15,344,883