loading...
مجله خبری زن فارس
زن فارس بازدید : 353 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)
فروردین


اين روزها اوضاع و احوالت كاملا گرم و آفتابي خواهد بود. يک اتفاق خوشحال كننده باعث تغيير روحيه‌ات مي‌شود.

پیش بینی روابط شما: اين ماه براي تو تعيين كننده خواهد بود چون بايد در فاصله آن تصميم‌هاي مهمي بگيري. در عشق و دوستي بايد ثابت قدم بود و در زندگي هميشه پيشرفت و ترقي را جستجو كرد.

پیش بینی شغل شما: بايد براي رسيدن به وضعيت مالي خوب تلاش كني و زحمت بكشي. البته هستند كساني كه بدون دردسر جيبشان را پر از پول مي‌كنند اما خواسته‌ها و اهداف تو بايد با آنها متفاوت باشد.

اردیبهشت

حواست را جمع کن چون همين روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمي‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبي و خوشي تمام مي‌شود. يک نفر از اعضاي سالمند خانواده در مسئله مهمي كمكت مي‌كند.

پیش بینی روابط شما: بايد به خانواده و دوستانت وقت بيشتري بدهي و بيشتر به آنها توجه كني. به حرف‌هاي آنان به دقت گوش بده و تا جايي كه مي‌تواني به آنها كمك كن.

پیش بینی شغل شما: ممكن است فشارهاي اقتصادي تو را ناراحت يا عصبي كنند اما تو نبايد خود را ببازي چون اين روزها خيلي زود سپري مي‌شوند. پس نگذار مشكلات مالي اراده تو را ضعيف كنند.

خرداد

اخبار خوشحال كننده و ديدارهاي سودمندي در انتظار توست. روش زندگيت را عوض كن تا از اين حالت تنش و التهاب خارج شوي. بايد به آينده‌ات اميدوار باشي.

پیش بینی روابط شما: اين روزها مسائل عاطفي ذهن تو را به خود مشغول كرده. دوستان زيادي دور تو جمع شده‌اند اما تو در ميان آنها به جستجوي شخص ايده‌آلت هستي. اين جستجو را بايد ادامه داد تا به نتيجه مطلوب رسيد.

پیش بینی شغل شما: بايد كنترل امور مالي‌ات را داشته باشي و نگذاري سررشته كارها از دست تو خارج شود. همچون يك مدير موفق بايد بحران‌هاي اقتصادي را مديريت كرد تا مشكلات حل شود.

تیر

حواست را جمع کن چون همين روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمي‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبي و خوشي تمام مي‌شود..

پیش بینی روابط شما:حرف‌هاي نامربوط يك نفر بين تو و دوست يا همسرت كدورت و ناراحتي به وجود مي‌آورد. تا وقتي كه از حرف يا خبري مطمئن نشدي نبايد درباره‌اش قضاوت كني.

پیش بینی شغل شما: بايد بلند پرواز باشي تا به موفقيت برسي. كسي كه به همين زندگي روزمره قناعت كند هميشه به همين حالت خواهد بود. بايد آرزوهاي بلند داشت و براي تحقق به آنها تلاش كرد.

مرداد

عقل و فكر راهنماي درست و روشني است پس با بكارگيري از آنها، اطراف خودت را خوب ببين و به هر كسي اعتماد نكن. پيشنهادي به تو مي‌شود كه بايد در مورد آن خوب فكر كني و همه جوانب را در نظر بگيري تا پشيمان نشوي.

پیش بینی روابط شما: يكي از بزرگترين ضعف‌هاي تو اينست كه متوجه كساني كه در اطرافت هستند و به تو علاقه دارند نيستي و در مقابل دلسوزي و مهرباني از خصوصيات مهم توست. پس نسبت به آن خست نداشته باش و به كسي كه به محبت و مهرباني تو نياز دارد ارزاني كن.

پیش بینی شغل شما: ناگهان پول يا كمكي مي‌رسد كه بسيار قابل توجه خواهد بود. پس با حواس جمع و هشياري منحصر به فردت موقعيت‌ها را بشناس و به موقع عكس‌العمل نشان بده تا بتواني به موفقيت‌هاي مالي فراواني برسي.

شهریور

به زودي ابرهاي تيره از آسمان زندگي‌ات بيرون مي‌رود و همه چيز روبراه مي‌شود. هفته اي شاد و پر از موفقيت در انتظار توست. براي بهتر شدن روحيه‌ات پيشنهاد مي‌كنم اواخر هفته به سفر کوتاهي بروي.

پیش بینی روابط شما: خودت را دست كم مي‌گيري و فكر مي‌كني او دور از دسترس توست به همين دليل با ياس و سرخوردگي خودت را مخفي مي‌كني و كناره مي‌گيري، در صورتي كه اينطور نيست و مي‌تواني با يك گفتگوي صميمانه و جدي او را از احساست مطلع كني و نتيجه مثبتش را ببيني.

پیش بینی شغل شما: تو به دنبال موقعيتي هستي تا تغييري در روند مالي خود ايجاد كني ولي بهتر است قبل از شروع هر کاري، جوانب آن را بسنجي و به دقت بررسي كني.

مهر

بايد اين روزها مراقب سلامتي‌ات باشي. عصباني شدن به غير از مشكلات جسمي مثل سردرد، معده درد و ... مي‌تواند پيامدهاي روحي نيز داشته باشد. ممكن است با بحران‌هاي مادي و يا عاطفي روبرو شوي و آرامشت را از دست بدهي.

پیش بینی روابط شما: به هر كس نمي‌توان اعتماد كرد. مردماني هستند كه هر روز به رنگ تازه‌اي درمي‌آيند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند كرد. بايد هوشيار باشي و فريب ظاهر كسي را نخوري.

پیش بینی شغل شما: بايد آرامش خود را حفظ كني. اگر با فكر و دورانديشي خرج نكني دچار بحران مالي خواهي شد. بايد از شتابزدگي پرهيز كني چون موقعيتي در انتظار توست كه آينده ماليت را تضمين مي‌كند.

آبان

كسي با ارسال هديه‌اي به تو ابراز علاقه مي‌كند. وقتي اين ابراز علاقه متقابل باشد، دوستي‌هاي شيرين و شادي آفريني شكل مي‌گيرد. بدون اين دوستي‌ها زندگي سرد و بي‌روح مي‌شود.

پیش بینی روابط شما: تو از تعهد دوري مي‌كني چون فكر مي‌كني تو را درگير مي‌كند و يا از گير افتادن مي‌ترسي اما بايد قبول كني اين بخشي از زندگي است كه مي‌تواند شيرين هم باشد. بايد اين افكار را از ذهنت بيرون كني و نسبت به دوستانت احساس مسئوليت بيشتري داشته باشي.

پیش بینی شغل شما: سعي كن هميشه براي خود پس‌اندازي داشته باشي. هيچ كاري راحت‌تر از پول خرج كردن نيست. بايد آينده نگر بود و فكر روزهايي را كرد كه مشكلات متعددي به زندگي هجوم مي‌آورد.


آذر

يك نفر به رفتار تو چشم دوخته. بايد او را خوشحال كني چون با شاد كردن دلي تا مدتها با خاطره شيرين آن زندگي مي‌كني. خاطرات شيرين بهترين پشتوانه ماست.

پیش بینی روابط شما: در شرايط تازه‌اي قرار مي‌گيري كه بايد دست به انتخاب جديدي بزني. هميشه عاقبت كار را در نظر بگير و دست به عمل بزن و گرنه ضرر مي‌كني.

پیش بینی شغل شما: يك حادثه موجب مي‌شود تا برنامه‌اي را هرچه زودتر تمام كرده و به سودش برسي. اما مراقب باش كه آنرا راحت و بي‌حساب خرج نكني.

دی‌

اين روزها بايد منتظر يك خبر و يا يك اتفاق خوش باشي. در موقعيت فعلي‌ات به تجربه‌هاي تازه‌اي دست پيدا مي‌كني كه برايت سودمند خواهد بود. اگر در اين فكر هستي كه كار چشمگيري براي خانواده‌ات انجام دهي موقعيت مناسبي است.

پیش بینی روابط شما:  مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگي خطرساز نيست بلكه در برخورد با يك دوست يا همكار هم ممكن است خطرآفرين باشد. گاهي اين خسارتها جبران‌ناپذير خواهد بود.

پیش بینی شغل شما:سود خوبي بدست مي‌آوري. اگر يك شراكت برمبناي دوستي و رفاقت باشد، به نتايج درخشاني خواهد رسيد. فقط مراقب باشي با بلندپروازي اين موقعيت را از دست ندهي.

بهمن

اتفاقات شيريني در راه است. به زودي كارت رونق مي‌گيرد و پيشنهادهاي تازه به تو خواهد شد.

پیش بینی روابط شما:  بايد تكليفت را با او روشن كني. بايد صريح و بي‌پروا برخورد كني تا اين نقاب‌ها برداشته شود و در روشنايي بتوانيد همديگر را ببينيد و قضاوت درستي از هم داشته باشيد.

پیش بینی شغل شما: اين زمين خوردن يك هشدار كوچك بود! بايد از آن عبرت بگيري و اين ضرر را در جاي ديگري جبران كني.

اسفند

امروز خبرهاي خوبي مي‌شنوي. يک ديدار غيرمنتظره خواهي داشت. به يک مسافرت دعوت مي‌شوي نبايد آنرا رد كني چون رفتن به سفر روحيه‌ات را بهتر مي‌كند.

پیش بینی روابط شما:  زندگي عاطفي تو چندي است كه پريشان گشته است. مثل غريقي شده‌اي كه در دريايي طوفاني به دنبال تكه تخته است تا خود را نجات دهد. به زودي خبرهاي خوبي به تو خواهد رسيد.

پیش بینی شغل شما: مسائل كاري و اقتصادي مسائل جدي هستند كه نبايد در مورد آنها سهل‌انگاري كرد. پس با جديت و وسواس همه چيز را بررسي كن تا متحمل ضرر نشوي.
برچسب ها فـال ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9784
  • کل نظرات : 373
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 219
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 3,455
  • بازدید سال : 47,604
  • بازدید کلی : 15,352,951